Om 15:30 Nederlandse tijd..quote:
Net zo laat als elke dag, het is in de VS bij newyork altijd 8 uur eerder. Of denk je dat we ook nog een tijdcrash gaan krijgen door een beurscrash.quote:
putopties?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:20 schreef Scorpie het volgende:
Hm, en waar zouden we straks op in moeten stappen?
Haha.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zo laat als elke dag, het is in de VS bij newyork altijd 8 uur eerder. Of denk je dat we ook nog een tijdcrash gaan krijgen door een beurscrash.
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net zo laat als elke dag, het is in de VS bij newyork altijd 8 uur eerder. Of denk je dat we ook nog een tijdcrash gaan krijgen door een beurscrash.
Leg dat maar eens uit aan mijn vader.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:07 schreef ErikT het volgende:
[..]
Financieel adviseurs
Als er één soort mensen is waarnaar je niet moet luisteren...
Ik denk niet dat dat nog nodig isquote:Op maandag 21 januari 2008 14:25 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan mijn vader.
Dank jequote:
quote:The New York Stock Exchanges provides an efficient method for buyers and sellers to trade shares of stock in companies registered for public trading. The exchange provides price discovery via an auction environment designed to produce the fairest price for both parties. Since September 30, 1985, the NYSE trading hours have been 9:30–4:00 ET.
Hoe zit het met mensen die een bellegingshypotheek hebben?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:32 schreef santax het volgende:
Hehehe, de deurwaarders in a'dam krijgen het druk deze week. Komt vast het e.e.a. vrij op de grachten/dam
Hmmmz hij gaat hier erg traag, maar na 4 minuten wachten ofzo kwam ik erin.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:32 schreef Libris het volgende:
Ik wou de schade even bekijken op mijn Internet bankieren. Kan ik niet inloggen op de ABN site... Ook lekker..
Het begint inderdaad weer wat op te klimmen, maar dat schijnt over de hele linie zo te zijn, dus ook in Frankrijk, Duitsland en Engeland.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:34 schreef zquing het volgende:
't valt toch wel mee bij de aex?
Van NL-financials gaat nog wel 1/5 af als de eerste US bank omvalt, hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 14:36 schreef Scorpie het volgende:
6% nu in de min toch? Tijd om leuke aandelen te kopen, bijvoorbeeld ING ofzo.
Idd... dan is het (financiële) leed niet te overzien...quote:Op maandag 21 januari 2008 14:38 schreef JimmyJames het volgende:
Nou er gaat nu een gerucht dat Citigroup weleens zou kunnen omvallen. Berg je als dat gebeurt.
waar komt die vandaan? (oftewel: linkjes e.d. svp)quote:Op maandag 21 januari 2008 14:38 schreef JimmyJames het volgende:
Nou er gaat nu een gerucht dat Citigroup weleens zou kunnen omvallen. Berg je als dat gebeurt.
De stroom gaat uit en we gaan terug naar de middeleeuwen. Weer te paard naar het werk, geweldigquote:Op maandag 21 januari 2008 14:40 schreef BossFight het volgende:
Ik heb misschien een beetje een domme vraag. Maar ik kan op het ogenblik niet echt een beeld vormen van wat hier de directe concequenties van zullen zijn voor ons. Enlighten me please?!
Daar heb ik er al genoeg vanquote:Op maandag 21 januari 2008 14:36 schreef Scorpie het volgende:
6% nu in de min toch? Tijd om leuke aandelen te kopen, bijvoorbeeld ING ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |