En bedankt weer...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:44 schreef ElizabethR het volgende:
Ieuuuuw, Aspects of Love
Wat een K*Tmusical is dat zeg!!
Weten jullie wat nem vandaag smste?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sssshht...straks hoort de rest het nog
Dat is dus geen compliment hequote:Op maandag 21 januari 2008 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, ik had er vanavond mooi mee kunnen beginnen maar ja...wie laat het weer afweten?
quote:
Sorry, ik waardeer je post heus waar!! Alleen, ik ben ook niet zo dol op ALW. Alleen JCS, Joseph, Cats, Song & Dance, Starlight Express en Sunset Boulevard vind ik geweldig.quote:
Ja, het is heel erg eigenlijk. Ik heb het ook alleen als ik iets typ of SMS. Ik heb helemaal geen moeite met d/t over het algemeen. Maar als ik hier op Fok post maak ik fout op fout.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..], werk niet bij de AIVD, maar ik gok op iets van 'Ik wordt'....
Een fout die ik zelf ook nog wel eens onbedoeld maak in de gauwigheid (ik ben sowieso slecht in typen...) en waar ik ook al eens een flame-war met iemand hier over heb gehad...![]()
Ik kan gewoon niet zo heel goed tegen musicalsquote:Op maandag 21 januari 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe ziekenhuis musical![]()
Ja, ben er ook niet kapot van, maar het ging mij meer om de dekkende titel dan de musical...quote:Op maandag 21 januari 2008 17:54 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry, ik waardeer je post heus waar!! Alleen, ik ben ook niet zo dol op ALW. Alleen JCS, Joseph, Cats, Song & Dance, Starlight Express en Sunset Boulevard vind ik geweldig.
Heb je ooit de muziek gehoord van Aspects of Love? Zoetsappiger kan bijna niet
Wat dat betreft ben ik net een homo (gelukkig duurt dit topic nog even, anders heb ik weer een naamtopic te pakken...)quote:Op maandag 21 januari 2008 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Sommige mensen hebben echt een goede stem maar de liedjes en de hele bombarie eromheen vind ik zo'n gruwel
Ik bijt wel door de pijn heenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:57 schreef ElizabethR het volgende:
Nog even een tip voor Nem
[ afbeelding ]
Anders word je straks nog gek van de jeuk door al ons gebazel over musicals!!
Topic duurt nog wel even maar wij hebben een olifantengeheugenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik net een homo (gelukkig duurt dit topic nog even, anders heb ik weer een naamtopic te pakken...)
Hoe meer decor, fraaie kostuums en bombarie, hoe mooier ik het vaak vind...
Ai ai ai ai ai!!!! La Cage aux Folles ooit gezien??quote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen de film ken ik...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:02 schreef ElizabethR het volgende:
Ai ai ai ai ai!!!! La Cage aux Folles ooit gezien??
Ik dacht, laat ik het zelf maar zeggen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Topic duurt nog wel even maar wij hebben een olifantengeheugen
Wat naar dat je moeder er niet meer is, dat is toch veel te jong dan? Jij bent ook nog piep! En wat een goede keuze om Memories te draaien op haar begrafenis.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De oorzaak ligt bij mijn moeder, die was gek op ballet, toneel en musicals, hoewel die laatste er in Nederland nog niet veel waren toen ik er mee geïndoctrineerd werd. Toen mijn moeder overleed heb ik die gezins-traditie als het ware over genomen...
Memories is ook gespeeld op haar begrafenis, kon niet anders...![]()
Hehe en dan noem je alsnog een hele lijst van ALW musicalsquote:Op maandag 21 januari 2008 17:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry, ik waardeer je post heus waar!! Alleen, ik ben ook niet zo dol op ALW. Alleen JCS, Joseph, Cats, Song & Dance, Starlight Express en Sunset Boulevard vind ik geweldig.
Heb je ooit de muziek gehoord van Aspects of Love? Zoetsappiger kan bijna niet
Dan vind je Elizabeth vast heel tofquote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik net een homo (gelukkig duurt dit topic nog even, anders heb ik weer een naamtopic te pakken...)
De oorzaak ligt bij mijn moeder, die was gek op ballet, toneel en musicals, hoewel die laatste er in Nederland nog niet veel waren toen ik er mee geïndoctrineerd werd. Toen mijn moeder overleed heb ik die gezins-traditie als het ware over genomen...
Memories is ook gespeeld op haar begrafenis, kon niet anders...![]()
Ik heb toen zelf een mix van bekende musicalsongs gemaakt en bij het definitief afscheid nemen (het passeren van de kist) speelde 'Memories'.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:09 schreef ElizabethR het volgende:
Wat naar dat je moeder er niet meer is, dat is toch veel te jong dan? Jij bent ook nog piep! En wat een goede keuze om Memories te draaien op haar begrafenis.
Die heb ik net niet gezien, mijn moeder wel en ze was er lyrisch over.quote:Dan ben jij geindoctrineerd in de tijd van de Annie M.G. musicals??? ja???
Foxtrot ooit gezien??? Met Willem Nijholt en Trudy Labij en Gerrie van der Kleij???
Meesterlijk!!!!!!!
Elizabeth heb ik gemeden, omdat ik niet zo van Pia Douwes hou qua stem...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:14 schreef MaJo het volgende:
Dan vind je Elizabeth vast heel tof![]()
En Memories is wel prachtig trouwensWel naar van je moeder zeg
Maar dan had je naar de versie met Maaike Widdershoven kunnen gaan, die was erg goed!!quote:Op maandag 21 januari 2008 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elizabeth heb ik gemeden, omdat ik niet zo van Pia Douwes hou qua stem...
Vrienden hadden kaarten gekocht in de periode dat la Douwes de rol speelde en daarom ben ik niet meegegaan.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:22 schreef ElizabethR het volgende:
Maar dan had je naar de versie met Maaike Widdershoven kunnen gaan, die was erg goed!!
Ik vind Pia Douwes sowieso een nare stem hebben en niet alleen in Elisabeth
Ik ben al aardig was jaartjes wees, mjn vader werd ook maar 63 jaar oud.quote:En ik vind het een mooi idee, een musicalcompilatie voor je moeder. Veel te jong, 53![]()
Ken ik alleen van horen/zeggen...quote:Ik ben zelf ook lyrisch over de Annie M.G. musicals, met toch wel Foxtrot als mijn favoriet, en dan vooral de nummers: De dertiger jaren
Dansen op een vulkaan
Sorry dat ik besta
In tegenstelling tot wat ik net beweerde, vond ik die musicals toch te nichterig, te kitsch, te oubollig.quote:Van Jos Brink heb ik Amerika, Amerika gezien, en Evenaar. De eerste was het beste. Echt vet lachen!!
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik hier trouwens even klagen? Ja? Mooi!
Mijn trein vertrekt komende zaterdag om 05.32 uur vanuit Amsterdam.
De eerste trein die ik zou kunnen nemen om in Amsterdam te komen komt om 06.57 aan.
Uur of 1, dus dat is ook geen optiequote:Op maandag 21 januari 2008 18:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bekend probleem
Hoe laat komt de LAATSTE trein van de vorige dag aan op Amsterdam?
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb toen zelf een mix van bekende musicalsongs gemaakt en bij het definitief afscheid nemen (het passeren van de kist) speelde 'Memories'.
Mijn moeder is slechts 53 jaar geworden...
Ik heb de cd van Foxtrot, echt geweldigquote:Die heb ik net niet gezien, mijn moeder wel en ze was er lyrisch over.
Ik werd eerst meegenomen naar de musicals van Jos Brink (Maskerade), maar vond dat te plastic.
De eerste opvoering van Cats in Carré begon ik pas echt te waarderen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elizabeth heb ik gemeden, omdat ik niet zo van Pia Douwes hou qua stem...
quote:Op maandag 21 januari 2008 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Zo, deze leg ik ook vastquote:Op maandag 21 januari 2008 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Topic duurt nog wel even maar wij hebben een olifantengeheugen
Maaike was ook goed ja, maar ik vind Pia zo'n topactricequote:Op maandag 21 januari 2008 18:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dan had je naar de versie met Maaike Widdershoven kunnen gaan, die was erg goed!!
Ik vind Pia Douwes sowieso een nare stem hebben en niet alleen in Elisabeth
En ik vind het een mooi idee, een musicalcompilatie voor je moeder. Veel te jong, 53![]()
Ik ben zelf ook lyrisch over de Annie M.G. musicals, met toch wel Foxtrot als mijn favoriet, en dan vooral de nummers: De dertiger jaren
Dansen op een vulkaan
Sorry dat ik besta
Van Jos Brink heb ik Amerika, Amerika gezien, en Evenaar. De eerste was het beste. Echt vet lachen!!
Terug kun je met heel veel geluk dus nog wel halen.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Uur of 1, dus dat is ook geen optie![]()
Terug speelt trouwens hetzelfde probleem, aankomst is 00.30, laatste trein gaat om 00.33 naar huis
Ik snap het nietquote:Op maandag 21 januari 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik hier trouwens even klagen? Ja? Mooi!
Mijn trein vertrekt komende zaterdag om 05.32 uur vanuit Amsterdam.
De eerste trein die ik zou kunnen nemen om in Amsterdam te komen komt om 06.57 aan.
Mark woont in X.quote:
Oeh wat gaan jullie eten? Ik ga tagliatelli maken met zalmquote:Op maandag 21 januari 2008 19:16 schreef iamredleader het volgende:
Zo, het eten is klaaren vanavond nog eventjes bij DaviniaHR en Eli langs
Ik moet met de thalys vanaf Amsterdam naar de alpen en die thalys vertrekt om 05.32 uur.quote:
Dat gaat waarschijnlijk toch wel lukken gelukkigquote:Op maandag 21 januari 2008 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Terug kun je met heel veel geluk dus nog wel halen.
Heen kun je zeker geen lift krijgen van iemand?
Maar hij zegt dat zijn trein vertrekt vanuit Amsterdam en daarna heeft ie het over een trein in Amsterdam? Dat snap ik nietquote:Op maandag 21 januari 2008 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mark woont in X.
Mark moet naar Amsterdam. De eerste trein naar Amsterdam vertrekt om 6 uur zoveel.
De trein die in Amsterdam moet hebben om naar Locatie B te gaan vertrekt al om 5 uur zoveel.
Ah ok, thanks voor de uitlegquote:Op maandag 21 januari 2008 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet met de thalys vanaf Amsterdam naar de alpen en die thalys vertrekt om 05.32 uur.
Daarvoor moet ik dus wel eerst in Amsterdam zien te komen, maar zo vroeg rijden er nog geen treinen van hier naar Amsterdam
NS![]()
[..]
Dat gaat waarschijnlijk toch wel lukken gelukkig
Kun je niet in Rotterdam opstappen?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet met de thalys vanaf Amsterdam naar de alpen en die thalys vertrekt om 05.32 uur.
Daarvoor moet ik dus wel eerst in Amsterdam zien te komen, maar zo vroeg rijden er nog geen treinen van hier naar Amsterdam
NS![]()
[..]
Hij heeft het over een trein "om in Amsterdam te komen". Dat is wat andersquote:Op maandag 21 januari 2008 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar hij zegt dat zijn trein vertrekt vanuit Amsterdam en daarna heeft ie het over een trein in Amsterdam? Dat snap ik niet
Dat is wel gunstig danquote:Op maandag 21 januari 2008 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Jawel, maar dat is nog verder dan Amsterdamquote:Op maandag 21 januari 2008 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je niet in Rotterdam opstappen?
Oh, ja ik weet niet waar je woont maar ik heb nu wel een vermoedenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is nog verder dan Amsterdam
Er is nu een redelijk groot gebied weg te strepen inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2008 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, ja ik weet niet waar je woont maar ik heb nu wel een vermoeden
Leezzzzzz ze dan maarquote:Op maandag 21 januari 2008 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga even een boek lezen. Ik wil het graag uit hebben voor ik de film van deel 1 ga zien.
En ik ga er waarschijn bij in slaap vallen. En dat is wel goed want dan fix ik mijn ritme misschien een beetje
quote:
Klopt, waardoor zelfs een foto van mij te vinden was, op de site van m'n team.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je hebt ooit wel eens vermeld waar. Ben ik weer vergeten. Zelfs je voetbalclub heb je wel eens vermeld
Is je foto dan zo geheim?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Klopt, waardoor zelfs een foto van mij te vinden was, op de site van m'n team.
PSquote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bonsoir
Ik hebt Skype, das echt mijn nieuwe ontdekking
Jij hebt mijn foto in de aanbieding?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is je foto dan zo geheim?
Zo ja, voor redelijke betaling heb ik hem wel in de aanbieding![]()
Jep bij dezequote:Op maandag 21 januari 2008 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij hebt mijn foto in de aanbieding?
quote:
Niet gelukt?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:24 schreef Whiteguy het volgende:![]()
zo.. tot zover mijn poging tot een heuse powernap
Hangt van de vraag/aanbodverhouding afquote:Op maandag 21 januari 2008 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
wat doet een echte TM tegenwoordig, qua prijs?![]()
Zo groot zal de vraag niet zijn gok ikquote:Op maandag 21 januari 2008 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hangt van de vraag/aanbodverhouding af
Nouja ben nog steeds moe dus dan heeft het niet voldoende geholpenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Niet gelukt?
dan was het vast een powernep
Wat heb je toch een zwaar levenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja ben nog steeds moe dus dan heeft het niet voldoende geholpen
En ook nog eens een stuk van mythbusters gemist
Laat ik het zo zeggen, ik heb er minder moeite mee dan mw. MM.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:12 schreef MaJo het volgende:Wat een mooi idee zeg
Ik begrijp wel wat je bedoelt, ik ga ook altijd met mijn moeder samen naar musicals. Vind je het niet moeilijk dan nu om bijv Memories te horen?
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik verveel me
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb er minder moeite mee dan mw. MM.
Maar afgelopen week zat ik de DVD van Epica te kijken en wat zingt Simone Simons, zonder dat ik het vooraf wist, op het eind, alleen begeleid door een piano: Memories.
Op zo'n onverwacht moment ben ik even heel stil....
[..]
Je doet maar wat je niet laten kan...![]()
Hou er wel rekening mee dat ik zo langzamerhand de meesten hier aardig kan uitpeilen...![]()
[..]
Verkoop een foto of get a life...
Sterke observatie. Ik hoor het wel als je nog iets gevonden hebt om het te verlichtenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven
Je hebt toch een vriendin? A wel, dan lijkt het me niet zo moeilijk!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sterke observatie. Ik hoor het wel als je nog iets gevonden hebt om het te verlichten
Ik ben alleraardigst, breng zelfs 2 vechtende dames weer tot elkaar vandaag, maar jij begrijpt mij gewoon niet en ik misschien jou wel niet...quote:Op maandag 21 januari 2008 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja óf he, of, ik geef jou een cursus aardig zijn
Dat kan je namelijk heel goed gebruiken
Dus
oh ..? wie danquote:Op maandag 21 januari 2008 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin? A wel, dan lijkt het me niet zo moeilijk!
oh dacht ikquote:
Jij vraagt of ik durf?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
@MM: We houden hem wel online, als je durft
Geeft niksquote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik volg er helemaal niks meer van, met al die musicals, ruzies en dergelijke
Dat noemen ze Oud-Hollandse gezelligheid.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Nergens ruzie gezien in dit topic hoor!! Laat dat even duidelijk zijn!! Althans, ik beschouw een en ander totaal niet als zijnde ruzie.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef B.ertha het volgende:
Over musicals gesproken, ik heb de envelop net gereed voor verzending gemaakt...quote:Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef ElizabethR het volgende:
En over musicals, ik denk dat ik maar een apart spelletje binen MEN op ga zetten over musicals
Dan zijn jullie het gelul erover tenminste kwijt
Ja tof planquote:Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nergens ruzie gezien in dit topic hoor!! Laat dat even duidelijk zijn!! Althans, ik beschouw een en ander totaal niet als zijnde ruzie.
En over musicals, ik denk dat ik maar een apart spelletje binen MEN op ga zetten over musicals
Dan zijn jullie het gelul erover tenminste kwijt
Welke onderwerpen betrof het en welke is de her?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:17 schreef MaJo het volgende:Ik zie net dat ik een tentamen waarvan ik het niet verwacht had wel gehaald heb
Daarvoor had ik destijds nauwelijks geleerd omdat ik het andere vak echt per se moest halen. Daar had ik een 6,8 voor en hier een 5,5
Ik heb er serieus maar 1 avondje voor geleerd, ben volgens mij om 10 uur 's avonds begonnen
Jee, tot nu toe 2 tentamens gehaald en 1 her
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:17 schreef MaJo het volgende:Ik zie net dat ik een tentamen waarvan ik het niet verwacht had wel gehaald heb
Daarvoor had ik destijds nauwelijks geleerd omdat ik het andere vak echt per se moest halen. Daar had ik een 6,8 voor en hier een 5,5
Ik heb er serieus maar 1 avondje voor geleerd, ben volgens mij om 10 uur 's avonds begonnen
Jee, tot nu toe 2 tentamens gehaald en 1 her
![]()
Ik heb op dit moment 3 vakken:quote:Op maandag 21 januari 2008 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke onderwerpen betrof het en welke is de her?
Daar nog kansen voor of...?
Ah zal wel goedkomen toch, jij haalt steeds hartstikke goede cijfersquote:Op maandag 21 januari 2008 22:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen krijg ik ook 3 cijfers gok ik
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over musicals gesproken, ik heb de envelop net gereed voor verzending gemaakt...
Wow, klinkt heftig.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:30 schreef MaJo het volgende:
Ik heb op dit moment 3 vakken:
[riedel vakken en cijfers]
Jij bent de dagploeg van de nachtploeg of zo met je jetlag-ritme...quote:
OK, kom er maar inquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent de dagploeg van de nachtploeg of zo met je jetlag-ritme...
Whatever, ik ben nu echt pleite...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |