"Verleid iedere vrouw!!!"Al ongeveer een jaar lang zie ik deze google-advertentie op veel websites staan waar ik kom kijken.
Zelfs ook op geenstijl.
(het is zo een contextgevoelige advertentie die geplaatst wordt nav een aantal steekwoorden op de redactionele pagina)
Een advertentie die verwijst naar
http://www.vrouwenversieren.com/index3.php(mods als jullie dit zien als pluggen gooi de link er dan gelijk uit, maar het is alleen bedoeld ter leeringhe ende vermaeck :-) )
... dit .. is ZO tragisch..
![]()
Maar het erge is dat die link dus al heel lang te zien is. En dat adverteren op google erg duur is. En dat (volgens de laatste getallen die ik hoorde) elke keer dat je klikt op die advertentie, de adverteerder 6! euro! kost!!! die hij aan google moet betalen.
En kennelijk is het dat dus waard. Dus kennelijk zijn er nerds genoeg die die kut website bezoeken en daar daadwerkelijk denken te leren om vrouwen te versieren.. [op een website
![]()
] en daar zakken vol geld voor betalen... men wat zielig!
Ik wil er het hele bedrag dat die advertentie campagne heeft gekost om verwedden dat niet een van de betalende losers die die site heeft bezocht, nu een vriendin heeft
[ Bericht 3% gewijzigd door Leef op 16-07-2007 00:23:44 ]