abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2008 @ 12:15:58 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56173904
Kortom, deze dag begint met goed of slecht nieuws. Het is maar net hoe je erin zit.

Gisteren Afgelopen nacht heeft Lieke haar 24 uur ingetrokken nadat zij en Amanda terug kwamen van het paaldansen.
Ze kan vaker optreden als paaldanseres en vindt het een doel om in de kooi te blijven, daarnaast heeft ze het gesprek met de psychologe nog eens laten inwerken en is ze tot de conclusie gekomen dat ze altijd nog weg kan als blijkt dat de (kanker)onderzoeken slecht uitpakken bij haar moeder.
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, de afgang van Lieke in 3 delen. Met dank aan Huubsoppersforum.

http://www.youtube.com/watch?v=8USfrOV9W-U

http://www.youtube.com/watch?v=ufcFufrFr9o

http://www.youtube.com/watch?v=IBfmssv4g_k

Boze, schreeuwende Huub gecapt door BSOL.

[ Bericht 51% gewijzigd door Marrije op 20-01-2008 12:27:22 ]
pi_56173940
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef noekje het volgende:

[..]

Doe maar niet aangezien het nog altijd over de streams of bewoners gaat.
Ik zal mijn dagelijkse speech maar weer herhalen. Lijk verdomme Lieke wel maar dan zonder gevoelens.
Ontopic, anders ga ik wissen en noten.
Succes!
Sorry, moest me even van het hart, maar moedwillig niet lezen wat een ander schrijft en diegene vervolgens onterecht aanspreken om zo weer in een oeverloze discussie te geraken, begint mateloos te irriteren. Lieke's "waarzegsters" hebben naar mijn mening een bak stront in de ogen en ik vind ze allesbehalve "helderdenkend". Nu ben ik weer af
pi_56173966
Fons van Westerloo vandaag in de zondageditie van de Telegraaf:

De Gouden Kooi doet het goed, al gaan we daar in mei, misschien zelfs iets eerder, een mooi einde aan breien.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56174003
2 hooguit 3 maandjes dan is het over en uit
pi_56174014
Lieke zal inderdaad een deal hebben gesloten met achter, dit had Jaap haar ook al aangeraden. Dat ze zou blijven zat er al aan te komen na het gesprek met Anita. Om er bij Huub nog even in te wrijven hoe de kooi zou verlopen zonder Lieke hebben ze gisteren zijn alcoholverbod verlengd en hem een kijkje gegeven in het leven van zijn broer en vervolgens de enorme saaiheid van een avond zonder Lieke en Jaap laten zien. Geen prettig vooruitzicht voor Huub, saai tot en met.

Vervolgens komt Lieke terug, meldt dat ze blijft en Huub gaat traditiegetrouw schelden. Maakt hem niet populairder bij de stemmers, helemaal niet als hij Lieke's moeder laat rotten. Ondertussen hebben waarschijnlijk B&A schreeuwende ruzie beneden, wat niet te zien is maar wel te horen.

Als Lieke nu goed is met Amanda en vaker mag optreden gaat Brian uit zijn plaat en mept zich waarschijnlijk de villa uit.

Dit zal wel de voorwaarde voor Lieke zijn, als je blijft en voor reuring zorgt tussen B & A, Huub laat flippen, dan hebben wij voldoende tv momentjes tot de volgende ontslagronde en mag je met behoud van borg gaan.

Als ze hierin mee gaat geef ik haar groot gelijk, ze zal wel haar moeder of familie hebben gesproken gisteren, is er even uit geweest en kan die paar dagen pesten heus wel weer aan. Ze kan nu gaan aftellen en dat maakt alles veel draaglijker.
  zondag 20 januari 2008 @ 12:21:01 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56174015
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef riri het volgende:

De Gouden Kooi doet het goed, al gaan we daar in mei, misschien zelfs iets eerder, een mooi einde aan breien.
Mooi!

Iemand ergens al foto's/filmpjes gezien van de geweldige paaldansact van Amanda en Lieke?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56174107
Brian en Huub hun gezichten zagen er helemaal niet zo blij uit toen ze zagen dat Lieke en Amanda het zo leuk hadden gehad gisteren...die twee dames kregen veel te veel aandacht buiten die villa... er was een behoorlijke afgunst aanwezig bij die twee
pi_56174185
Laat Lieke haar moeder niet rotten dan? Ik bedoel, er zit een steekje bij je los als je zegt 'als het echt zo erg was, dan lag ze wel in het ziekenhuis', aldus Lieke. Een keiharde misselijke uitspraak .
pi_56174209
-----
Maar als we het dan over tegenstrijdig hebben, moeten we het ook over Huub hebben, Huub die vannacht weer zo vreselijk tekeer ging tegen Lieke met "kuthoer", terwijl hij eerder die dag nog had lopen verkondigen dat hij het zo erg zou vinden als Lieke weg zou gaan en 's avonds nog een beetje zielig loopt te doen (terwijl ik hem toen nog serieus nam). Over gedraai en gelieg gesproken, Lieke en Huub weten er allebei wel raad mee.
----

Ik kijk geen streams, ik zie alleen DGK op tv en wat ik hier en daar meelees op dit forum.
Maar zoals ik het zie gaat Huub door het lint - niet omdat ze niet meer weg gaat( dan hadden ze haar met de vorige stemming al weg kunnen stemmen) maar omdat ze zo tegenstrijdig is.
Ze roept dat ze het spel niet speelt en dat ze een gevoelsmens is en meer van dat, maar tegelijkertijd gaat ze niet naar huis terwijl haar moeder heel ziek kan zijn.
Dat klopt gewoon niet.

Maar wat ik zeg, ik kijk geen streams, en de tvuitzendingen kunnen ze natuurlijk knippen zoals ze willen.
pi_56174228
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi!

Iemand ergens al foto's/filmpjes gezien van de geweldige paaldansact van Amanda en Lieke?
Volgens mij zijn er wel fokkers naar toe geweest, dus verwacht ze zeker
Amanda's pruik bestaat nog wel, da's dan wel weer jammer. Ik dacht dat ze haar pruik wilden framen. Mislukt
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 12:33:57 #11
184769 crew  Deisyy
pi_56174290
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:30 schreef musicfreakyme het volgende:
-----
Maar als we het dan over tegenstrijdig hebben, moeten we het ook over Huub hebben, Huub die vannacht weer zo vreselijk tekeer ging tegen Lieke met "kuthoer", terwijl hij eerder die dag nog had lopen verkondigen dat hij het zo erg zou vinden als Lieke weg zou gaan en 's avonds nog een beetje zielig loopt te doen (terwijl ik hem toen nog serieus nam). Over gedraai en gelieg gesproken, Lieke en Huub weten er allebei wel raad mee.
----

Ik kijk geen streams, ik zie alleen DGK op tv en wat ik hier en daar meelees op dit forum.
Maar zoals ik het zie gaat Huub door het lint - niet omdat ze niet meer weg gaat( dan hadden ze haar met de vorige stemming al weg kunnen stemmen) maar omdat ze zo tegenstrijdig is.
Ze roept dat ze het spel niet speelt en dat ze een gevoelsmens is en meer van dat, maar tegelijkertijd gaat ze niet naar huis terwijl haar moeder heel ziek kan zijn.
Dat klopt gewoon niet.

Maar wat ik zeg, ik kijk geen streams, en de tvuitzendingen kunnen ze natuurlijk knippen zoals ze willen.
Ik vind het ook van geen kant kloppen dat Lieke nu ineens besloten heeft de paal boven haar moeder te verkiezen, maar "Hey als mams echt zo ziek was lag ze wel in het ziekenhuis"

Maar ik snap de ordinaire scheldpartij van Huub van vannacht ook niet, terwijl hij zei het zo erg te vinden als Lieke naar huis zou gaan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_56174323
quote:

Zal men vandaag de krant krijgen in de kooi ?
En dan weer rustig zeggen dat het nog jaren kan duren ?
pi_56174326
Aangezien dit een nieuwe cos is en ik fris en fruitig wil beginnen plaats ik dit bericht nog een keer.

Dit is de cos, blijf bij de streams of de bewoners. Ook als ze nog in bed liggen zoals nu.
Ik wil de cos weer krijgen waarvoor die bedoeld is en dat is dus bovenstaande. Tikjes uitdelen naar elkaar wordt nu niet getolereerd. Ik ga wissen, pm-en en noten als ik zie dat het toch gebeurt. Nu ben ik er niet altijd maar ik ga het zelfs met terugwerkende kracht doen.
Vind je dat er iets niet door de beugel kan, pm me of plaats een topicreport. Die lezen wij altijd.
Er zit een angel in de cos de laatste tijd en die wil ik eruit hebben.
Ben je het er niet mee eens dan mag je me altijd pm-en maar niet hier.

We moeten nog heel lang samenhokken, misschien nog langer dan het EK dus laten we het dan iig een beetje leuk maken.

*klapt in handen*
Make it work!
Go hard or go home
pi_56174331
Ik las op VOL dit:
quote:
Las in VV al dat Jaap is begonnen door zich naakt op de rand van het bed af te rukken en dat vond Lieke niet prettig. Goedzo Jaap ga zo door!
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 12:36:03 #15
184769 crew  Deisyy
pi_56174332
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:31 schreef tipsch het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er wel fokkers naar toe geweest, dus verwacht ze zeker
Amanda's pruik bestaat nog wel, da's dan wel weer jammer. Ik dacht dat ze haar pruik wilden framen. Mislukt
Wanneer gaat Amanda weer naar buiten om te paaldansen? Misschien moeten we een prijs op de pruik van Amanda zetten
  zondag 20 januari 2008 @ 12:36:19 #16
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56174340
Is het al 15 uur? Worden vast leuke, gezellige streams vandaag!
pi_56174359
quote:

Oh nou, kijk eens aan. Het samenhokken wordt al korter.
Go hard or go home
pi_56174373
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vind het ook van geen kant kloppen dat Lieke nu ineens besloten heeft de paal boven haar moeder te verkiezen, maar "Hey als mams echt zo ziek was lag ze wel in het ziekenhuis"

Maar ik snap de ordinaire scheldpartij van Huub van vannacht ook niet, terwijl hij zei het zo erg te vinden als Lieke naar huis zou gaan.
Dat zeg ik net, volgens mij gaat die kwaadheid daar niet over.
Het er omheen draaien en niet eerlijk zijn.

En dat als ze ziek was lag ze wel in het ziekenhuis - dat vind ik helemaal raar.
Als ze inderdaad ziek blijkt dan wil je toch tijd doorbrengen vóór ze het ziekenhuis in moet?
Dingen samen doen?
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 12:37:34 #19
184769 crew  Deisyy
pi_56174378
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:36 schreef Marrije het volgende:
Is het al 15 uur? Worden vast leuke, gezellige streams vandaag!
Wat gaat er gebeuren om 15.00 uur
pi_56174409
quote:

[..]

Dat is echt een klap in je gezicht als je dat als moeder zijnde hoort.

Echt hè hoe krijgt ze het uit d'r strot?
pi_56174412
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:29 schreef schatje het volgende:
Laat Lieke haar moeder niet rotten dan? Ik bedoel, er zit een steekje bij je los als je zegt 'als het echt zo erg was, dan lag ze wel in het ziekenhuis', aldus Lieke. Een keiharde misselijke uitspraak .
Misschien heeft haar moeder dat zelf wel tegen Lieke gezegd. Als Lieke heel bezorgd reageert en zegt dat de ziekte van haar moeder reden is om eruit te gaan kan haar moeder wel ter gerustelling hebben gezegd:" Kind als het echt allemaal zo erg was lag ik wel in het ziekenhuis nu"

Als je dat herhaald, helemaal met de wat mindere verbale gave van Lieke kan dat natuurlijk helemaal een eigen leven gaan leiden. De ouders van Lieke zouden best wel meer bezorgd kunnen zijn over de verloren borg van Lieke, vooral als ze eventueel te horen hebben gekregen dat ze een deal kan sluiten om haar borg te behouden, die eventueel inhoudt dat ze dan wat langer moet blijven.

Het is misschien niet netjes tegenover de streamers en sms-sers, maar wat is wel netjes in de kooi.
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 12:39:20 #22
184769 crew  Deisyy
pi_56174437
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:37 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Dat zeg ik net, volgens mij gaat die kwaadheid daar niet over.
Het er omheen draaien en niet eerlijk zijn.

En dat als ze ziek was lag ze wel in het ziekenhuis - dat vind ik helemaal raar.
Als ze inderdaad ziek blijkt dan wil je toch tijd doorbrengen vóór ze het ziekenhuis in moet?
Dingen samen doen?
Of gewoon samen zijn met je moeder, het is niet te hopen maar stel dat het wel ernstig is, dan heeft Lieke daar haar hele leven spijt van, ik vind het onbegrijpelijk.
  zondag 20 januari 2008 @ 12:39:55 #23
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56174454
quote:

[..]

Ik wel. Als Lieke naar huis zou gaan dan is ze uit zijn blikveld en dan mist hij haar toch nog stiekem wel. Maar dat had hij liever dan dat ze zou blijven. Hij had er al helemaal op gerekend dat ze echt weg zou gaan. Maar niet dus en dat komt even hard aan en dat komt er dan even zo hard uit.

Gok ik
  zondag 20 januari 2008 @ 12:41:18 #24
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56174487
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat gaat er gebeuren om 15.00 uur
Dan doet Huub zijn ogen open en realiseert ie zich meteen dat Lieke nog in da house is en is hij al pissig nog voordat ie zn ochtendplas heeft geloosd
pi_56174495
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of gewoon samen zijn met je moeder, het is niet te hopen maar stel dat het wel ernstig is, dan heeft Lieke daar haar hele leven spijt van, ik vind het onbegrijpelijk.
Inderdaad.
Je geeft je op voor een spel, het spel moet en mag hard gespeeld worden, maar dingen als ziekte en overlijden moet daar buiten staan. Gewoon daar blijven zitten ga je gewoon spijt van krijgen. Mensen geen tijd geven om naar een begrafenis te gaan, dat kan gewoon niet (ja, dat zit me nog steeds dwars )
Dat zijn dingen die je nooit meer over kan doen.
  zondag 20 januari 2008 @ 12:42:19 #26
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56174504
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:26 schreef riri het volgende:
Brian en Huub hun gezichten zagen er helemaal niet zo blij uit toen ze zagen
dat Lieke en Amanda het zo leuk hadden gehad gisteren...die twee dames
kregen veel te veel aandacht buiten die villa...
er was een behoorlijke afgunst aanwezig bij die twee
(Nu een vacature voor geldopvanger regelen?)
Amanda: Ik kreeg geld, wat ik weer weggooide.
Brian: Hoeveel geld kon je ophalen?
Amanda: Ik gooide het geld terug de zaal in.
Lieke: Ik kreeg ook geld , dat gaf ik aan Quintin
pi_56174505
quote:
Vind ik ook. Dus zolang ze niet in het ziekenhuis ligt is het niet de moeite waard om bij je moeder te zijn
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  zondag 20 januari 2008 @ 12:42:24 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56174507
Wat een geweldige TT

* Leandra is ff bijlezen
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 12:42:59 #29
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_56174522
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:35 schreef noekje het volgende:

*klapt in handen*
Oooooeeehhhh, ik zou bijna iemand hier uit gaan schelden op de COS

(Ben gek op noekje met zweep !! )
  zondag 20 januari 2008 @ 12:43:31 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56174541
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:35 schreef noekje het volgende:

*klapt in handen*
Make it work!
Tim Gunn!

Ben momenteel seizoen vier aan het kijken .

Heb vanochtend even gescrolld door de ruzie van Amanda en Brian. Hoe triest weer: zodra hét incident ter sprake komt, is het volgens Brian beter de discussie te stoppen. Nadat ie natuurlijk wel eerst heeft uitgesproken het allemaal uit liefde en bescherming te hebben gedaan.
Misselijke kutvent.
Hing hij maar eens in een paal. Met een doucheslang om z'n nek.
pi_56174559
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:42 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

(Er werd met geld gegooid tijdens het opteden paaldansen.)
Amanda: Ik kreeg geld, wat ik weer weggooide.
Brian: Hoeveel geld kon je ophalen?
Amanda: Ik gooide het weg.
Lieke: Ik kreeg ook geld , dat gaf ik aan Quintin
Dat zeg ik. Netty moet nu zelf het gas, water en licht zien te bekostigen. Amanda is hun inkomstenbron voor de toekomst en dan is geld weggooien wel het domste wat je kunt doen.
Go hard or go home
pi_56174578
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wanneer gaat Amanda weer naar buiten om te paaldansen? Misschien moeten we een prijs op de pruik van Amanda zetten
Geen slecht idee om een leuke competitie op te zetten
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 12:45:56 #33
184769 crew  Deisyy
pi_56174596
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dan doet Huub zijn ogen open en realiseert ie zich meteen dat Lieke nog in da house is en is hij al pissig nog voordat ie zn ochtendplas heeft geloosd
Ik ben inderdaad benieuwd naar de sfeer als iedereen weer wakker is, laat maar komen, ik hou wel van een beetje reuring en drama.
pi_56174609
quote:
Dat was naar aanleiding van een hele nare uitspraak van Huub....Huub doet namelijk steeds voor komen dat Lieke haar moeder kanker heeft en dat is tot nu toe helemaal niet gebleken...geen wonder dat je dan zo'n opmerking maakt..daarmee pakt ze Huub gewoon terug
pi_56174615
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:35 schreef schatje het volgende:
Ik las op VOL dit:
[..]

Doelen ze daarbij op deze VV ?
quote:
11:28 - Jaap wordt genegeerd

Zoals iedere ochtend wordt Jaap gewekt door zijn volle blaas. Poedelnaakt hijst hij zich uit bed en rekt hij zich uit. Lieke ligt naast hem en wordt wakker van zijn gepuf. Ze blijft liggen met haar rug naar Jaap toe, als hij haar gedag zegt. Ze weet precies in welke hoedanigheid de grote Miljonair daar staat, en heeft er geen trek in om dat te zien. Dat doe je één keer, maar nooit weer!
De MBR was de hele tijd op de stream en ik heb Japio echt niet op de rand van z'n zien zitten rukken. VV schrijft dat ook niet.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 20 januari 2008 @ 12:47:26 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56174648
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:46 schreef riri het volgende:

Dat was naar aanleiding van een hele nare uitspraak van Huub....Huub doet namelijk steeds voor komen dat Lieke haar moeder kanker heeft en dat is tot nu oe helemaal niet gebleken...geen wonder dat je dan zo'n opmerking maakt..daarmee pakt ze Huub gewoon terug
Wat was die hele nare uitspraak?
pi_56174738
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tim Gunn!

Ben momenteel seizoen vier aan het kijken .
*morgenavond ben ik er ook even niet*
En wat is the US dan toch zoveel leuker dan die Janice met z'n halaljeans.
Wat het dan weer dkg-gerelateerd maakt.
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:35 schreef schatje het volgende:
Ik las op VOL dit:
[..]

omg
En wanneer heeft die dat gedaan?
Go hard or go home
  zondag 20 januari 2008 @ 12:50:09 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56174748
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat was die hele nare uitspraak?
Gokje: dat Lieke liever in de kooi zit dan bij haar moeder terwijl die aan het verrotten is door kanker.
pi_56174756
Ook al wil ze door af en toe een traantje te laten, iets anders aan laten zien.Lieke is gewoon keihard en ijskoud.
Goedemorgen :W
pi_56174845
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:50 schreef blomst het volgende:
Ook al wil ze door af en toe een traantje te laten, iets anders aan laten zien.Lieke is gewoon keihard en ijskoud.
Alleen door hard te zijn maak je kans om te winnen, DGK is niet voor watjes.
pi_56174851
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Netty moet nu zelf het gas, water en licht zien te bekostigen. Amanda is hun inkomstenbron voor de toekomst en dan is geld weggooien wel het domste wat je kunt doen.
De grap is dat Netty dat nu niet hoeft te betalen. Brian (net als alle anderen) krijgt maandelijks een vergoeding voor dit soort vaste lasten, die doorlopen tijdens het verblijf in de villa. (Hypotheek of huur, verzekeringen, vaste lasten gas-water-licht, vergoeding voor belastingen, pensioenopbouw, wegenbelasting voor auto, ....)
Keep the Sunny Side Up
pi_56174866
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:50 schreef blomst het volgende:
Ze is gepaaid door de Febo met in het vooruitzicht wat paaldansen in het land. Ze wil ineens niet meer bij d'r moeder zijn. Ik kan de uitspraak van Huub goed begrijpen. Ze bevestigd het vervolgens door die ziekenhuis opmerking er tegenaan te gooien.
pi_56174885
quote:

[..]

Dat was naar aanleiding van een hele nare uitspraak van Huub....Huub doet namelijk steeds voor komen dat Lieke haar moeder kanker heeft en dat is tot nu toe helemaal niet gebleken...geen wonder dat je dan zo'n opmerking maakt..daarmee pakt ze Huub gewoon terug
De dag ervoor was het anders ernstig genoeg voor Lieke om naar huis te gaan. Maar goed, dat was ook maar 1 verhaal van de 3 verschillende verhalen die ze de afgelopen 3 dagen heeft verkondigd
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 12:57:31 #44
184769 crew  Deisyy
pi_56174967
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:52 schreef neehe het volgende:

[..]

Alleen door hard te zijn maak je kans om te winnen, DGK is niet voor watjes.
Dus je bent een watje als je liever bij je moeder wilt zijn, die zit te wachten op een uitslag die weleens heel ernstig zou kunnen zijn. Wat een bulsshit. Lieke is een ijskonijn dat ze denkt dat het allemaal wel mee valt na een avondje paalhangen.
pi_56174996
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:53 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze is gepaaid door de Febo met in het vooruitzicht wat paaldansen in het land. Ze wil ineens niet meer bij d'r moeder zijn. Ik kan de uitspraak van Huub goed begrijpen. Ze bevestigd het vervolgens door die ziekenhuis opmerking er tegenaan te gooien.
Voor mijn gevoel is het 'paaien van de Redactie' gewoon een financieel vangnet, wat ze voor Lieke bedacht hebben. Ze houden haar 11 dagen in de villa, dan kan ze gewoon weggestemd worden en dus heeft ze haar borg terug. En tevens hebben ze wat zaken op de rit gezet, zodat Lieke aan een schnabbel-tournee kan gaan beginnen. (Danny Voeten komt deze week ook nog voor haar langs)
Keep the Sunny Side Up
pi_56175004
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:54 schreef Scandalous het volgende:

[..]

De dag ervoor was het anders ernstig genoeg voor Lieke om naar huis te gaan.
Precies.
  zondag 20 januari 2008 @ 13:01:05 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56175049
Ik denk dat Lieke nog steeds het liefst van alles bij haar moeder wil zijn, maar ze doet het niet. Dat ze het niet doet betekent dus niet dat ze dat niet wil. Ze doet nu even niet wat ze wil, ze heeft nu rationeel nagedacht en wil nog even dr tijd in de kooi uitzitten. Of zsm worden weggestemd maar dat mag ze niet (meer) aangeven.
pi_56175053
quote:

[..]

Typische anti-huub opmerking.. Het gaat er niet om hoe Huub het zegt.. Lieke heeft lopen janken dat ze graag bij haar zieke moeder wou zijn, dat is een feit.. Dat is waar Huub het over heeft
pi_56175105
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel is het 'paaien van de Redactie' gewoon een financieel vangnet, wat ze voor Lieke bedacht hebben. Ze houden haar 11 dagen in de villa, dan kan ze gewoon weggestemd worden en dus heeft ze haar borg terug. En tevens hebben ze wat zaken op de rit gezet, zodat Lieke aan een schnabbel-tournee kan gaan beginnen. (Danny Voeten komt deze week ook nog voor haar langs)
En geef haar eens ongelijk dat ze daar op ingaat. Ze heeft anders voor jan lul alles over zich heen laten gaan de afgelopen maanden. Logisch dat ze er nu nog probeert een financieel goed einde aan te breien. En inderdaad de voorwaarde van de febo zal zijn dat ze nog voor wat tv momenten zorgt in die tijd.
En als Huub zich daar machteloos bij voelt en maar weer gaat schelden en de meest gore details erbij haalt, laat maar komen, dat is de bedoeling toch.
Alles om maar Huub in een kwaad daglicht te zetten en Brian weer te laten glorieren als heilige. Die zal heus vandaag of morgen wel terugkomen op de 'gemene' opmerking van Huub over het rotten van de moeder van Lieke, dat zou hij noooooooooit doen of zeggen
pi_56175113
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:53 schreef schatje het volgende:

[..]

Vergeten wordt het telefoongesprek van Lieke met haar moeder.
Het gaat goed, en haar moeder weet verder ook nog niets, pas eind deze maand krijgt ze de uitslag van het ziekenhuis.
Bij de vorige uitslag bleek er opeens niets aan de hand te zijn.
Vandaar het nieuwe onderzoek.
Snap niet dat men hier net doet alsof haar moeder op sterven ligt.
Lieke werd ongerust door de brief van haar moeder ( hoe oud was die brief eigenlijk ? )
Vandaar dat ze gebelt had.
pi_56175138
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

De grap is dat Netty dat nu niet hoeft te betalen. Brian (net als alle anderen) krijgt maandelijks een vergoeding voor dit soort vaste lasten, die doorlopen tijdens het verblijf in de villa. (Hypotheek of huur, verzekeringen, vaste lasten gas-water-licht, vergoeding voor belastingen, pensioenopbouw, wegenbelasting voor auto, ....)
Da's geen grap, da's gewoon balen. Van mij mag ze wel een maandje in het donker zitten.
Anyway, het is wel handig als Brian haar nu alvast aanleert dat het heel stom is om geld weg te gooien.
Jong geleerd is oud gedaan en voor de toekomst van de fam. Kubatz is het gewoon een handig weetje voor Amanda.
Brian zal er toch wat filmquotes tegenaan moeten gooien,' show me the money!'

Net als gisteren:
Brian:Step away from the vehicle.
(over het moment dat ze elkaar even met rust lieten)

Dat sloeg even helemaal nergens op maar het klonk wel stoer. Amanda begreep er niks van maar dat is inmiddels geen nieuws meer.
Go hard or go home
pi_56175199
Ik moet het toch even zeggen..

100 punten voor Anita, die weet Lieke magnefiek om te lullen!
  zondag 20 januari 2008 @ 13:06:23 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56175202
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:38 schreef Verida het volgende:
Het is misschien niet netjes tegenover de streamers en sms-sers, maar wat is wel netjes in de kooi.
Als ze wel was vertrokken aan het eind van deze week was het vooral niet netjes geweest tegenover de mensen die voor haar geSMSt hebben...
Sterker nog: juist doordat dit mogelljke vertrek verhaal tijdens een SMS-week plaatsvond heeft ze zichzelf waarschijnlijk tekort gedaan omdat er nu mensen simpelweg niet geSMSt hebben die dat anders wel gedaan zouden hebben.

Dat het niet netjes is tegenover fans van haar tegenspelers is volgens mij van geen enkel belang.

Het zou me overigens ook niets verbazen als er achter of elders nog contact met haar ouders geweest is en deze haar op het hart gedrukt hebben dat het absoluut niet nodig is dat ze de villa verlaat.
En zo te zien zijn ze er bij de Febo ook blij mee dat ze haar binnen kunnen houden, en hadden ze al geen andere bedoeling dan haar binnen te houden, want anders hadden ze haar wel een oprotpremie geboden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56175237
tjonge, wat een gedoe weer......... ik kan Huub zijn scheldpartij wel begrijpen (zo iestie gewoon, wast tie altijd al.... dus snap niet dat mensen daar steeds op terugkomen). Het gaat er ook om, dat ze nu paaldansen in de kooi (voor onbepaalde tijd) belangrijker vind dan al de redenen waarom ze naar huis wilde gaan.

Vooral dat onbepaalde tijd, zit Huub dwars (omdat hij liever heeft dat ze weggaat; heeft tie ook uitgesproken) en haar verhaal elke dag anders is.

Toch snap ik wel, dat Lieke nog even willen blijven zitten om der financien te regelen (behoud van borg e.d.)

En Huub snapt haar ook wel (financiele stuk), maar zijn frustraties(dat ze misschien toch weer blijft) uit hij op de manier waarop het gebeurde en daarbij maakt tie gelijk weer tievie.
pi_56175238
Hé wat ze ik...ineens geen Brian en Amanda meer op op stream 1 maar het bed van Mickey.
Ze waren een beetje aan het kroelen, zijn ze nu zeker een tent aan het bouwen en mogen we het niet zien ?!
  zondag 20 januari 2008 @ 13:08:37 #56
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56175253
En aangezien Lieke nu een paar optredens per maand zal hebben zal ze flink moeten oefenen en omdat dat geld oplevert mag Huub het niet dwarsbomen. Dus wat zal Lieke komende tijd doen? precies!
pi_56175391
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:03 schreef neehe het volgende:

[..]

Het gaat goed, en haar moeder weet verder ook nog niets, pas eind deze maand krijgt ze de uitslag van het ziekenhuis.
Lieke werd ongerust door de brief van haar moeder ( hoe oud was die brief eigenlijk ? )
Die brief kwam ongeveer een week later in de villa. Lieke heeft 'achter' de brief moeten voorlezen, die soundtrack hebben ze gebruikt in de TV-uitzendng. En vervolgens is daarmee een verhaallijn gestart, die de hele kwestie rond haar moeder alleen maar groter en groter maakte. Het komt mij voor als TV-sensatie; beetje jammer dat De Redactie op deze manier kijkcijfers wil genereren.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 13:16:20 #58
196778 PeterNB
pi_56175429
quote:

[..]

Inderdaad. Ik zou dan ook als eerste roepen dat ik per direct gelijk
naar mijn Moeder zou willen.

Maar na een paar dagen bezinken (en er zal wel contact geweest zijn via achter
met haar Moeder) is Lieke tot de conclusie gekomen dat ze niet acuut weg
hoeft/wil. Gewoon een kwestie van je mening veranderen. Niets mis mee.
pi_56175458
Volgens mij vind Claire, Huub wel leuk.........

Nou ik zit echt weer op liefdesgezeik te wachten.... geef mij maar weer een Syl&Huub relatie
  zondag 20 januari 2008 @ 13:18:56 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56175499
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]

Wel voor de oververhitte fans van je tegenstander/ex-vriendje
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 januari 2008 @ 13:19:00 #61
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56175501
Aan de telefoon met haar moeder zei ze dat ze vond dat de inhoud van de brief zo sumier was, en vroeg ze zich af om er info werd achtergehouden cq of haar moeder wel alles vertelde. Moeder zei toen dat er niet meer te vertellen was omdat de uitslagen nog moesten komen.
pi_56175518
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:16 schreef PeterNB het volgende:

[..]

De laatste keer dat Joris kwam, deed hij Lieke verslag van zijn telefoongesprek van een uur met haar moeder. Wie weet heeft Quintin afgelopen week met haar moeder gebeld en dat gisteren uitgebreid aan Lieke doorgegeven.
Keep the Sunny Side Up
pi_56175548
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:08 schreef Marrije het volgende:
En aangezien Lieke nu een paar optredens per maand zal hebben zal ze flink moeten oefenen en omdat dat geld oplevert mag Huub het niet dwarsbomen. Dus wat zal Lieke komende tijd doen? precies!
wat moet ze doen ?
het doel van "het spel" is zolang mogelijk in die villa blijven zitten

wat ze doet ?
er voor voor zorgen dat vele fora bezoekers zich dagelijks kapot ergeren aan haar
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
  zondag 20 januari 2008 @ 13:20:49 #64
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56175553
Jaap zit naakt op bed. Ahum.
pi_56175571
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Gokje: dat Lieke liever in de kooi zit dan bij haar moeder terwijl die aan het verrotten is door kanker.
Precies...dat was de opmerking die Huub maakte...
En dat terwijl er nog helemaal niets bekend is over kanker
pi_56175608
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:20 schreef Marrije het volgende:
Dat doet hij toch iedere dag. Lieke is al weg, anders trekt hij eerst een onderbroek aan als hij rondloopt.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 20 januari 2008 @ 13:23:46 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56175632
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wat moet ze doen ?

wat ze doet ?
er voor voor zorgen dat vele fora bezoekers zich dagelijks kapot ergeren aan haar
Dat doet iedere bewoner daar, dat er nou eenmaal een paar zijn die harder over Lieke schreeuwen wil niet zeggen dat het er ook meer zijn...... ze vallen alleen wat vaker in herhaling.

Daarbij: wat was het doel van het spel?
Een pestshow... het is dus niet de bedoeling dat de vriedenlijkste en meest charmante bewoner wint, en het zou wel heel triest zijn als een pestshow een winnaar zou hebben die ook nog eens superpopulair zou zijn.
Als dat gebeurt dan is de wereld echt rijp voor een paar kernbommetjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 13:24:34 #68
196778 PeterNB
pi_56175662
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel voor de oververhitte fans van je tegenstander/ex-vriendje
Als het nou alleen de fans waren...........

En ik snap Huub ook wel. "Lekker tv maken, flink schreeuwen" zal 'ie
wel denken, alleen is dat niet de tv waar ik nog graag naar kijk....
  zondag 20 januari 2008 @ 13:24:36 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56175663
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:20 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

wat moet ze doen ?

wat ze doet ?
Wat ze moet doen en wat het doel van het spel is: tv maken.
Als ze daarmee vele forabezoekers irriteert dan maakt ze meer tv dan dat ze paaldansjes oefent
pi_56175689
Even tussen door....Waar we wacht tot Huub hem erin hangt bij Claire......
pi_56175701
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:20 schreef Marrije het volgende:
Op VOL staat deze cap:

pi_56175703
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

In dat geval...
  zondag 20 januari 2008 @ 13:26:28 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56175713
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het nou alleen de fans waren...........

En ik snap Huub ook wel. "Lekker tv maken, flink schreeuwen" zal 'ie
wel denken, alleen is dat niet de tv waar ik nog graag naar kijk....
Dat zou hij idd een stuk beter kunnen, maar een intelligente discussie is voor Huub lastig als hij drinkt en voor het gros van de kijkers sowieso lastig
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 20 januari 2008 @ 13:26:38 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56175716
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat doet hij toch iedere dag. Lieke is al weg, anders trekt hij eerst een onderbroek aan als hij rondloopt.
Dan had ik het geluk dat te 'missen'
pi_56175719
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:21 schreef riri het volgende:

[..]

Er is wel iets bekend hoor :
- Moeder is in het verleden geopereerd.
- Langere tijd bestond het idee dat alles OK was
- Omdat opa aan dezelfde aandoening is overleden, staat moeder onder strengere controle
- Onlangs wezen testen uiit dat er iets aan de hand kan zijn
- Daarom kreeg ze een kijkoperatie en voeren ze nu een weefselonderzoek uit
- De kijkoperatie toonde niets aan, de andere uitslagen komen eind deze maand
Keep the Sunny Side Up
pi_56175738
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

De laatste keer dat Joris kwam, deed hij Lieke verslag van zijn telefoongesprek van een uur met haar moeder. Wie weet heeft Quintin afgelopen week met haar moeder gebeld en dat gisteren uitgebreid aan Lieke doorgegeven.
Zeker is dat Quintin haar niet over heeft gehaald om de kooi te verlaten en dan samen verder te gaan, die vind Lieke vast ook aantrekkelijker in de kooi dan buiten de kooi.
Wat niet vreemd is natuurlijk, zijn rol in de kooi eindigt ook bij het vertrek van Lieke.
Goedemorgen :W
  zondag 20 januari 2008 @ 13:28:05 #77
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56175762
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:25 schreef schatje het volgende:

[..]

Op VOL staat deze cap:

[ afbeelding ]

zondag 20 januari 2008 @ 13:28:41 #78
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_56175776
Hapert stream 3 al dagen alleen bij mij, of hebben meer mensen hier last van ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_56175791
Weer alles een beetje bij gelezen. Het doet me deugd dat ik las dat Lieke toch blijft. Ik denk dat Lieke gisteren heel wat aanmoedigingen gehoort heb. Ik schreef he tgisteren nog, Aangemoedigd door heel wat mensen die haar een hart onder de riem steken en zeggen, je kan het......Ik ben er blij mee.
pi_56175807
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:21 schreef riri het volgende:

[..]

Ja en men neemt dat aan omdat ( hou je vast !!) omdat Huub dat zegt.
Huub die zelf zegt dat hij liegt en verdraait als het hem uitkomt !!
Dat noemt men dan een eerlijke Huub.
Zoals een dief die zegt dat hij steelt een eerlijke dief is.
  zondag 20 januari 2008 @ 13:30:08 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56175823
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:25 schreef coldstar het volgende:
Even tussen door....Waar we wacht tot Huub hem erin hangt bij Claire......
Met tot gevolg dat op de fora de jaloerse gefrustreerde dames weer ziek worden van het feit dat Huub een neukertje heeft wat niet gelijk weer moet vertrekken en hij er dus misschien zelfs verliefd op zou kunnen worden, dus dan zal Claire binnen de kortste keren wel weer de "onoprechte kuthoer" zijn die haar positie in de villa alleen maar te danken heeft aan het neuken met Huub...

Het is voor haar populairiteit iig het stomste wat ze kan doen.... vanwege de afgunst van een hoop streamers.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56175839
Nou nou, wat een verwennerij. Half twee en de helft is al wakker.
pi_56175887
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze wel was vertrokken aan het eind van deze week was het vooral niet netjes geweest tegenover de mensen die voor haar geSMSt hebben...
Sterker nog: juist doordat dit mogelljke vertrek verhaal tijdens een SMS-week plaatsvond heeft ze zichzelf waarschijnlijk tekort gedaan omdat er nu mensen simpelweg niet geSMSt hebben die dat anders wel gedaan zouden hebben.

Dat het niet netjes is tegenover fans van haar tegenspelers is volgens mij van geen enkel belang.

Het zou me overigens ook niets verbazen als er achter of elders nog contact met haar ouders geweest is en deze haar op het hart gedrukt hebben dat het absoluut niet nodig is dat ze de villa verlaat.
En zo te zien zijn ze er bij de Febo ook blij mee dat ze haar binnen kunnen houden, en hadden ze al geen andere bedoeling dan haar binnen te houden, want anders hadden ze haar wel een oprotpremie geboden.
Lieke zei gisteren(ik dacht tegen Amanda)dat haar moeder had gezegd dat het nergens voor nodig was om naar huis te komen.Met moeder ging het goed,ze voelde zich goed.Zij moet gewoon de uitslag afwachten.
pi_56175891
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Er is wel iets bekend hoor :
- Moeder is in het verleden geopereerd.
- Langere tijd bestond het idee dat alles OK was
- Omdat opa aan dezelfde aandoening is overleden, staat moeder onder strengere controle
- Onlangs wezen testen uiit dat er iets aan de hand kan zijn
- Daarom kreeg ze een kijkoperatie en voeren ze nu een weefselonderzoek uit
- De kijkoperatie toonde niets aan, de andere uitslagen komen eind deze maand
Juiste weergave van de feiten
pi_56175908
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik dacht dat Jaap zijn piemel veel kleiner was .
pi_56175920
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef blomst het volgende:

[..]

Zeker is dat Quintin haar niet over heeft gehaald om de kooi te verlaten en dan samen verder te gaan, die vind Lieke vast ook aantrekkelijker in de kooi dan buiten de kooi.
Wat niet vreemd is natuurlijk, zijn rol in de kooi eindigt ook bij het vertrek van Lieke.
Volgens mij is Quintin onderdeel van de tournee, die ze voor Lieke aan het opzetten zijn. Hij als DJ en zij als paaldanseres. Danny Voeten kan die 'act' best wel 20 keer verkopen aan discotheken - op dezelfde manier als de tournee van Huub-Brian werd verkocht.

Voeten heeft er belang bij, hij moet een paar keer per jaar nieuwe 'aanbiedingen' hebben voor de discotheken. En DGK-sterren verkopen op dit moment best goed - En zowel Lieke als Q. hebben er leuke schnabbels aan. Het brengt in ieder geval genoeg geld op om even financieel uit de weg te kunnen.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 20 januari 2008 @ 13:34:25 #87
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56175933
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:33 schreef schatje het volgende:

[..]

Dit is zijn odol
pi_56175956
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

Die is niet van vandaag, had hem al eerder gezien.
  zondag 20 januari 2008 @ 13:35:09 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56175964
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:28 schreef elcastel het volgende:
bij mij draait stream 3 prima
pi_56175974
quote:

[..]

Precies...
Die brief had ze vrijdag gekregen...toen liep ze ook naar buiten om hem daar te lezen...het was al donker...ze huilde...aan de ene kant was er opluchting toen ze die brief las maar tussen de regels door las ze hele andere dingen...dat heb je als je je zorgen maakt...dat kan iemand pas bij je wegnemen als je hem of haar ziet....daarna meldde ze het van haar 24 uur,dat kwam dus door die brief.
Toen belde ze met haar moeder dat ze zich hele erge zorgen maakte maar haar moeder nam die zorg weg en zei dat het goed met haar ging en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken.

De volgende dag had Lieke een gesprek met Anita...die heeft haar gezegd dat ze zaken goed moest overdenken...daarbij is ongetwijfeld ook de brief en het gesprek daarna met haar moeder ter sprake gekomen.
Anita heeft haar daar duidelijk gemaakt dat ze moest afgaan op dat wat haar moeder haar aan de telefoon vertelde en niet op dat wat Lieke zelf dacht in die brief tussen de regels door te lezen.
Samen met dat gespek met Anita en dat ze met Quintin en ongetwijfeld nog andere mensen buiten die villa heeft gehad heeft haar doen besluiten de 24 uur in te trekken.
Ik vind het een wijs besluit...niet een besluit alleen nemen op gevoel zoals ze gewend is te doen(alles alleen oplossen) maar pas nemen na goed overleg met anderen.
pi_56175978
quote:

[..]

Eew
Kunnen jullie dat soort caps aub op zondagmorgen achterwege laten?
pi_56175991
quote:

[..]

Op het moment van de cap had Japio een enorme ODOL
Keep the Sunny Side Up
pi_56176013

En hoe zit dit nu weer?
  zondag 20 januari 2008 @ 13:38:09 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56176043
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:36 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]

En hoe zit dit nu weer?
Meet Claire... Huub z'n volgende "liefde"
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56176047
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met tot gevolg dat op de fora de jaloerse gefrustreerde dames weer ziek worden van het feit dat Huub een neukertje heeft wat niet gelijk weer moet vertrekken en hij er dus misschien zelfs verliefd op zou kunnen worden, dus dan zal Claire binnen de kortste keren wel weer de "onoprechte kuthoer" zijn die haar positie in de villa alleen maar te danken heeft aan het neuken met Huub...

Het is voor haar populairiteit iig het stomste wat ze kan doen.... vanwege de afgunst van een hoop streamers.
Ik ben het helemaal met je eens. De meninge verschillen veel vuldig hier. Claire had de villla nog niet betreden of ze was al van alles, behalve iets goeds. Nu lijkt het er toch op de claire het advies van haar vader naast zich neer legt en inderdaad het neukertje van Huub gaat worden. Dit terwijl pik vooruit(Huub) toch zo'n goed wijf buiten de poort heeft zitten. Hoe dom kan je zijn.....
pi_56176072
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:28 schreef elcastel het volgende:
stream 3 is prut
pi_56176084

pi_56176102
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Op het moment van de cap had Japio een enorme ODOL
Ik moest ff googlen hoor , maar het betekent dus Ontzettend Dikke Ochtend Lul.
pi_56176115
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:35 schreef riri het volgende:

[..]

Precies...
Die brief had ze vrijdag gekregen...toen liep ze ook naar buiten om hem daar te lezen...het was al donker...ze huilde...aan de ene kant was er opluchting toen ze die brief las maar tussen de regels door las ze hele andere dingen...dat heb je als je je zorgen maakt...dat kan iemand pas bij je wegnemen als je hem of haar ziet....daarna meldde ze het van haar 24 uur,dat kwam dus door die brief.
Toen belde ze met haar moeder dat ze zich hele erge zorgen maakte maar haar moeder nam die zorg weg en zei dat het goed met haar ging en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken.

De volgende dag had Lieke een gesprek met Anita...die heeft haar gezegd dat ze zaken goed moest overdenken...daarbij is ongetwijfeld ook de brief en het gesprek daarna met haar moeder ter sprake gekomen.
Anita heeft haar daar duidelijk gemaakt dat ze moest afgaan op dat wat haar moeder haar aan de telefoon vertelde en niet op dat wat Lieke zelf dacht in die brief tussen de regels door te lezen.
Samen met dat gespek met Anita en dat ze met Quintin en ongetwijfeld nog andere mensen buiten die villa heeft gehad heeft haar doen besluiten de 24 uur in te trekken.
Ik vind het een wijs besluit...niet een besluit alleen nemen op gevoel zoals ze gewend is te doen(alles alleen oplossen) maar pas nemen na goed overleg met anderen.
Juist zo is het gegaan.
  zondag 20 januari 2008 @ 13:40:50 #100
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_56176117
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:39 schreef Desii het volgende:

[..]

stream 3 is prut
Meer mensen schrijven dat de afgelopen week, maar ik heb geen enkel probleem met S3.
Keep the Sunny Side Up
  zondag 20 januari 2008 @ 13:41:40 #101
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_56176143
quote:
Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik moest ff googlen hoor , maar het betekent dus Ontzettend Dikke Ochtend Lul.
Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')