Oh, is me ontgaan. Maar hij schoot ook bijna in eigen doel. Al kon hij daar ook weer niet zoveel aan doen.quote:
Damn en wat als ik was gekomenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:29 schreef Silenus het volgende:
Het was trouwens pretty fucking druk. Ze hebben per ongeluk 50 kaarten teveel verkocht voor het uitvak, en die 50 hebben allemaal een brief gekregen dat ze ABSOLUUT niet alsnog mochten afreizen. Hebben ze zo te zien allemaal gedaan want er paste niemand meer bij.
Tering zeg. Zat in de laatste bus ofzo en was amper nog plek idd.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:29 schreef Silenus het volgende:
Het was trouwens pretty fucking druk. Ze hebben per ongeluk 50 kaarten teveel verkocht voor het uitvak, en die 50 hebben allemaal een brief gekregen dat ze ABSOLUUT niet alsnog mochten afreizen. Hebben ze zo te zien allemaal gedaan want er paste niemand meer bij.
Dan zat je dus bij mij in de bus.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Tering zeg. Zat in de laatste bus ofzo en was amper nog plek idd.
Doe maar niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zou hier wel voorbij zijn gekomen maar Bruno mag vertrekken van Ron Jans. De transfer deze week maar afronden dan.
Ja, 22B ofzo. Die wel of niet terug ging naar Den Bosch met wel of niet de verkeerde mensen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan zat je dus bij mij in de bus.![]()
Degene die in Heteren als laatste weg ging in ieder geval.
Ik vind het echt supergrappig hoe Lens als een ADHD kind veel te vroeg als een dolle uit die muur komt stormenquote:
Tja zou Silva wel een echte aanwinst zijn?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zou hier wel voorbij zijn gekomen maar Bruno mag vertrekken van Ron Jans. De transfer deze week maar afronden dan.
Is aanvallend vele malen sterker (Oga trekt amper een sprintjequote:Op zondag 20 januari 2008 17:49 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja zou Silva wel een echte aanwinst zijn?
Ja precies, in die bus zat ik dus al, ik zat bij de plee. (ohja joh?!)quote:Op zondag 20 januari 2008 17:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, 22B ofzo. Die wel of niet terug ging naar Den Bosch met wel of niet de verkeerde mensen.
Zat vooran bij die groep achterin. En kwam op de terugweg nog ff drinken halen, blikje of twaalf.
Als jij zo'n shirt met groene dingen aan had heb ik je misschien nog wel voor laten gaan met uitstappen.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja precies, in die bus zat ik dus al, ik zat bij de plee. (ohja joh?!)
Enfin, ik heb niet opgelet dus weet nog niet wie je bent maargoed. Komt vast wel een keertje goed.
Charmant van jequote:Op zondag 20 januari 2008 17:58 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als jij zo'n shirt met groene dingen aan had heb ik je misschien nog wel voor laten gaan met uitstappen.
Mijn stem heb jequote:Op zondag 20 januari 2008 17:58 schreef zjroentje het volgende:
Vertonghen - Vermaelen - Heitinga - Silva
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |