Oh, ja ik weet niet waar je woont maar ik heb nu wel een vermoedenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is nog verder dan Amsterdam
Er is nu een redelijk groot gebied weg te strepen inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2008 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ja ik weet niet waar je woont maar ik heb nu wel een vermoeden
Leezzzzzz ze dan maarquote:Op maandag 21 januari 2008 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga even een boek lezen. Ik wil het graag uit hebben voor ik de film van deel 1 ga zien.
En ik ga er waarschijn bij in slaap vallen. En dat is wel goed want dan fix ik mijn ritme misschien een beetje
quote:
Klopt, waardoor zelfs een foto van mij te vinden was, op de site van m'n team.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je hebt ooit wel eens vermeld waar. Ben ik weer vergeten. Zelfs je voetbalclub heb je wel eens vermeld
Is je foto dan zo geheim?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klopt, waardoor zelfs een foto van mij te vinden was, op de site van m'n team.
PSquote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bonsoir
Ik hebt Skype, das echt mijn nieuwe ontdekking
Jij hebt mijn foto in de aanbieding?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is je foto dan zo geheim?
Zo ja, voor redelijke betaling heb ik hem wel in de aanbieding![]()
Jep bij dezequote:Op maandag 21 januari 2008 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij hebt mijn foto in de aanbieding?
quote:
Niet gelukt?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:24 schreef Whiteguy het volgende:![]()
zo.. tot zover mijn poging tot een heuse powernap
Hangt van de vraag/aanbodverhouding afquote:Op maandag 21 januari 2008 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
wat doet een echte TM tegenwoordig, qua prijs?![]()
Zo groot zal de vraag niet zijn gok ikquote:Op maandag 21 januari 2008 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hangt van de vraag/aanbodverhouding af
Nouja ben nog steeds moe dus dan heeft het niet voldoende geholpenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet gelukt?
dan was het vast een powernep
Wat heb je toch een zwaar levenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja ben nog steeds moe dus dan heeft het niet voldoende geholpen
En ook nog eens een stuk van mythbusters gemist
Laat ik het zo zeggen, ik heb er minder moeite mee dan mw. MM.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:12 schreef MaJo het volgende:Wat een mooi idee zeg
Ik begrijp wel wat je bedoelt, ik ga ook altijd met mijn moeder samen naar musicals. Vind je het niet moeilijk dan nu om bijv Memories te horen?
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik verveel me
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb er minder moeite mee dan mw. MM.
Maar afgelopen week zat ik de DVD van Epica te kijken en wat zingt Simone Simons, zonder dat ik het vooraf wist, op het eind, alleen begeleid door een piano: Memories.
Op zo'n onverwacht moment ben ik even heel stil....
[..]
Je doet maar wat je niet laten kan...![]()
Hou er wel rekening mee dat ik zo langzamerhand de meesten hier aardig kan uitpeilen...![]()
[..]
Verkoop een foto of get a life...
Sterke observatie. Ik hoor het wel als je nog iets gevonden hebt om het te verlichtenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven
Je hebt toch een vriendin? A wel, dan lijkt het me niet zo moeilijk!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sterke observatie. Ik hoor het wel als je nog iets gevonden hebt om het te verlichten
Ik ben alleraardigst, breng zelfs 2 vechtende dames weer tot elkaar vandaag, maar jij begrijpt mij gewoon niet en ik misschien jou wel niet...quote:Op maandag 21 januari 2008 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja óf he, of, ik geef jou een cursus aardig zijn
Dat kan je namelijk heel goed gebruiken
Dus
oh ..? wie danquote:Op maandag 21 januari 2008 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin? A wel, dan lijkt het me niet zo moeilijk!
oh dacht ikquote:
Jij vraagt of ik durf?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
@MM: We houden hem wel online, als je durft
Geeft niksquote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik volg er helemaal niks meer van, met al die musicals, ruzies en dergelijke
Dat noemen ze Oud-Hollandse gezelligheid.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Nergens ruzie gezien in dit topic hoor!! Laat dat even duidelijk zijn!! Althans, ik beschouw een en ander totaal niet als zijnde ruzie.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Over musicals gesproken, ik heb de envelop net gereed voor verzending gemaakt...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef ElizabethR het volgende:
En over musicals, ik denk dat ik maar een apart spelletje binen MEN op ga zetten over musicals
Dan zijn jullie het gelul erover tenminste kwijt
Ja tof planquote:Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nergens ruzie gezien in dit topic hoor!! Laat dat even duidelijk zijn!! Althans, ik beschouw een en ander totaal niet als zijnde ruzie.
En over musicals, ik denk dat ik maar een apart spelletje binen MEN op ga zetten over musicals
Dan zijn jullie het gelul erover tenminste kwijt
Welke onderwerpen betrof het en welke is de her?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:17 schreef MaJo het volgende:Ik zie net dat ik een tentamen waarvan ik het niet verwacht had wel gehaald heb
Daarvoor had ik destijds nauwelijks geleerd omdat ik het andere vak echt per se moest halen. Daar had ik een 6,8 voor en hier een 5,5
Ik heb er serieus maar 1 avondje voor geleerd, ben volgens mij om 10 uur 's avonds begonnen
Jee, tot nu toe 2 tentamens gehaald en 1 her
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:17 schreef MaJo het volgende:Ik zie net dat ik een tentamen waarvan ik het niet verwacht had wel gehaald heb
Daarvoor had ik destijds nauwelijks geleerd omdat ik het andere vak echt per se moest halen. Daar had ik een 6,8 voor en hier een 5,5
Ik heb er serieus maar 1 avondje voor geleerd, ben volgens mij om 10 uur 's avonds begonnen
Jee, tot nu toe 2 tentamens gehaald en 1 her
![]()
Ik heb op dit moment 3 vakken:quote:Op maandag 21 januari 2008 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke onderwerpen betrof het en welke is de her?
Daar nog kansen voor of...?
Ah zal wel goedkomen toch, jij haalt steeds hartstikke goede cijfersquote:Op maandag 21 januari 2008 22:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen krijg ik ook 3 cijfers gok ik
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over musicals gesproken, ik heb de envelop net gereed voor verzending gemaakt...
Wow, klinkt heftig.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:30 schreef MaJo het volgende:
Ik heb op dit moment 3 vakken:
[riedel vakken en cijfers]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |