Luue wie?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:35 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou voorin ook heel anders spelen.
-----Gabri-----------Davids-------
--------------Perez-----------------
----Luque---KJH--Suarez--------
Reekers was ook helemaal niet te laat ofzoquote:Op zondag 20 januari 2008 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een naai-actie van Gomes.
Naja, blijft een Braziliaan natuurlijk...
Ajax weer helemaal top natuurlijk.
Lijkt mij niet zo handig met hem, dit veld en zijn knieenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als Leo kan spelen moet hij spelen idem voor Luque
Ja ik dacht: van goed voetbal moeten we het niet hebben vanmiddag.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, is prima dat je me corrigeert. Weer wat geleerd op de zondagmiddag
en woensdag dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:33 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Precies! Ik snap echt niks van Koster op dit punt.
Sowieso de slechtste wedstrijd die ik tot nu toe heb gezien van Ajax dit seizoen.
Misschien heeft Koster iets persoonlijks tegen Luque ofzo, zou wel kut zijn als hij deze zomer alweer vertrekt omdat ie onder Koster alleen maar op de bank heeft gezeten en we met Rommedahl en Kennedy blijven zitten.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als Leo kan spelen moet hij spelen idem voor Luque
Maakt niet uit, hij is behendig genoeg om veel te ontwijken en zo ruig speelt nec ook weer niet...quote:Op zondag 20 januari 2008 13:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo handig met hem, dit veld en zijn knieen
Ja dat is slikken ja!!!quote:Op zondag 20 januari 2008 13:37 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot: http://dondj81.blogspot.com/2008/01/live-nec-ajax.html
"je moet een vedediger halen"quote:Op zondag 20 januari 2008 13:37 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot: http://dondj81.blogspot.com/2008/01/live-nec-ajax.html
Nou, hij heeft z'n zwarte kleren al aan voor de begravenis van ajaxquote:Op zondag 20 januari 2008 13:37 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
En nu oordelen zonder die Rotterdamse bril op?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
was gewoon rood voor davids zeg, keihard met 2 benen invliegen
Dat heeft hij ook, sinds dat akkevietje tussen Luque en Suarez heeft Luque nauwelijks minuten meer gekregen, hij heeft duidelijk kant gekozen voor Suarez...quote:Op zondag 20 januari 2008 13:38 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Misschien heeft Koster iets persoonlijks tegen Luque ofzo, zou wel kut zijn als hij deze zomer alweer vertrekt omdat ie onder Koster alleen maar op de bank heeft gezeten en we met Rommedahl en Kennedy blijven zitten.
nu zeker geen een kaart?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
was gewoon rood voor davids zeg, keihard met 2 benen invliegen
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:37 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond dit zelf nog slechter, die vrije trap die onderschept werd of die briljante rush van Vertonghen waren tekenend voor het niveau van de eerste helft.quote:
Hij werd nu gewoon keihard aangepakt hoor.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:38 schreef Devrim_ het volgende:
Mag ik vragen waarom Huntelaar ALTIJD gaat liggen?
3 verdedigers waaronder colin, emanuelson...als NEC dat niet wintquote:Op zondag 20 januari 2008 13:39 schreef toma het volgende:
Ajax speelt nu zo:
-------------------Stekelenburg---------------
------Colin----------Vertonghen----Emanuelson
-----------Gabri-------------------Davids---------
----------------------De Jong----------------------
-----------------------Perez-----------------------
Rommedahl----------KJH------------------Suarez
Omdat we genoeg middenvelders hadden, waarom heeft Roda hem weggedaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Is die sibum te koop ?
wat een goede speler
waarom heef twente hem weg gedaan
Kwam toch van Roda?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Is die sibum te koop ?
wat een goede speler
waarom heef twente hem weg gedaan
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef jmac het volgende:
Nec moet nu eens echt afmaken anders wordt het weer lucky ajax
tja. Wat moet je anders met deze selectie?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
3 verdedigers waaronder colin, emanuelson...als NEC dat niet wint
Weinig lucky tot nu toe dit seizoen.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef jmac het volgende:
Nec moet nu eens echt afmaken anders wordt het weer lucky ajax
probeer sopcast toch eens man..quote:Op zondag 20 januari 2008 13:42 schreef Aanvoerder het volgende:
iemand deze week al geroepen dat de muziek weer ouderwets kut is bij LDL, anders bij deze.
tenenkrommend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |