mager lunch deze keerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mmmm ik zou ook al wel lunch lusten, maar nog een half uurtje wachten denk ik![]()
oftewel: veel dingen verzinnen zekerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga een suf verslag maken
Zelfmanagement... allemaal dingen van Hoe ben je bezig en hoe vind je dat het gaat?
Ja, en eigenlijk interesseert het me totaal niet wat ik daar invul. Heb net een testje moeten maken wat voor leerstijl ik zelf gebruik (hierzo voor als het je interesseert) en moet nu nog wat andere dingen invullenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oftewel: veel dingen verzinnen zeker
Voor die prijs welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
http://www.4allclients.nl/?parent=150&cat=151&serie=&supID=&langID=2&action=4&id=885704
iemand nog een cheapass mac hebben
ik ga niet klikken hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, en eigenlijk interesseert het me totaal niet wat ik daar invul. Heb net een testje moeten maken wat voor leerstijl ik zelf gebruik (hierzo voor als het je interesseert) en moet nu nog wat andere dingen invullen
ik ga 'm bestellenquote:
Even over gedacht, maar ze zullen het voor die prijs niet leveren lijkt me. Daarom maar niet gedaanquote:
ja dat weet ik wel hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Even over gedacht, maar ze zullen het voor die prijs niet leveren lijkt me. Daarom maar niet gedaan
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:29 schreef Etcetera het volgende:
http://www.4allclients.nl/?parent=150&cat=151&serie=&supID=&langID=2&action=4&id=885704
iemand nog een cheapass mac hebben
Mooi, denk alleen niet dat ze daar flessen konden kopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ze vonden het super! Heb nog niet gehoord of ze ook whisky hebben gekocht, maar ze hadden op de bruiloft ook al wat flessen cadeau gekregen
Opzich zou je je geld terug moeten kunnen krijgen toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel hooren ik moet ook eerst betalen voor ze versturen
dus ik twijfel wel een beetje, want ik wil m'n geld dan wel terug natuurlijk
Nee!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:26 schreef Soempie het volgende:
Heb ik in die drie dagen nog iets gemist trouwens? Behalve de gesprekken over musicals.
Ongeveer hetzelfdequote:
Toch maar gedaan, gelijk betaald. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel hooren ik moet ook eerst betalen voor ze versturen
dus ik twijfel wel een beetje, want ik wil m'n geld dan wel terug natuurlijk
Met als resultaat 'zelfbevrediging' als je jezelf, naar je eigen mening, in het juiste hokje weet te proppen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zelfmanagement... allemaal dingen van Hoe ben je bezig en hoe vind je dat het gaat?
dan wacht ik af wat er bij jou gebeurdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch maar gedaan, gelijk betaald. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |