http://www.moviemeter.nl/film/22887quote:Op zondag 20 januari 2008 20:12 schreef SpecialK het volgende:
serenity is leuk als je sci fi en humor wilt hebben.
In de regel vind ik de meeste actiefilms gewoon pure bagger, alhoewel Die Hard 4.0 gewoon erg vet wasquote:Op zondag 20 januari 2008 20:19 schreef Guncta het volgende:
Kung pow natuurlijk.
Shooterquote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef ecotec het volgende:
[..]
In de regel vind ik de meeste actiefilms gewoon pure bagger, alhoewel Die Hard 4.0 gewoon erg vet was.
Maargoed, de aziaten spannen meestal de kroon wat ongeïnspireerde actie knal pats boem films betreft. Heb je misschien andere tips?
quote:300 waarin je in de materie moet verdiepen.
Heb die film keer bekeken, en snap er nog steeds niks van. Het is zo'n film als Bladerunner, of Pulp Fiction. Je moet het geweldig, of helemaal niks vindenquote:
Ligt eraan welke geslacht je bent.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jezus, wat ben jij stoer. Je download films met 400kB/s. Wow. Mag ik je nu aanraken.
Pauper, waarom die screenshotquote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef ecotec het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat lekker relax zo, en die lily thai.. nou en? Over uurtje post ik wel wat ik van de aangeraden films vond.
Om te pimpen natuurlijkquote:
Tja, ik weet niet hoe jij het doet, maar voor mij gaat het best wel aardig snel na 5 min geleden aangeslingerd te hebbenquote:En dan nog zo traag downloaden
ja of je moet slim genoeg zijn om er iets van te begrijpen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:44 schreef ecotec het volgende:
[..]
Heb die film keer bekeken, en snap er nog steeds niks van. Het is zo'n film als Bladerunner, of Pulp Fiction. Je moet het geweldig, of helemaal niks vinden.
Dat zijn toch wel de ergste onder de filmliefhebbers, mensen die zeggen dat als een film niet aan je besteed is je niet slim genoeg bent.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja of je moet slim genoeg zijn om er iets van te begrijpen.
Ik weet niet of films een indicatie van je niveau zijn, maar het lijkt me eerder een kwestie van smaak. Ik wil gewoon genieten van films, zonder geconcentreerd zitten kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja of je moet slim genoeg zijn om er iets van te begrijpen.
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zijn toch wel de ergste onder de filmliefhebbers, mensen die zeggen dat als een film niet aan je besteed is je niet slim genoeg bent.Het heeft niks met dom of slim te maken, het heeft met smaak te maken.
.quote:en snap er nog steeds niks van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |