Ik ga zo naar Huigens en dan naar huis.. beetje gitarenquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:43 schreef Bakakame het volgende:
Goedemiddag
Filosofie en economie morgen
En ik moet vandaag nog naar gitaarles en werken...
Heerlijk gepland
Hoezo nog even naar Huigens dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:47 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Huigens en dan naar huis.. beetje gitaren![]()
breng morgenmiddag het stemkastje terug![]()
en vanavond drank en eten halen voor het feest zaterdag![]()
Voor alle Hengelosche fokkers:
Zaterdagnacht om 12 uur word ik 18 en dan zit ik in de Tapperij..kom lekker een biertje meepakken
Misschien ben ik er dan wel; ik moet toch vrijdag hechtingen laten verwijderen in Hengelo, dus zaterdag ben ik er waarschijnlijk nog wel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:47 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik ga zo naar Huigens en dan naar huis.. beetje gitaren![]()
breng morgenmiddag het stemkastje terug![]()
en vanavond drank en eten halen voor het feest zaterdag![]()
Voor alle Hengelosche fokkers:
Zaterdagnacht om 12 uur word ik 18 en dan zit ik in de Tapperij..kom lekker een biertje meepakken
Vette shit!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien ben ik er dan wel; ik moet toch vrijdag hechtingen laten verwijderen in Hengelo, dus zaterdag ben ik er waarschijnlijk nog wel.
Nee, dat is juist relaxtquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:12 schreef bierbart het volgende:
[..]
Vette shit!![]()
hechtingen laten verwijderen wat minder
Ja ok..quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat is juist relaxtHet jeukt als de tering
...is pijnloosquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:41 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ja ok..het is beter als ze weg zijn..
![]()
maar het weg laten halen
Wist ik nietquote:
18quote:
En jij moet ook niet zo zeuren, je bent maar 3 jaar ouder dan BierBartquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
18Damn, was ik nog maar zo jong en onbezonnen
Ja daaromquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:41 schreef Cici het volgende:
[..]
En jij moet ook niet zo zeuren, je bent maar 3 jaar ouder dan BierBart
Pffrt, moet jij zeggenquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:26 schreef bierbart het volgende:
Bij 18 mag het van mij ook wel stoppen![]()
en Cici, Bravebart doet zich wel 3 jaar ouder voor, maar eigenlijk is hij 3 jaar jongergeestelijk dan
![]()
Gisterenavond het bier en de snacks gehaald voor zaterdagavond
maar..quote:
Ja, daaromquote:
Heel jong, lief en totaal niet onschuldig jaquote:
Oh? Vertel?quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:33 schreef bierbart het volgende:
[..]
Heel jong, lief en totaal niet onschuldig ja
je bent nooit onschuldig geweest jijquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh? Vertel?
Sinds wanneer en waardoor ben ík niet meer onschuldig?
Ach, zeur maar lekker een eind wegquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja daarom3 jaar scheelt flink als je zn jong bent
Maargoed ik zal niet zeuren![]()
Preciesquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:26 schreef Cici het volgende:
[..]
Ach, zeur maar lekker een eind weg
Volgens mensen die in de 30 zijn mag ik weer niet zeuren![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PreciesAch, zo oud is 28 nou ook weer niet hoor
Het leven wordt alleen maar mooier naarmate je ouder wordt
Het is niet te hopen dat dat al op je 28ste merkbaar isquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:34 schreef Cici het volgende:
[..]
Alles gaat hangen als je ouder wordt.![]()
Ik wou al zoiets postenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:55 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik ga niet uitwijden over iemand van 28 die ik ken, maar daar zit alles nog prima op zn plaats hoor![]()
En meer zeg ik er niet over![]()
Dankje dankje!quote:
Helleuuuuuquote:
Mooi om te horenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:08 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dankje dankje!![]()
hopelijk zegt het feit dat ik me niet meer op FOK! vertoond heb al genoeg over of het feestje leuk was![]()
![]()
het was super
Dacht ikquote:
De Zegger kwam ik vroeger wel eens met m'n oudersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:18 schreef Cici het volgende:
Nah, was saai.
Ben maandag wel bij de Zegger uit eten geweest, dat was wel leuk, gezellig en lekker
Beter dan het hotel waar m'n zus stage looptquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:18 schreef Cici het volgende:
Ik vind het eten echt heerlijk daar.
Lekker simpel, geen onzin gedoe met kunst op je bord, moeilijk te eten spul.
Gewoon simpel en lekker
Aardappelen, vlees en groentenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:54 schreef bierbart het volgende:
[..]
Beter dan het hotel waar m'n zus stage loopt![]()
Daar krijg je een gigantisch bord.. maar als je het eten kan vinden zonder vergrootglas ben je een held![]()
dat vind ik vreselijk.. doe dan de Zegger maar met de motivatie die jij gaf
Preciesquote:
Oh zeker, qua pasta wel lasagna, geen andere pasta...quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:22 schreef bierbart het volgende:
[..]
Preciesmet jou kan ik praten
![]()
Hoewel een goeie pasta of een goeie chinees er ook wel ingaat
Damn, ik ben jaloersquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker he!
Ik zit maandag tm zondag lekker in RomeNog wamer
IK WILDE NAAR ROMEquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker he!
Ik zit maandag tm zondag lekker in RomeNog wamer
En terechtquote:
Wil wel ruilen! Ben nog nooit in Barca geweeeeeest!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]
IK WILDE NAAR ROME![]()
Nu zit ik 12 apr t/m 18 april in Barcelona...
Niet dat dat stom is, maar ik ben er al drie keer geweest.. Dus Rome was iets leuker geweest
quote:Op zondag 30 maart 2008 03:35 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben in zowel Rome als Barca al geweest
Daarom in de meivakantie maar naar Athene
Goeiemorgen alweerquote:Op maandag 31 maart 2008 15:07 schreef Cici het volgende:
Middag!
Krijg als alles goed gaat de 18e april de sleutels.
Heb er wel zin in, maar aan de ene kant ook weer niet,
Het maakt mij erg verdrietig..
Krijg wel een nieuwe keuken en tegels en badkamertegels, ik heb wat moois uitgezocht
Volgens mij kan ik ook een nieuw slot op de deur krijgen, maar daar moet ik even achteraan gaan.
Relaxtquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:17 schreef Cici het volgende:
Antraciete kleur kastjes en aanrechtblad, wit-grijze tegels in keuken en badkamer en op de vloer v/d badkamer antracietenkleur tegels.
En mooie designer handgrepen op de kastjes
Gratis![]()
Of ze zijn de 18e klaar met alles en dan kan ik de sleutels ophalen, of ze zijn de 18e laat klaar en dan denk ik dat ik de sleutels de 21e krijg.
Zit een weekend tussen..
KABOUTER!quote:Op woensdag 2 april 2008 01:43 schreef Cici het volgende:
De woningen worden ook wel kabouter woningen genoemd.
Klein, woonkamer, 1 slaapkamer, keuken wat aan de woonkamer grenst.
Kleine badkamer met wc en nog een opbergruimte waar een wasmachine en droger opgestapeld in past![]()
Is niet erg, ben maar alleen nu![]()
En minder schoonmaak![]()
En daarbij ben ik zelf ook een kabouter, ben 1m60![]()
Dat is waar.. maar of dat ook op jou van toepassing is moet ik eerst maar eens zienquote:Op donderdag 3 april 2008 15:14 schreef Cici het volgende:
Je weet toch wat ze zeggen?
Klein maar fijn
quote:
Maar toch.. Klein, maar fijn!quote:
Ik heb zo af en toe m'n momentenquote:Op donderdag 3 april 2008 17:49 schreef Bravebart het volgende:
Bierknaap, voor al uw tactische opmerkingen!
Tijdelijk uitverkocht [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:28 schreef bierbart het volgende:
[..]
Maar toch.. Klein, maar fijn!![]()
![]()
[..]
Ik heb zo af en toe m'n momenten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |