Als ik je 1 opmerking mag geven: je verhaal is éen grote waterval en het zou in je voordeel uitpakken als je het meer op zou delen in kleine stukken. Dit levert desinteresse op om jouw verhaal te lezen.quote:Op maandag 21 januari 2008 03:36 schreef Gesicht het volgende:
Genoeg stof om te bespreken!
Okay, ik ga ervan uit dat je het er niet mee eens bent.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef Gesicht het volgende:
Ja dat is zo, maar de mensen die het écht interesseert lezen het hopelijk toch wel, en de minder geïnteresseerden boeien mij niet zoveelJe kan altijd enkel afgaan op de laatste alinea waar toch wel wat vragen in staan.
Als de laatste alinea voldoende is, zou je ermee kunnen beginnen om die aan te halen en mensen zelf hun vragen te laten stellen. De informatie komt toch wel op tafel of wordt toch wel naar gevraagd wanneer mensen oprechte interesse tonen.quote:Jammer dat daar eigenlijk maar weinig mensen op reageren.
quote:Op maandag 21 januari 2008 07:31 schreef gronk het volgende:
Niet nadenken, gewoon doen. En al helemaal niet eindeloze lulverhalen over je 'kansen' op internet gaan zitten posten.
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:37 schreef gronk het volgende:
Nogal wat vrouwen zijn onzekere jaloerse twijfelkutten. Zoals een 30+ single-vrouw met 'issues' het uitdrukte: 'ik val op getrouwde mannen, want volgens mij is er iets mis met single mannen.'
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:20 schreef gronk het volgende:
Doe eens een jaartje vechtsporttraining, dan praten we wel verder.
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:48 schreef gronk het volgende:
Vraag aan TS: had je om half vier 's nachts niks beters te doen dan dit ellenlange verhaal in te tikken, of ben je hier aan begonnen om twee uur 's nachts, toen de kroeg dicht ging?
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:29 schreef gronk het volgende:
It's the spirit of the age.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:10 schreef gronk het volgende:
D'r is ook een boek van, als ik het goed heb.
waar dan nog meer volgens jou ?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:12 schreef LasTeR het volgende:
En flirten vind echt niet alleen plaats in een kroeg.
Werkvloer, kantine, sporthal, achter de kassa, trein,...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:34 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
waar dan nog meer volgens jou ?
Je kunt 't wel, jezelf uitdrukken in een regel tekstquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:21 schreef Gesicht het volgende:
Jij bent ook het leukste manneke van de klas, of niet?
of nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:57 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ach ja als je wel op haar afstapt wordt het flirtingsproces ook snel verstoord...
dan krijg je een relatie en stop je met flirten
Nee inderdaad,... sommige vrouwen vinden een drankje krijgen ook al genoegquote:
Ik ken mensen die traag lezen, maar wat er bij jou aan de hand is...quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:49 schreef Roquefort het volgende:
Ik begon die OP nog echt te lezen ook.![]()
Maar toen ik na drie kwartier eens verder omlaag scrollde was ik niet eens halverwege.
Heel herkenbaar is dit. Ik vind het ook leuk om plotseling naar ze toe te draaien en ze in de ogen te kijken. Soms blijven ze je wel aankijken en denk ik: ....awkard....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:22 schreef TubewayDigital het volgende:
kan wel wat input geven
wanneer jij zelf kijkt kijken vrouwen nooit. Het is daarom leuk om te zien hoe vrouwen naar andere mannen kijken dan jezelf. Man binnen in de studiezaal. Zie je de vrouwen kijken. Wanneer hij zich dan geleidelijk aan naar hun toe draait wenden de vrouwen geleidelijk aan hun ogen af. Wanneer de man de vrouwen in vizier heeft is er voor hem niks gebeurt en zitten daar gewoon een paar studentes braaf te werken. Supermooi om te zien.
Of andersom. Ik sta met mijn rug naar een paar vrouwen toe en omdat ik nou n eenmaal weet dat ze naar me kijken draai ik me plotseling om en heb oogcontact met ze. De vrouwen die naar me kijken schrikken zich te pletter en kijken gauw weg en dan weer terug mijn ogen in en schrikken dan nog harder. Zo mooi.
quote:It's the spirit of the age.
Aha! QFT... vrouwen zijn dus luie flirters!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:43 schreef Lips het volgende:
Ik heb 't geprobeerd maar het is gewoon niet interessant genoeg geschreven om te blijven hangen... Ik heb 't zo'n beetje opgegeven rond dat vrouwen meer moeite moeten doen.
Ik ben tenslotte een vrouw en doe dus die moeite niet
Luie vrouwquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:43 schreef Lips het volgende:
Ik heb 't geprobeerd maar het is gewoon niet interessant genoeg geschreven om te blijven hangen... Ik heb 't zo'n beetje opgegeven rond dat vrouwen meer moeite moeten doen.
Ik ben tenslotte een vrouw en doe dus die moeite niet
Nee dat interpreteer je foutquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:55 schreef Doodkapje het volgende:
Aha! QFT... vrouwen zijn dus luie flirters!
Ik ga niet mijn best doen dit te ontkennenquote:
Nee... jij schrijft lekker...quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Je hebt een kutschijfstijl.
In het slechtste geval zijn de meningen verdeeld. In het beste geval lijdt herr Vector naast chronische r-loosheid ook aan waanvoorstellingen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Je hebt een kutschijfstijl.
Oh nee hoor! Het past perfect in een syllogisme:quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee dat interpreteer je fout![]()
Wij flirten wel (lees ik, want ik mag niet voor anderen praten) maar worden uiteindelijk graag versierd.
[..]
Ik ga niet mijn best doen dit te ontkennen
Vrouwen doen geen moeite om te flirten (lees: lui)quote:Ik ben tenslotte een vrouw en doe dus die moeite niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |