Klopt, dat is ook overdreven. Maar waarom weet Grunn wel heel makkelijk een goede vervanger voor Suarez te halen? En is het bij Heerenveen geen probleem als Huntelaar weggekocht wordt, en straks ook met Alves? Ik zie het slecht in voor komend seizoen als Huntelaar weg is.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee.
Na een paar wedstrijden bij Groningen heeft hij een tijd op de bank gezeten. No problem bij Groningen, maar gebeurt zoiets bij Ajax dan heeft hij direct het stempel van miskoop en wordt het verdomde moeilijk voor hem.
Tijdens het interview met de Zeeuw na Ajax - Az had ik niet het idee dat de Zeeuw zo'n Ajax liefhebber is, eerder anti-ajax. Maar dat kan natuurlijk ook met het pak slaag te maken hebben dat Ajax Az de laatste jaren heeft gegevenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Berg staat er meteen, Sulejmani is goed bezig, Bruno Silva ook, El Ahmadi is de stille kracht bij Twente. Enige echte goede versterking die voor een leuk prijsje is op te halen is de Zeeuw bij AZ.
Wat jij schijnbaar niet snapt is dat de 'superster' van Twente niet automatisch hoeft te presteren in Ajax. Zie bijvoorbeeld onze Zweed. Trouwens: voor wie moet de Zeeuw dan gaan spelen? Los van het feit dat Scheringa niemand voor een zacht prijsje naar Ajax laat gaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Berg staat er meteen, Sulejmani is goed bezig, Bruno Silva ook, El Ahmadi is de stille kracht bij Twente. Enige echte goede versterking die voor een leuk prijsje is op te halen is de Zeeuw bij AZ.
Als Ajax hem een flink salaris geeft was ie al fan vanaf zn jeugd.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:51 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tijdens het interview met de Zeeuw na Ajax - Az had ik niet het idee dat de Zeeuw zo'n Ajax liefhebber is, eerder anti-ajax. Maar dat kan natuurlijk ook met het pak slaag te maken hebben dat Ajax Az de laatste jaren heeft gegeven
Inderdaad deze clubs hebben zo een goede scoutingapparaat dat de opvolger alweer klaarstaat.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook overdreven. Maar waarom weet Grunn wel heel makkelijk een goede vervanger voor Suarez te halen? En is het bij Heerenveen geen probleem als Huntelaar weggekocht wordt, en straks ook met Alves? Ik zie het slecht in voor komend seizoen als Huntelaar weg is.
De vijver waarin we vissen voor een vervanger voor Huntelaar is ook een stuk kleiner dan de vijver waar Groningen bijvoorbeeld in vist.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook overdreven. Maar waarom weet Grunn wel heel makkelijk een goede vervanger voor Suarez te halen? En is het bij Heerenveen geen probleem als Huntelaar weggekocht wordt, en straks ook met Alves? Ik zie het slecht in voor komend seizoen als Huntelaar weg is.
quote:FC Groningen is overigens opnieuw dichtbij een toptalent. De noordelingen zijn vrijwel rond met de Argentijnse centrumverdediger Matías Cahais van Boca Juniors. De 20-jarige speler van Argentinie U-20 stond ook in de belangstelling van PSV en Feyenoord en was zelfs dichtbij een akkoord met Real Madrid.
Wat is nou precies de blessure die die heeft opgelopenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:53 schreef Jasza het volgende:
Vd Wiel zal de rest van het seizoen wel niet meedoen
Oh, dat begrijp ik heel goed, Kennedy is te sloom voor Ajax. De Zeeuw kan makkelijk in de basis, een middenveld met Gabri - De Zeeuw - Davids met daarvoor Perez zou voor eredivisiebegrippen geweldig zijn. 4-3-3 is ook allang niet meer rendabel.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat jij schijnbaar niet snapt is dat de 'superster' van Twente niet automatisch hoeft te presteren in Ajax. Zie bijvoorbeeld onze Zweed. Trouwens: voor wie moet de Zeeuw dan gaan spelen? Los van het feit dat Scheringa niemand voor een zacht prijsje naar Ajax laat gaan.
Tuurlijk willen ze bij de 16 beste van Europa horen, dat willen fans horen. Hoe graag je ook wil, Ajax is op dit moment gewoon niet in staat om goede talenten te halen, wat Groningen wel lukt. En dát doet pijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De vijver waarin we vissen voor een vervanger voor Huntelaar is ook een stuk kleiner dan de vijver waar Groningen bijvoorbeeld in vist.
Maar het moet voor Ajax toch geen groot probleem zijn om in Scandinavie, het Oostblok, de Balkan of Zuid-Amerika geschikte verdedigers te vinden? Als de directie zo hoog van de toren blaast met hun we willen bij de 16 beste clubs van Europa horen, dan moet daar ook maar eens naar gehandeld worden. Afgelopen zomer heeft Van Geel daarin gefaald, en het begint er steeds meer de schijn van te krijgen dat dat momenteel niet anders is.
Omdat Luque een twijfelgeval was en is. Als ajax Huntelaar en Suarez halen voor 8 en 9 miljoen is iedereen het ermee eens.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat weet je niet, als wij veel geld aan een speler betalen(zie Luque, even los of het een versterking is of niet), staan mensen hier weer op hun achterste poten.
Dat ben ik met je eens. Maar de Kennedy van Twente was een gevaarlijke voetballer, met een geweldig rendement. Hij speelde alleen op een andere positie, het is absoluut geen 'klassieke' rechtsbuiten daarvoor ontbeert hij snelheid. Hij is dus gewoon verkeerd gescout. Overigens vind ik de Zeeuw een prima voetballer en mag hij komen. Het 4-3-3 systeem is voor mij ook niet heilig en mag aangepast worden. Ook al hebben we nu zo'n zes buitenspelers. Wie vind jij dat Huntelaar moet vergezellen in de spits? Je hebt Leonardo, Suarez en Luque.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh, dat begrijp ik heel goed, Kennedy is te sloom voor Ajax. De Zeeuw kan makkelijk in de basis, een middenveld met Gabri - De Zeeuw - Davids met daarvoor Perez zou voor eredivisiebegrippen geweldig zijn. 4-3-3 is ook allang niet meer rendabel.
Ik wil gewoon kampioen worden met goed voetbal. Presteren we daarnaast leuk in Europa, mooi! Vraag me af waarop de heren het baseren, aangezien het al jaren kut2 is in Europa, op enkele incidenten na.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk willen ze bij de 16 beste van Europa horen, dat willen fans horen. Hoe graag je ook wil, Ajax is op dit moment gewoon niet in staat om goede talenten te halen, wat Groningen wel lukt. En dát doet pijn.
Kan je lullen wat je wil maar hij is wel nuttig en zou niet misstaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:59 schreef dronkeykong het volgende:
Gaan we het nou over de Zeeuw heben die gluiperd hoef ik niet hoor
Wat voor goede talenten heeft Groningen nou gehaald op Suarez na? Enige club die echt goed scout in Nederland is Heerenveen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk willen ze bij de 16 beste van Europa horen, dat willen fans horen. Hoe graag je ook wil, Ajax is op dit moment gewoon niet in staat om goede talenten te halen, wat Groningen wel lukt. En dát doet pijn.
Ajax heeft vorig jaar al Hans van der Zee binnengehaald als scout, die voor PSV toch leuke spelers binnenhaalde. Het verbaast me wel dat ik zijn hand nog niet heb terug gezien in recente aankopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen van drieën. Naast Huntelaar moet een aangever staan, de Bergkamp naast Henry, de Ronaldinho naast Eto'o, noem maar op, maar dan op niveau voor Ajax. Huntelaar moet ze alleen maar in hoeven knikken/schoppen. Daar ligt zn kwaliteit.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar de Kennedy van Twente was een gevaarlijke voetballer, met een geweldig rendement. Hij speelde alleen op een andere positie, het is absoluut geen 'klassieke' rechtsbuiten daarvoor ontbeert hij snelheid. Hij is dus gewoon verkeerd gescout. Overigens vind ik de Zeeuw een prima voetballer en mag hij komen. Het 4-3-3 systeem is voor mij ook niet heilig en mag aangepast worden. Ook al hebben we nu zo'n zes buitenspelers. Wie vind jij dat Huntelaar moet vergezellen in de spits? Je hebt Leonardo, Suarez en Luque.
Ja ik zag het gisteren nog.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kan je lullen wat je wil maar hij is wel nuttig en zou niet misstaan.
Berg, Silva, Nevland, Sankoh eerst..quote:Op zondag 20 januari 2008 16:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat voor goede talenten heeft Groningen nou gehaald op Suarez na? Enige club die echt goed scout in Nederland is Heerenveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |