Om m'n postcount op een miljoenzor te krijgenquote:Op maandag 21 januari 2008 10:31 schreef Demon-X het volgende:
ja als het nou was tussen een laptop en model M dan koos ik die laatste maar dit ding is fantastisch en kan er sneller op typen dan welk ander model dan ook
en als et je niet interesseert wrom lees&reageer je dan
niksquote:Op maandag 21 januari 2008 10:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat had je over je tobo gegooit dan dat je hem helemaal uit elkaar moest halen?
Ruksmeer..quote:Op maandag 21 januari 2008 10:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat had je over je tobo gegooit dan dat je hem helemaal uit elkaar moest halen?
Volgende keer bij het sjorren op wecamdames.nl op je pause/break toets mikken, die gebruik je toch niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:43 schreef Demon-X het volgende:
[..]
niks
m'n Page Up was gewoon van de een op de andere dag stroef geworde
en dolbydigital succes met je volgende 999920 posts
Pleur dan op naar Tweakers ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:14 schreef Demon-X het volgende:
get your mind out of the gutter boys
kom op is dat nou echt alles waar jullie nog aan denken? mja wat verwacht ik dan ook, Fok! niveau en dan ook nog KB
verbaast me dat jullie nog redelijke zinnen kunnen vormen
hrm zitte die dan verstopt onder die zwarte nopjes? want et enige dat ik zie is een paar nauwelijks zichtbare click-sluitingen aan de randquote:Op maandag 21 januari 2008 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het ook eens gedaan idd, is wel ff prutsen maar valt wel mee. Wat ik wel erg vond was dat voordat je de achterkant er af kon halen, je iets van 16 schroeven los moest draaien ofzo.
lol een slotje omdat jij iets niet snapt, dan kunne we et halve forum wel sluitequote:Op maandag 21 januari 2008 13:43 schreef DANILXL het volgende:
veel te ingewikkelde klacht. Zelfs ik snap er niks van en ik wil ook geen moeite doen om het te snappen
Slotje dus
ik moest lachenquote:Op maandag 21 januari 2008 14:50 schreef Demon-X het volgende:
[..]
lol een slotje omdat jij iets niet snapt, dan kunne we et halve forum wel sluite
ja nou ik had zo'n binnenwerk nog nooit gezien en bij mij is dat hele ding van binnen zwart op zwart...en ook al niet zo'n super goeie verlichting hieroquote:Op maandag 21 januari 2008 18:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dat is toch zo simpel als iets? Heeft mijn laptop ook, gewoon een kwestie van goed kijken hoe het zat. En logisch nadenken hoe het zou kunnen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |