abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56187509
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef toma het volgende:

[..]

ik snap sowiezo niet waarom je de wedstrijd tegen NEC begint met Ogararu en Kennedy in de basis. Als je daarna ook nog eens Rommedahl in de ploeg brengt ipv Luque maak je (naar mijn mening) gewoon een foute keuze. En ik heb nog geen 1 speler gezien die beter is gaan voetballen sinds de komst van Koster.
Vertonghen vind ik wel aardig gegroeid. Maar ik vind sowieso niet dat je Koster kunt afrekenen op wat er nu gebeurt. Zoals ik hierboven al zei pakken zijn wissels over het algemeen goed uit. En tegen NEC moet Kennedy ook gewoon brengen wat er van hem wordt verwacht. Ogararu ook, en Urby ook. Koster doet wat hij kan, en daar komen de vele blessures nog eens bij om de hoek kijken.

Ik kan alleen maar respect hebben voor Koster, eigenlijk. Enige dat ik verwijtbaar vind is dat de strijdlust en passie doorgaans bij een mannetje of acht, negen ontbreekt. Maar dat lijkt typisch Ajax.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56187554
Koster treft ook weinig blaam maar als je ziet dat Kennedy keer op keer niets laat zien en dqat ogararu zich laat piepelen door jan en alleman mag je je dat als coach van Ajax best aanrekenen dat je daar niet ingrijpt.
pi_56187639
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:19 schreef Chadi het volgende:
Koster treft ook weinig blaam maar als je ziet dat Kennedy keer op keer niets laat zien en dqat ogararu zich laat piepelen door jan en alleman mag je je dat als coach van Ajax best aanrekenen dat je daar niet ingrijpt.
dat vind ik dus ook. En er gebeurd zo weinig
Ik wil Koster ook niet afrekenen op de slechte resultaten van Ajax. Maar ik denk niet dat Koster een betere trainer is dan Ten Cate.
pi_56187654
Wat de verdediging betreft vind ik het probleem meer bij Van Geel liggen. En zodra Leonardo klaar is voor een basisplek, denk ik dat hij heus wel in de basis zal starten. Luque kan me ook niet echt bekoren en Rommedahl lijkt een typische invaller. Al speelde hij vandaag ook niet geweldig.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56187666
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef toma het volgende:

[..]Maar ik denk niet dat Koster een betere trainer is dan Ten Cate.
Die discussie is toch ook nooit aan de orde geweest?
pi_56187727
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:23 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Die discussie is toch ook nooit aan de orde geweest?
je moet ergens beginnen met een discussie he.
  zondag 20 januari 2008 @ 21:38:32 #82
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56188033
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:26 schreef toma het volgende:

[..]

je moet ergens beginnen met een discussie he.
ja, laten we hem voeren ?

ik stelde de trainer van ajax ook al ter discussie na nac
pi_56188138
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ja, laten we hem voeren ?

ik stelde de trainer van ajax ook al ter discussie na nac
ik wil helemaal niet zeggen dat hij weg moet want dat heeft helemaal geen zin met een interim trainer. Maar een interim trainer mag ook beoordeeld worden op zijn kwaliteiten en ik denk dat Koster geen toptrainer is. Meer een trainer voor een clubje uit de middenmoot van Nederland.
  zondag 20 januari 2008 @ 21:50:12 #84
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56188367
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef toma het volgende:

[..]

ik wil helemaal niet zeggen dat hij weg moet want dat heeft helemaal geen zin met een interim trainer. Maar een interim trainer mag ook beoordeeld worden op zijn kwaliteiten en ik denk dat Koster geen toptrainer is. Meer een trainer voor een clubje uit de middenmoot van Nederland.
Zeker, ik snap niet waarom van geel geen andere trainer laat komen
pi_56188376
Koster is een hele goede hoofdtrainer.. hij komt alleen wat te kort op tactisch inzicht..

Koster en ten Cate zou een perfect duo geweest zijn.. Geen belachelijke uitspraken in de media van ten Cate, maar de rust van Koster.. daarentegen goed veldspel van de mannen door het tactisch betere spel van ten Cate ov Koster
pi_56188567
2-1 hahahahahahaha oh inter gaat er aan
pi_56188577
Fuck verkeerde topic
pi_56188616
Speelde Inter maar bij ons in de competitie. Kon ik tenminste eens leven met een 2-2.
pi_56188622
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Koster is een hele goede hoofdtrainer.. hij komt alleen wat te kort op tactisch inzicht..

Koster en ten Cate zou een perfect duo geweest zijn.. Geen belachelijke uitspraken in de media van ten Cate, maar de rust van Koster.. daarentegen goed veldspel van de mannen door het tactisch betere spel van ten Cate ov Koster
Ik denk toch dat ze een coach nodig hebben die behalve charisma heeft en een goede voetbal achtergrond ook inzicht heeft. E ris op dit moment maar 1 trainer die daar aan voldoet en dat is Rijkaard. Maar die gaat never nooit niet naar Ajax. En Hiddink ook nie
pi_56188739
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:58 schreef kevin6188 het volgende:
Speelde Inter maar bij ons in de competitie. Kon ik tenminste eens leven met een 2-2.
4 maart zit ik in dat stadion de wedstrijd AC Milan tegen Arsenal CL
pi_56188746
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond Koster juist wel goed wisselen. Hoe vaak speelt Ajax de twee helft - met wissels - niet beter dan voor rust? En laatst kwam ik ergens nog een statistiek tegen dat Ajax zeer goed wisselt qua assists en goals van wisselspelers. Daar ligt het echt niet aan.
Kan hij dan niet beter meteen de juiste spelers opstellen? Is zo jammer van je eerste 45 minuten anders.
Woo-loo-loo!
pi_56189162
quote:
Op zondag 20 januari 2008 20:50 schreef Messenga het volgende:

[..]

Beurs..
Perez werd toch op 1 januari gepresenteerd? Is de beurs dan wel open?
pi_56189424
Een punt gewonnen. Zeer netjes.

En we zouden wel weer even zomaar gaan winnen in Nijmegen, want zij scoren nooit en ons doelpuntgemiddelde ligt rond de 3 treffers . Arrogante kutjoden!
pi_56189729

Haal hem nou, Van Geel. Hij is al intensief gescout, en je hebt al eens een poging gewaagd. Dat bedrag was wat aan de lage kant, kun je gerust verdubbelen.
pi_56189992
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:23 schreef Nashje het volgende:
Een punt gewonnen. Zeer netjes.

En we zouden wel weer even zomaar gaan winnen in Nijmegen, want zij scoren nooit en ons doelpuntgemiddelde ligt rond de 3 treffers . Arrogante kutjoden!
Wij zijn de beste!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 20 januari 2008 @ 22:44:46 #96
51286 w00h00
Digital man!
pi_56190038
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:34 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haal hem nou, Van Geel. Hij is al intensief gescout, en je hebt al eens een poging gewaagd. Dat bedrag was wat aan de lage kant, kun je gerust verdubbelen.
En dat is?
  zondag 20 januari 2008 @ 22:45:47 #97
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_56190077
Is de persconferentie al geweest van Van Geel dat we geen aankopen nodig hebben?
Jawel, je keek.
pi_56190134
Ik ga er nu toch wel vanuit dat we in ieder geval zondag met Silva gaan spelen.
pi_56190182
quote:
Op zondag 20 januari 2008 22:44 schreef w00h00 het volgende:

[..]

En dat is?
Patricio Araujo van Chivas, ''de nieuwe Rafael Marquez''
pi_56190252
Het wordt echt tijd dat die scout uit Zuid-Amerika eens wat leuks haalt ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')