abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56179243
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:32 schreef Messenga het volgende:

[..]

Modric naar Twente, dan krijg je 20 kratten bier van me. Er blijft een niveau verschil tussen Twente, Heerenveen en Grunn ten opzichte van Ajax. Ajax moet de scouts van Heerenveen en Groningen halen, zoals ik al meerdere malen heb aangegeven.
Vraag me meer af of het nu uberhaupt wel aan de scouts ligt, en niet aan de TD ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_56179248
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:33 schreef Wooldoor het volgende:
de neuk ik hoor net dat Aissati waarschijnlijk weer aan twente wordt verhuurd.
Zal ie vast blij mee zijn.. wetende dat ajax aan de deur stond voor em..
  zondag 20 januari 2008 @ 15:36:45 #153
82589 S-Two
barba macacu
pi_56179273
Weer een dikke kutwedstrijd dus, maar goed PSV ook gelijk gespeeld en Feyenoord zelfs verloren. Wát een triest seizoen dit.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56179279
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:34 schreef Messenga het volgende:

[..]

Noem eens iets.
Er zijn binnen Ajax genoeg mensen die hiervoor dik betaald krijgen.

Vraag me bijvoorbeeld af of een Edman gepolst is.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 20 januari 2008 @ 15:38:22 #155
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56179315
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:35 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Vraag me meer af of het nu uberhaupt wel aan de scouts ligt, en niet aan de TD ...
Vraag me af of de scouts El Ahmadi, Berg, Bruno Silva, Cahais, Sulejmani, Bradley etc hebben gezien. Geen adequate versterking, maar wel spelers met een aardig potentieel. Suarez had ook eerder bekeken mogen worden. Dat had een heel stuk gescheeld in kosten.
  zondag 20 januari 2008 @ 15:38:24 #156
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56179316
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:33 schreef Messenga het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, vond het een prachtige woordmix.
Het is inderdaad een woordmix. Porter, Monnaie: Dragen, Munt.
Het lijkt mij inderdaad ook beter om voortaan 'portemonnee' te gebruiken. Ik ben alleen een beetje in de war van de wedstrijd
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_56179327
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:37 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Er zijn binnen Ajax genoeg mensen die hiervoor dik betaald krijgen.

Vraag me bijvoorbeeld af of een Edman gepolst is.
Die is al naar Wigan.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 20 januari 2008 @ 15:39:26 #158
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56179342
quote:
Ajax druk bezig met versterkingen

Ajax-trainer Adrie Koster liet na afloop van NEC-Ajax (1-1) weten dat het Ajax nog steeds druk bezig is met mogelijke versterkingen.

'Het is afwachten hoe zich dat ontwikkeld.' Volgens Koster is versterking noodzakelijk om kampioen te worden.

quote:
Vermaelen oefent maandag tegen Haarlem

Ajax-verdediger Thomas Vermaelen zal vermoedelijk volgende week weer bij de groep terugkeren. Adrie Koster maakte op de persconferentie bekend dat de Belg maandag meedoet in een oefenwedstrijd tegen Haarlem.

Jong Ajax oefent dan tegen de Haarlemmers. Gregory van der Wiel is nog niet zover. De centrumverdediger heeft een kleine terugslag gehad volgens Koster en zit voorlopig nog aan de kant.
Van der Wiel .
-
  zondag 20 januari 2008 @ 15:40:16 #159
108558 Messenga
pi_56179354
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:38 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het is inderdaad een woordmix. Porter, Monnaie: Dragen, Munt.
Het lijkt mij inderdaad ook beter om voortaan 'portemonnee' te gebruiken. Ik ben alleen een beetje in de war van de wedstrijd
Bedankt voor deze prachtige uitleg, mijn woordenschat in het frans is weer met 50% gestegen.
pi_56179357
Echt die medische staf he....gatver
MOKUM XXX RATED
  zondag 20 januari 2008 @ 15:40:25 #161
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56179359
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:38 schreef Messenga het volgende:

[..]

Vraag me af of de scouts El Ahmadi, Berg, Bruno Silva, Cahais, Sulejmani, Bradley etc hebben gezien. Geen adequate versterking, maar wel spelers met een aardig potentieel. Suarez had ook eerder bekeken mogen worden. Dat had een heel stuk gescheeld in kosten.
Bij de subtop krijgen jonge spelers de kans en ruimte om zich te ontwikkelen en door te groeien. Bij Ajax krijg je die kans, op jeugspelers na, nauwelijks.
pi_56179361
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:38 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Die is al naar Wigan.
Weet ik, maar ik vraag het me gewoon af. Spelers die voor Wigan haalbaar zijn, zijn voor ons ook haalbaar.
  zondag 20 januari 2008 @ 15:41:15 #163
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56179382
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef Messenga het volgende:

[..]

Bedankt voor deze prachtige uitleg, mijn woordenschat in het frans is weer met 50% gestegen.
Merci
pi_56179387
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

[..]

Van der Wiel .
Is er eigenlijk iemand die de afgelopen maanden een teken van leven van Gregory vernomen heeft? Volgende week krijgen we het bericht dat hij na een kort ziekbed overleden is ofzo?
pi_56179402
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik vraag het me gewoon af. Spelers die voor Wigan haalbaar zijn, zijn voor ons ook haalbaar.
Dat weet je niet, als wij veel geld aan een speler betalen(zie Luque, even los of het een versterking is of niet), staan mensen hier weer op hun achterste poten.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 20 januari 2008 @ 15:43:03 #166
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56179419
quote:

[..]

Ongetwijfeld. Maar wil je structureel bij de top 16 clubs van Europa horen, dan moeten we geen niveau- Wigan spelers halen.
pi_56179437
quote:

[..]

Nou ja, Wigan speelt in de Premier League, Ajax niet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56179472
wtf van de week nog het bericht dat van der Wiel alweer met de groep mee trainde en dat Vermaelen nog enkele weken nodig heeft. En nu ineens kan Vermaelen alweer met het 2e meedoen.
pi_56179479
Het was weer huilen met de pet op hoor! Geweldig hoor! Al vanaf het begin tot de 70e minuut was NEC op alle fronten beter. Sterker, gretiger en een aantal spelers van Ajax konden zich jammer genoeg daar niet tegen verweren. Perez was onzichtbaar, Davids toonde veel inzet maar zat totaal niet in zijn vel, Ogararu liet zich weer eens te kijk zetten (wat verrassend ). Het liep gewoon totaal niet.

We mogen blij zijn dat we er nog een punt uit hebben weten te halen (en misschien ook nog de winst), maar dat was allemaal te veel van het goede geweest. NEC had een aantal mogelijkheden om de wedstrijd definitief op slot te gooien, maar Steek liet maar weer eens zien waarom hij na Gomes de beste keeper van Nederland is. Zonder hem en Huntelaar stonden we nu op een plek 5 of 6.

Het wordt nou toch echt eens tijd dat Gregory of Vermaelen eens hun opwachting gaan maken. Het wachten duurt veels te lang...
pi_56179493
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Nou ja, Wigan speelt in de Premier League, Ajax niet.
Maar vecht daar wel tegen degradatie. Bovendien is hij bekend met Nederland en heeft hij met Ajax tevens uitzicht (lol ! ) op CL.

Maar ik vraag het me gewoon af, aangezien we 0 linksbacks hebben ...
pi_56179506
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef Wooldoor het volgende:
wtf van de week nog het bericht dat van der Wiel alweer met de groep mee trainde en dat Vermaelen nog enkele weken nodig heeft. En nu ineens kan Vermaelen alweer met het 2e meedoen.
Dat was andersom. Vermaelen trainde alweer mee.
  zondag 20 januari 2008 @ 15:47:02 #172
108558 Messenga
pi_56179522
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Bij de subtop krijgen jonge spelers de kans en ruimte om zich te ontwikkelen en door te groeien. Bij Ajax krijg je die kans, op jeugspelers na, nauwelijks.
Berg staat er meteen, Sulejmani is goed bezig, Bruno Silva ook, El Ahmadi is de stille kracht bij Twente. Enige echte goede versterking die voor een leuk prijsje is op te halen is de Zeeuw bij AZ.
pi_56179524
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef Wooldoor het volgende:
We worden met zijn allen voor de gek gehouden zoals al jaren het geval is
MOKUM XXX RATED
  zondag 20 januari 2008 @ 15:48:08 #174
108558 Messenga
pi_56179553
Overigens hulde voor de discussiewaarde in dit Ajax Topic, lang niet gezien hier.
pi_56179557
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:47 schreef Messenga het volgende:

[..]

Berg staat er meteen, Sulejmani is goed bezig, Bruno Silva ook, El Ahmadi is de stille kracht bij Twente. Enige echte goede versterking die voor een leuk prijsje is op te halen is de Zeeuw bij AZ.
Dat viel ook wel mee.

Na een paar wedstrijden bij Groningen heeft hij een tijd op de bank gezeten. No problem bij Groningen, maar gebeurt zoiets bij Ajax dan heeft hij direct het stempel van miskoop en wordt het verdomde moeilijk voor hem.

Daar zit 'm ook het verschil tussen Ajax en de subtop in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')