Zal ik niet wakker van liggen. Die liep vandaag tot ergenis toe het verkeerde been van zijn tegenstander te dekken.quote:
En natrappenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zal ik niet wakker van liggen. Die liep vandaag tot ergenis toe het verkeerde been van zijn tegenstander te dekken.
"T was trouwens wel een héél stijlloze gele kaart.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zal ik niet wakker van liggen. Die liep vandaag tot ergenis toe het verkeerde been van zijn tegenstander te dekken.
Zoals hij vanmiddag speelde zal dat geen gemis zijn...quote:
Hele mooie beredenering, maar:quote:Op zondag 20 januari 2008 15:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
1 Dan had je Perez nog gehad, want hij mocht immers niet verkocht worden, zeker niet aan de concurrent.
2 Tenzij Sneijder een clausule in zijn contract had, waar V. Geel dus van op de hoogte had moeten zijn, had je hem niet hoeven verkopen. Contract is contract.
3 Stel dat je hem toch moet laten gaan: dan is er nog dat lijstje. Het gaat immers om de no.10 positie! Niet om een 3e keeper. Met 26 miljoen euro is er echt wel een vervanger te halen. Wat je iig niet doet is niemand halen, en de trainer te adviseren om dan maar 4-2-4 te spelen. Want ja, aan buitenspelers geen gebrek.
Er zijn genoeg Argentijnen en Brazilianen die via Ajax naar de échte topploegen willen. Verder had je Defour prima kunnen halen. Maar ja, dan moet je wel de portemonaille trekken. En dat vinden ze bij Ajax maar eng.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hele mooie beredenering, maar:
1. Contract is wel contract, maar een speler gaat slechter spelen als je als club zo'n kans voor een speler aan hem voorbij laat gaan.
2. 26 miljoen is veel geld, maar iedereen denkt hier dat de hele wereld naar Ajax wil, dat is niet meer zo.
Als je hier vaker kwam weet je dat niemand dat hier meer denkt.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
1. Contract is wel contract, maar een speler gaat slechter spelen als je als club zo'n kans voor een speler aan hem voorbij laat gaan.
2. 26 miljoen is veel geld, maar iedereen denkt hier dat de hele wereld naar Ajax wil, dat is niet meer zo.
De wat?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Argentijnen en Brazilianen die via Ajax naar de échte topploegen willen. Verder had je Defour prima kunnen halen. Maar ja, dan moet je wel de portemonaille trekken. En dat vinden ze bij Ajax maar eng.
Ik lees hier vaak genoeg mee, maar zie zovaak onzin posts, dat ik niet meer wil reageren.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als je hier vaker kwam weet je dat niemand dat hier meer denkt.
Tsjah hij legt zichzelf in de luren.. hij gaat voor de kant waar die speler nooit heen zou kunnen gaan ... Doet Urby en bij die eerste goal deed Ogararu het.. hij vergeet het directe gevaar en gaat de lopende man dekken.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
"T was trouwens wel een héél stijlloze gele kaart.Dat dan weer wel.
jah in een duel mag dat wel maar wat ie deed was gewoon solliciteren naar een kaart.quote:
Tele2 is all you need.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:15 schreef Ruiseart het volgende:
Ik vraag me af of de scoutlijst van van Geel groter is dan een post-it note die hij tegen het beeldscherm van zijn PC, waar hij altijd WoW op speelt, heeft geplakt.
ze willen wel naar Twente, Heerenveen, Groningen etc. dus dat is het probleem niet. het probleem is dat Ajax gewoon geen talenten op het oog heeft en geen idee heeft wie het moet halen (op Defour na, die in de zomer komt).quote:Op zondag 20 januari 2008 15:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb liever dat hij tegen PSV en Feyenoord van de partij is, dus deze gele kaart vind ik niet eens zo heel erg.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
jah in een duel mag dat wel maar wat ie deed was gewoon solliciteren naar een kaart.
Defour speelde gister echt zoquote:Op zondag 20 januari 2008 15:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
De wat?
Defour wilde nog niet. Ajax mag jaloers zijn op Grunn, met Cahais.
Dat is ook nooit zo geweest, maar for fuck's sake, we moeten toch ergens een versterking kunnen opduikelen die vanavond niet bij RTL te zien is.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:23 schreef Messenga het volgende:
Modric naar Twente, dan krijg je 20 kratten bier van me. Er blijft een niveau verschil tussen Twente, Heerenveen en Grunn ten opzichte van Ajax. Ajax moet de scouts van Heerenveen en Groningen halen, zoals ik al meerdere malen heb aangegeven.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:30 schreef BigFire het volgende:
[..]
ze willen wel naar Twente, Heerenveen, Groningen etc. dus dat is het probleem niet. het probleem is dat Ajax gewoon geen talenten op het oog heeft en geen idee heeft wie het moet halen (op Defour na, die in de zomer komt).
Omdat die niet leeggekocht worden plus een beter technisch beleid hebben..quote:Op zondag 20 januari 2008 15:17 schreef dronkeykong het volgende:
Omg waarom zie ik een Heerenveen en Twente zo lekker spelen
Tuurlijk wel, vond het een prachtige woordmix.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hihi, Droogkloot![]()
Portemonnee, komt je dat wel bekend voor?
Noem eens iets.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is ook nooit zo geweest, maar for fuck's sake, we moeten toch ergens een versterking kunnen opduikelen die vanavond niet bij RTL te zien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |