North American Soccer Leaguequote:Op zondag 20 januari 2008 18:41 schreef Fiskus het volgende:
wat is NASL?
Inderdaad, alleen was Beckenbauer in de USA wel succesvol en won hij nog een keer de Duitse competitie met HSVquote:Op zondag 20 januari 2008 18:53 schreef RayMania het volgende:
Ze hebben gewoon bijna exact dezelfde prijzen gewonnen.
Dat was Müller hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 21:36 schreef assie het volgende:
Dan de man maar wie Matthaus uitschakelde....
Beckenbauer
Ik ga ook voor Gerd, alleen al omdat Franz zelf meerdere keren heeft aangegeven dat als ze Gerdje niet hadden bij Bayern, ze toen nooit zo succesvol waren geweest. Volgens Franz waren bijna alle spelers inwisselbaar, behalve Gerd. Franz was denk ook niet inwisselbaar, maar Der Bomber is mijn keuze.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:41 schreef WeebI het volgende:
Laat ik eens gek doen en voor Müller kiezen. Een geweldige spits; geen uitzonderlijkheden qua balcontrole of snelheid, maar gewoon puur op inzicht en positiespel je goals meepakken. En niet zomaar een paar goals, maar heel veel, en hele belangrijke.
Ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:10 schreef WeebI het volgende:
Schopf !
zal ik vanavond vast een nieuw nominatietopic openen?
Maar kan er ipv Engeland niet Brits van worden gemaakt ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:10 schreef WeebI het volgende:
Schopf !
zal ik vanavond vast een nieuw nominatietopic openen?
nee, want dat was geen Brit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:14 schreef Dos37 het volgende:
maar dan wint Best
quote:
Noord-Ieren zijn wel degelijk Britten.quote:
Noord-Ierland behoort NIET tot Groot-Brittannië, wel tot het Verenigd Koninkrijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:24 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Noord-Ieren zijn wel degelijk Britten.
Daar zat ik aan te denken, maar er komt nog een toernooi met 'overige spelers'. Daar doen dus de beste spelers aan mee die niet uit Nederland, Duitsland, Engeland, Italië, Frankrijk, Spanje, Argentinië of Brazilië komen. Wales, Schotland en Noord-Ierland horen dan ook bij de overige landen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar kan er ipv Engeland niet Brits van worden gemaakt ?
Is maar een ideetje hoor. Komen er nog leuke spelers bij.
Ik denk dat dat wel meevalt eerlijk gezegd. Bovendien zou een Keane nooit mee kunnen doen met een toernooi van beste Engelsman, Brit of UK'er, want Ierland hoort nergens bij.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:24 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Maar ik ben voor. Best, Dalglish, Giggs en Keane dragen wel degelijk aan dat karige boeltje Engelsen.
Anders wordt het topic voor spelers uit overige landen toch te groot (want er zijn er nog zoveel die niet uit de 7 geslecteerde landen komen, enkel met de Scandinavisch landen, België en Portugal kan je al een hoop vullen. Daar komen Zuid-Amerikaanse landen en ook bijv Mexico nog bij).
Zolang Franz wint is het leuk ja. Maar het zou eigenlijk niet zo mogen zijn dat een doelpuntenmaker meer waardering krijgt dan de leider. (vind ik)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:58 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat Muller zo goed scoort terwijl iedereen zei dat het al vast stond wie er ging winnen.
Dat dacht ik ook. Een stem voor Gerd Müller erbij dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:41 schreef WeebI het volgende:
Laat ik eens gek doen en voor Müller kiezen. Een geweldige spits; geen uitzonderlijkheden qua balcontrole of snelheid, maar gewoon puur op inzicht en positiespel je goals meepakken. En niet zomaar een paar goals, maar heel veel, en hele belangrijke.
Ik denk dat veel FOK!kers ook niet zo'n grote fan van Becks zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:58 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat Muller zo goed scoort terwijl iedereen zei dat het al vast stond wie er ging winnen.
Ik dacht juist dat vast stond dat Müller ging winnenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:58 schreef tong80 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |