Mariano Juan en Mauro Rosales waren ook jeugdinternationals.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:11 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ajax vind alle prijzen te hoog van talenten. Meer dan 4-5 miljoen kan hij niet gekost hebben want dat zou Groningen nooit betalen voor een speler. Naar mijn weten was hun duurste aankoop Markus Berg 3,5 miljoen. Wat is dat bedrag nou voor Ajax als je een Argentijns jeugd international kan halen. We hebben weleens dommer geinvesteerd.
Dat was een toppertjequote:Op maandag 21 januari 2008 12:24 schreef Morendo het volgende:
Aan Argentijnen heeft Ajax nooit veel plezier beleefd. Ik kan me nog wel een Ivan Gabrich herinneren.
Was het niet in een bekerwedstrijd tegen Heracles, dat hij het presteerde om een bal, 1.5 meter van het vijandelijk doel, het stadion uit te trappen. Je zou erom lachen als het niet zo treurig was.quote:
Zou wel eens tijd worden. Hoe kan je als bestuurslid dit elftal zo zien ploeteren achterin?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:36 schreef denthemen het volgende:
Al een protestmarsch tegen V. Geel?
Van gebakken lucht word ik niet warm.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Bericht uit November 2007:
[..]
Inmiddels circuleren er echter alweer berichten dat hij rond zou zijn met een andere buitenlandse club. Weet niet meer welke.
Zakdoekjes? Je bedoelt de witte lakens.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:42 schreef patrickt37 het volgende:
Laten we de zakdoekjes opzoeken.
Zorg dan wel dat je gele zakdoekjes meeneemt. Dan begrijpt hij de boodschap.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:42 schreef patrickt37 het volgende:
Laten we de zakdoekjes opzoeken.
Ons stadion is ook niet zo hoogquote:Op maandag 21 januari 2008 12:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was het niet in een bekerwedstrijd tegen Heracles, dat hij het presteerde om een bal, 1.5 meter van het vijandelijk doel, het stadion uit te trappen. Je zou erom lachen als het niet zo treurig was.
Hahaha, jij bent wakker. Goed bedacht die gele zakdoekjes.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je gele zakdoekjes meeneemt. Dan begrijpt hij de boodschap.
Met of zonder vlekken?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zakdoekjes? Je bedoelt de witte lakens.
+2 scherpquote:Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat je gele zakdoekjes meeneemt. Dan begrijpt hij de boodschap.
Zeer betrouwbare bron op feyenoord netwerk weet dit te vermelden.quote:020 is dicht bij een akkoord met Boulahrouz. de Clubs zijn er al uit. Heb dit uit betrouwbare kring rond Boulah vernomen.
Als dit waar is, dan ben ik John Lennon.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zeer betrouwbare bron op feyenoord netwerk weet dit te vermelden.
Ik ben al non stop Ajax.nl aan het refreshenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
zeker lol.. zo lol dat ik hoop dat het waar is
Nee, want de selectie had op 2 januari al aangevuld moeten zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:11 schreef De_Ananas het volgende:
Stel dat Boula komt. Is van Geel dan opeens weer de held?
Zo opportunistisch is voetbal hè. Helaas.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:11 schreef De_Ananas het volgende:
Stel dat Boula komt. Is van Geel dan opeens weer de held?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |