GC, MEN, STA, FOT, TRV, DE...quote:Op zondag 20 januari 2008 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
OA komt stiekem alleen hier en in MEN om zn postcount op te krikken
Somsquote:
KPDquote:
Doet me denken aan toen ik nog studeerde en twee mensen in de computerruimte van de universiteit naast elkaar zaten en een opdracht via Yahoochat aan het bespreken warenquote:
De andere fora moeten ook verkend worden!quote:
Vergeet TTK ook nietquote:Op zondag 20 januari 2008 23:05 schreef OA het volgende:
[..]
De andere fora moeten ook verkend worden!
F&F, C&H, US, here I come....
TTK is best tofquote:
Log eerst al die klonen van je eens uit, moet je eens kijken wat dat scheelt in snelheid!quote:Op zondag 20 januari 2008 23:13 schreef eer-ik het volgende:
Hoe kan die database het op een van de rustigste dagen van de week het opeens te druk hebben?
-slechte configuratiequote:Op zondag 20 januari 2008 23:13 schreef eer-ik het volgende:
Hoe kan die database het op een van de rustigste dagen van de week het opeens te druk hebben?
quote:Op zondag 20 januari 2008 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Log eerst al die klonen van je eens uit, moet je eens kijken wat dat scheelt in snelheid!
Ja, het neemt weer even een avondje rust. En ik ga dat ook maar eens doen, maar dan voor de nachtquote:
geen vleeswaren uitroepen die je nog nooit in je mond hebt gehad!quote:
Na 38 jaar mag je wel aannemen dat ik dat woord echt wel in de mond mag nemenquote:Op maandag 21 januari 2008 00:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen vleeswaren uitroepen die je nog nooit in je mond hebt gehad!![]()
Is hier weinig van te merkenquote:Op maandag 21 januari 2008 00:08 schreef buzzer het volgende:
Godsamme wat loopt het forum kut [afbeelding]
hier helaas wel, dus ik ga mijn mandje inquote:Op maandag 21 januari 2008 01:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is hier weinig van te merken
jah, slaap zequote:Op maandag 21 januari 2008 01:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
hier helaas wel, dus ik ga mijn mandje in [afbeelding]
Hey Sjowhanquote:Op maandag 21 januari 2008 06:22 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen [afbeelding]
Fok is ook brak vanochtend hoor Inda!
quote:Op maandag 21 januari 2008 06:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hey Sjowhan
jah, maar dat is zowat het enige dat nog werkt, Fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |