Vraag me meer af of het nu uberhaupt wel aan de scouts ligt, en niet aan de TD ...quote:Op zondag 20 januari 2008 15:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Modric naar Twente, dan krijg je 20 kratten bier van me. Er blijft een niveau verschil tussen Twente, Heerenveen en Grunn ten opzichte van Ajax. Ajax moet de scouts van Heerenveen en Groningen halen, zoals ik al meerdere malen heb aangegeven.
Zal ie vast blij mee zijn.. wetende dat ajax aan de deur stond voor em..quote:Op zondag 20 januari 2008 15:33 schreef Wooldoor het volgende:
de neuk ik hoor net dat Aissati waarschijnlijk weer aan twente wordt verhuurd.
Er zijn binnen Ajax genoeg mensen die hiervoor dik betaald krijgen.quote:
Vraag me af of de scouts El Ahmadi, Berg, Bruno Silva, Cahais, Sulejmani, Bradley etc hebben gezien. Geen adequate versterking, maar wel spelers met een aardig potentieel. Suarez had ook eerder bekeken mogen worden. Dat had een heel stuk gescheeld in kosten.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vraag me meer af of het nu uberhaupt wel aan de scouts ligt, en niet aan de TD ...
Het is inderdaad een woordmix. Porter, Monnaie: Dragen, Munt.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vond het een prachtige woordmix.
Die is al naar Wigan.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Er zijn binnen Ajax genoeg mensen die hiervoor dik betaald krijgen.
Vraag me bijvoorbeeld af of een Edman gepolst is.
quote:Ajax druk bezig met versterkingen
Ajax-trainer Adrie Koster liet na afloop van NEC-Ajax (1-1) weten dat het Ajax nog steeds druk bezig is met mogelijke versterkingen.
'Het is afwachten hoe zich dat ontwikkeld.' Volgens Koster is versterking noodzakelijk om kampioen te worden.
Van der Wielquote:Vermaelen oefent maandag tegen Haarlem
Ajax-verdediger Thomas Vermaelen zal vermoedelijk volgende week weer bij de groep terugkeren. Adrie Koster maakte op de persconferentie bekend dat de Belg maandag meedoet in een oefenwedstrijd tegen Haarlem.
Jong Ajax oefent dan tegen de Haarlemmers. Gregory van der Wiel is nog niet zover. De centrumverdediger heeft een kleine terugslag gehad volgens Koster en zit voorlopig nog aan de kant.
Bedankt voor deze prachtige uitleg, mijn woordenschat in het frans is weer met 50% gestegen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is inderdaad een woordmix. Porter, Monnaie: Dragen, Munt.
Het lijkt mij inderdaad ook beter om voortaan 'portemonnee' te gebruiken. Ik ben alleen een beetje in de war van de wedstrijd
Bij de subtop krijgen jonge spelers de kans en ruimte om zich te ontwikkelen en door te groeien. Bij Ajax krijg je die kans, op jeugspelers na, nauwelijks.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vraag me af of de scouts El Ahmadi, Berg, Bruno Silva, Cahais, Sulejmani, Bradley etc hebben gezien. Geen adequate versterking, maar wel spelers met een aardig potentieel. Suarez had ook eerder bekeken mogen worden. Dat had een heel stuk gescheeld in kosten.
Weet ik, maar ik vraag het me gewoon af. Spelers die voor Wigan haalbaar zijn, zijn voor ons ook haalbaar.quote:
Merciquote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bedankt voor deze prachtige uitleg, mijn woordenschat in het frans is weer met 50% gestegen.
Is er eigenlijk iemand die de afgelopen maanden een teken van leven van Gregory vernomen heeft? Volgende week krijgen we het bericht dat hij na een kort ziekbed overleden is ofzo?quote:
Dat weet je niet, als wij veel geld aan een speler betalen(zie Luque, even los of het een versterking is of niet), staan mensen hier weer op hun achterste poten.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vraag het me gewoon af. Spelers die voor Wigan haalbaar zijn, zijn voor ons ook haalbaar.
Ongetwijfeld. Maar wil je structureel bij de top 16 clubs van Europa horen, dan moeten we geen niveau- Wigan spelers halen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vraag het me gewoon af. Spelers die voor Wigan haalbaar zijn, zijn voor ons ook haalbaar.
Nou ja, Wigan speelt in de Premier League, Ajax niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar vecht daar wel tegen degradatie. Bovendien is hij bekend met Nederland en heeft hij met Ajax tevens uitzicht (lolquote:Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ja, Wigan speelt in de Premier League, Ajax niet.
Dat was andersom. Vermaelen trainde alweer mee.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef Wooldoor het volgende:
wtf van de week nog het bericht dat van der Wiel alweer met de groep mee trainde en dat Vermaelen nog enkele weken nodig heeft. En nu ineens kan Vermaelen alweer met het 2e meedoen.
Berg staat er meteen, Sulejmani is goed bezig, Bruno Silva ook, El Ahmadi is de stille kracht bij Twente. Enige echte goede versterking die voor een leuk prijsje is op te halen is de Zeeuw bij AZ.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bij de subtop krijgen jonge spelers de kans en ruimte om zich te ontwikkelen en door te groeien. Bij Ajax krijg je die kans, op jeugspelers na, nauwelijks.
We worden met zijn allen voor de gek gehouden zoals al jaren het geval isquote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef Wooldoor het volgende:
wtf van de week nog het bericht dat van der Wiel alweer met de groep mee trainde en dat Vermaelen nog enkele weken nodig heeft. En nu ineens kan Vermaelen alweer met het 2e meedoen.
Dat viel ook wel mee.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Berg staat er meteen, Sulejmani is goed bezig, Bruno Silva ook, El Ahmadi is de stille kracht bij Twente. Enige echte goede versterking die voor een leuk prijsje is op te halen is de Zeeuw bij AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |