quote:Op zondag 20 januari 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, de afgang van Lieke in 3 delen. Met dank aan Huubsoppersforum.
http://www.youtube.com/watch?v=8USfrOV9W-U
http://www.youtube.com/watch?v=ufcFufrFr9o
http://www.youtube.com/watch?v=IBfmssv4g_k
Sorry, moest me even van het hart, maar moedwillig niet lezen wat een ander schrijft en diegene vervolgens onterecht aanspreken om zo weer in een oeverloze discussie te geraken, begint mateloos te irriteren. Lieke's "waarzegsters" hebben naar mijn mening een bak stront in de ogen en ik vind ze allesbehalve "helderdenkend". Nu ben ik weer afquote:Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe maar niet aangezien het nog altijd over de streams of bewoners gaat.
Ik zal mijn dagelijkse speech maar weer herhalen. Lijk verdomme Lieke wel maar dan zonder gevoelens.
Ontopic, anders ga ik wissen en noten.
Succes!
Mooi!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef riri het volgende:
Fons van Westerloo vandaag in de zondageditie van de Telegraaf:
De Gouden Kooi doet het goed, al gaan we daar in mei, misschien zelfs iets eerder, een mooi einde aan breien.
Volgens mij zijn er wel fokkers naar toe geweest, dus verwacht ze zekerquote:Op zondag 20 januari 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
Iemand ergens al foto's/filmpjes gezien van de geweldige paaldansact van Amanda en Lieke?
Ik vind het ook van geen kant kloppen dat Lieke nu ineens besloten heeft de paal boven haar moeder te verkiezen, maar "Hey als mams echt zo ziek was lag ze wel in het ziekenhuis"quote:Op zondag 20 januari 2008 12:30 schreef musicfreakyme het volgende:
-----
Maar als we het dan over tegenstrijdig hebben, moeten we het ook over Huub hebben, Huub die vannacht weer zo vreselijk tekeer ging tegen Lieke met "kuthoer", terwijl hij eerder die dag nog had lopen verkondigen dat hij het zo erg zou vinden als Lieke weg zou gaan en 's avonds nog een beetje zielig loopt te doen (terwijl ik hem toen nog serieus nam). Over gedraai en gelieg gesproken, Lieke en Huub weten er allebei wel raad mee.
----
Ik kijk geen streams, ik zie alleen DGK op tv en wat ik hier en daar meelees op dit forum.
Maar zoals ik het zie gaat Huub door het lint - niet omdat ze niet meer weg gaat( dan hadden ze haar met de vorige stemming al weg kunnen stemmen) maar omdat ze zo tegenstrijdig is.
Ze roept dat ze het spel niet speelt en dat ze een gevoelsmens is en meer van dat, maar tegelijkertijd gaat ze niet naar huis terwijl haar moeder heel ziek kan zijn.
Dat klopt gewoon niet.
Maar wat ik zeg, ik kijk geen streams, en de tvuitzendingen kunnen ze natuurlijk knippen zoals ze willen.
Zal men vandaag de krant krijgen in de kooi ?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef riri het volgende:
De Gouden Kooi doet het goed, al gaan we daar in mei, misschien zelfs iets eerder, een mooi einde aan breien.
quote:Las in VV al dat Jaap is begonnen door zich naakt op de rand van het bed af te rukken en dat vond Lieke niet prettig. Goedzo Jaap ga zo door!
Wanneer gaat Amanda weer naar buiten om te paaldansen? Misschien moeten we een prijs op de pruik van Amanda zettenquote:Op zondag 20 januari 2008 12:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel fokkers naar toe geweest, dus verwacht ze zeker![]()
Amanda's pruik bestaat nog wel, da's dan wel weer jammer. Ik dacht dat ze haar pruik wilden framen. Mislukt
Oh nou, kijk eens aan. Het samenhokken wordt al korter.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef riri het volgende:
Dat zeg ik net, volgens mij gaat die kwaadheid daar niet over.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook van geen kant kloppen dat Lieke nu ineens besloten heeft de paal boven haar moeder te verkiezen, maar "Hey als mams echt zo ziek was lag ze wel in het ziekenhuis"![]()
Maar ik snap de ordinaire scheldpartij van Huub van vannacht ook niet, terwijl hij zei het zo erg te vinden als Lieke naar huis zou gaan.
Wat gaat er gebeuren om 15.00 uurquote:Op zondag 20 januari 2008 12:36 schreef Marrije het volgende:
Is het al 15 uur? Worden vast leuke, gezellige streams vandaag!
Dat is echt een klap in je gezicht als je dat als moeder zijnde hoort.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook van geen kant kloppen dat Lieke nu ineens besloten heeft de paal boven haar moeder te verkiezen, maar "Hey als mams echt zo ziek was lag ze wel in het ziekenhuis"![]()
Misschien heeft haar moeder dat zelf wel tegen Lieke gezegd. Als Lieke heel bezorgd reageert en zegt dat de ziekte van haar moeder reden is om eruit te gaan kan haar moeder wel ter gerustelling hebben gezegd:" Kind als het echt allemaal zo erg was lag ik wel in het ziekenhuis nu"quote:Op zondag 20 januari 2008 12:29 schreef schatje het volgende:
Laat Lieke haar moeder niet rotten dan? Ik bedoel, er zit een steekje bij je los als je zegt 'als het echt zo erg was, dan lag ze wel in het ziekenhuis', aldus Lieke. Een keiharde misselijke uitspraak.
Of gewoon samen zijn met je moeder, het is niet te hopen maar stel dat het wel ernstig is, dan heeft Lieke daar haar hele leven spijt van, ik vind het onbegrijpelijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:37 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, volgens mij gaat die kwaadheid daar niet over.
Het er omheen draaien en niet eerlijk zijn.
En dat als ze ziek was lag ze wel in het ziekenhuis - dat vind ik helemaal raar.
Als ze inderdaad ziek blijkt dan wil je toch tijd doorbrengen vóór ze het ziekenhuis in moet?
Dingen samen doen?
Ik wel. Als Lieke naar huis zou gaan dan is ze uit zijn blikveld en dan mist hij haar toch nog stiekem wel. Maar dat had hij liever dan dat ze zou blijven. Hij had er al helemaal op gerekend dat ze echt weg zou gaan. Maar niet dus en dat komt even hard aan en dat komt er dan even zo hard uit.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik snap de ordinaire scheldpartij van Huub van vannacht ook niet, terwijl hij zei het zo erg te vinden als Lieke naar huis zou gaan.
Dan doet Huub zijn ogen open en realiseert ie zich meteen dat Lieke nog in da house is en is hij al pissig nog voordat ie zn ochtendplas heeft geloosdquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of gewoon samen zijn met je moeder, het is niet te hopen maar stel dat het wel ernstig is, dan heeft Lieke daar haar hele leven spijt van, ik vind het onbegrijpelijk.
(Nu een vacature voor geldopvanger regelen?)quote:Op zondag 20 januari 2008 12:26 schreef riri het volgende:
Brian en Huub hun gezichten zagen er helemaal niet zo blij uit toen ze zagen
dat Lieke en Amanda het zo leuk hadden gehad gisteren...die twee dames
kregen veel te veel aandacht buiten die villa...
er was een behoorlijke afgunst aanwezig bij die twee
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:29 schreef schatje het volgende:
Laat Lieke haar moeder niet rotten dan? Ik bedoel, er zit een steekje bij je los als je zegt 'als het echt zo erg was, dan lag ze wel in het ziekenhuis', aldus Lieke. Een keiharde misselijke uitspraak.
Oooooeeehhhh, ik zou bijna iemand hier uit gaan schelden op de COSquote:
quote:
Dat zeg ik. Netty moet nu zelf het gas, water en licht zien te bekostigen. Amanda is hun inkomstenbron voor de toekomst en dan is geld weggooien wel het domste wat je kunt doen.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Er werd met geld gegooid tijdens het opteden paaldansen.)
Amanda: Ik kreeg geld, wat ik weer weggooide.
Brian: Hoeveel geld kon je ophalen?![]()
Amanda: Ik gooide het weg.
Lieke: Ik kreeg ook geld , dat gaf ik aan Quintin
Geen slecht idee om een leuke competitie op te zettenquote:Op zondag 20 januari 2008 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer gaat Amanda weer naar buiten om te paaldansen? Misschien moeten we een prijs op de pruik van Amanda zetten
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan doet Huub zijn ogen open en realiseert ie zich meteen dat Lieke nog in da house is en is hij al pissig nog voordat ie zn ochtendplas heeft geloosd
Dat was naar aanleiding van een hele nare uitspraak van Huub....Huub doet namelijk steeds voor komen dat Lieke haar moeder kanker heeft en dat is tot nu toe helemaal niet gebleken...geen wonder dat je dan zo'n opmerking maakt..daarmee pakt ze Huub gewoon terugquote:Op zondag 20 januari 2008 12:29 schreef schatje het volgende:
Doelen ze daarbij op deze VV ?quote:
De MBR was de hele tijd op de stream en ik heb Japio echt niet op de rand van z'n zien zitten rukken. VV schrijft dat ook niet.quote:11:28 - Jaap wordt genegeerd
Zoals iedere ochtend wordt Jaap gewekt door zijn volle blaas. Poedelnaakt hijst hij zich uit bed en rekt hij zich uit. Lieke ligt naast hem en wordt wakker van zijn gepuf. Ze blijft liggen met haar rug naar Jaap toe, als hij haar gedag zegt. Ze weet precies in welke hoedanigheid de grote Miljonair daar staat, en heeft er geen trek in om dat te zien. Dat doe je één keer, maar nooit weer!
Wat was die hele nare uitspraak?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:46 schreef riri het volgende:
Dat was naar aanleiding van een hele nare uitspraak van Huub....Huub doet namelijk steeds voor komen dat Lieke haar moeder kanker heeft en dat is tot nu oe helemaal niet gebleken...geen wonder dat je dan zo'n opmerking maakt..daarmee pakt ze Huub gewoon terug
*morgenavond ben ik er ook even niet*quote:Op zondag 20 januari 2008 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tim Gunn!
![]()
Ben momenteel seizoen vier aan het kijken.
omgquote:
Gokje: dat Lieke liever in de kooi zit dan bij haar moeder terwijl die aan het verrotten is door kanker.quote:
Alleen door hard te zijn maak je kans om te winnen, DGK is niet voor watjes.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:50 schreef blomst het volgende:
Ook al wil ze door af en toe een traantje te laten, iets anders aan laten zien.Lieke is gewoon keihard en ijskoud.
De grap is dat Netty dat nu niet hoeft te betalen. Brian (net als alle anderen) krijgt maandelijks een vergoeding voor dit soort vaste lasten, die doorlopen tijdens het verblijf in de villa. (Hypotheek of huur, verzekeringen, vaste lasten gas-water-licht, vergoeding voor belastingen, pensioenopbouw, wegenbelasting voor auto, ....)quote:Op zondag 20 januari 2008 12:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Netty moet nu zelf het gas, water en licht zien te bekostigen. Amanda is hun inkomstenbron voor de toekomst en dan is geld weggooien wel het domste wat je kunt doen.
Ze is gepaaid door de Febo met in het vooruitzicht wat paaldansen in het land. Ze wil ineens niet meer bij d'r moeder zijn. Ik kan de uitspraak van Huub goed begrijpen. Ze bevestigd het vervolgens door die ziekenhuis opmerking er tegenaan te gooien.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:50 schreef blomst het volgende:
Ook al wil ze door af en toe een traantje te laten, iets anders aan laten zien.Lieke is gewoon keihard en ijskoud.
De dag ervoor was het anders ernstig genoeg voor Lieke om naar huis te gaan. Maar goed, dat was ook maar 1 verhaal van de 3 verschillende verhalen die ze de afgelopen 3 dagen heeft verkondigdquote:Op zondag 20 januari 2008 12:46 schreef riri het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van een hele nare uitspraak van Huub....Huub doet namelijk steeds voor komen dat Lieke haar moeder kanker heeft en dat is tot nu toe helemaal niet gebleken...geen wonder dat je dan zo'n opmerking maakt..daarmee pakt ze Huub gewoon terug
Dus je bent een watje als je liever bij je moeder wilt zijn, die zit te wachten op een uitslag die weleens heel ernstig zou kunnen zijn. Wat een bulsshit. Lieke is een ijskonijn dat ze denkt dat het allemaal wel mee valt na een avondje paalhangen.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Alleen door hard te zijn maak je kans om te winnen, DGK is niet voor watjes.
Voor mijn gevoel is het 'paaien van de Redactie' gewoon een financieel vangnet, wat ze voor Lieke bedacht hebben. Ze houden haar 11 dagen in de villa, dan kan ze gewoon weggestemd worden en dus heeft ze haar borg terug. En tevens hebben ze wat zaken op de rit gezet, zodat Lieke aan een schnabbel-tournee kan gaan beginnen. (Danny Voeten komt deze week ook nog voor haar langs)quote:Op zondag 20 januari 2008 12:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze is gepaaid door de Febo met in het vooruitzicht wat paaldansen in het land. Ze wil ineens niet meer bij d'r moeder zijn. Ik kan de uitspraak van Huub goed begrijpen. Ze bevestigd het vervolgens door die ziekenhuis opmerking er tegenaan te gooien.
Precies.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
De dag ervoor was het anders ernstig genoeg voor Lieke om naar huis te gaan.
Typische anti-huub opmerking.. Het gaat er niet om hoe Huub het zegt.. Lieke heeft lopen janken dat ze graag bij haar zieke moeder wou zijn, dat is een feit.. Dat is waar Huub het over heeftquote:Op zondag 20 januari 2008 12:46 schreef riri het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van een hele nare uitspraak van Huub....Huub doet namelijk steeds voor komen dat Lieke haar moeder kanker heeft en dat is tot nu toe helemaal niet gebleken...geen wonder dat je dan zo'n opmerking maakt..daarmee pakt ze Huub gewoon terug
En geef haar eens ongelijk dat ze daar op ingaat. Ze heeft anders voor jan lul alles over zich heen laten gaan de afgelopen maanden. Logisch dat ze er nu nog probeert een financieel goed einde aan te breien. En inderdaad de voorwaarde van de febo zal zijn dat ze nog voor wat tv momenten zorgt in die tijd.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het 'paaien van de Redactie' gewoon een financieel vangnet, wat ze voor Lieke bedacht hebben. Ze houden haar 11 dagen in de villa, dan kan ze gewoon weggestemd worden en dus heeft ze haar borg terug. En tevens hebben ze wat zaken op de rit gezet, zodat Lieke aan een schnabbel-tournee kan gaan beginnen. (Danny Voeten komt deze week ook nog voor haar langs)
Vergeten wordt het telefoongesprek van Lieke met haar moeder.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze is gepaaid door de Febo met in het vooruitzicht wat paaldansen in het land. Ze wil ineens niet meer bij d'r moeder zijn. Ik kan de uitspraak van Huub goed begrijpen. Ze bevestigd het vervolgens door die ziekenhuis opmerking er tegenaan te gooien.
Da's geen grap, da's gewoon balen. Van mij mag ze wel een maandje in het donker zitten.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De grap is dat Netty dat nu niet hoeft te betalen. Brian (net als alle anderen) krijgt maandelijks een vergoeding voor dit soort vaste lasten, die doorlopen tijdens het verblijf in de villa. (Hypotheek of huur, verzekeringen, vaste lasten gas-water-licht, vergoeding voor belastingen, pensioenopbouw, wegenbelasting voor auto, ....)
Als ze wel was vertrokken aan het eind van deze week was het vooral niet netjes geweest tegenover de mensen die voor haar geSMSt hebben...quote:Op zondag 20 januari 2008 12:38 schreef Verida het volgende:
Het is misschien niet netjes tegenover de streamers en sms-sers, maar wat is wel netjes in de kooi.
Die brief kwam ongeveer een week later in de villa. Lieke heeft 'achter' de brief moeten voorlezen, die soundtrack hebben ze gebruikt in de TV-uitzendng. En vervolgens is daarmee een verhaallijn gestart, die de hele kwestie rond haar moeder alleen maar groter en groter maakte. Het komt mij voor als TV-sensatie; beetje jammer dat De Redactie op deze manier kijkcijfers wil genereren.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:03 schreef neehe het volgende:
[..]
Vergeten wordt het telefoongesprek van Lieke met haar moeder.
Het gaat goed, en haar moeder weet verder ook nog niets, pas eind deze maand krijgt ze de uitslag van het ziekenhuis.
Bij de vorige uitslag bleek er opeens niets aan de hand te zijn.
Vandaar het nieuwe onderzoek.
Snap niet dat men hier net doet alsof haar moeder op sterven ligt.
Lieke werd ongerust door de brief van haar moeder ( hoe oud was die brief eigenlijk ? )
Vandaar dat ze gebelt had.
Inderdaad. Ik zou dan ook als eerste roepen dat ik per direct gelijkquote:Op zondag 20 januari 2008 13:03 schreef neehe het volgende:
[..]
Lieke werd ongerust door de brief van haar moeder ( hoe oud was die brief eigenlijk ? )
Wel voor de oververhitte fans van je tegenstander/ex-vriendjequote:Op zondag 20 januari 2008 13:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou dan ook als eerste roepen dat ik per direct gelijk
naar mijn Moeder zou willen.
Maar na een paar dagen bezinken (en er zal wel contact geweest zijn via achter
met haar Moeder) is Lieke tot de conclusie gekomen dat ze niet acuut weg
hoeft/wil. Gewoon een kwestie van je mening veranderen. Niets mis mee.
De laatste keer dat Joris kwam, deed hij Lieke verslag van zijn telefoongesprek van een uur met haar moeder. Wie weet heeft Quintin afgelopen week met haar moeder gebeld en dat gisteren uitgebreid aan Lieke doorgegeven.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou dan ook als eerste roepen dat ik per direct gelijk
naar mijn Moeder zou willen.
Maar na een paar dagen bezinken (en er zal wel contact geweest zijn via achter
met haar Moeder) is Lieke tot de conclusie gekomen dat ze niet acuut weg
hoeft/wil. Gewoon een kwestie van je mening veranderen. Niets mis mee.
wat moet ze doen ?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:08 schreef Marrije het volgende:
En aangezien Lieke nu een paar optredens per maand zal hebben zal ze flink moeten oefenen en omdat dat geld oplevert mag Huub het niet dwarsbomen. Dus wat zal Lieke komende tijd doen? precies!
Precies...dat was de opmerking die Huub maakte...quote:Op zondag 20 januari 2008 12:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gokje: dat Lieke liever in de kooi zit dan bij haar moeder terwijl die aan het verrotten is door kanker.
Dat doet hij toch iedere dag. Lieke is al weg, anders trekt hij eerst een onderbroek aan als hij rondloopt.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:20 schreef Marrije het volgende:
Jaap zit naakt op bed. Ahum.
Dat doet iedere bewoner daar, dat er nou eenmaal een paar zijn die harder over Lieke schreeuwen wil niet zeggen dat het er ook meer zijn...... ze vallen alleen wat vaker in herhaling.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wat moet ze doen ?
het doel van "het spel" is zolang mogelijk in die villa blijven zitten
wat ze doet ?
er voor voor zorgen dat vele fora bezoekers zich dagelijks kapot ergeren aan haar
Als het nou alleen de fans waren...........quote:Op zondag 20 januari 2008 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel voor de oververhitte fans van je tegenstander/ex-vriendje
Wat ze moet doen en wat het doel van het spel is: tv maken.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wat moet ze doen ?
het doel van "het spel" is zolang mogelijk in die villa blijven zitten
wat ze doet ?
er voor voor zorgen dat vele fora bezoekers zich dagelijks kapot ergeren aan haar
Op VOL staat deze cap:quote:Op zondag 20 januari 2008 13:20 schreef Marrije het volgende:
Jaap zit naakt op bed. Ahum.
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan doet Huub zijn ogen open en realiseert ie zich meteen dat Lieke nog in da house is en is hij al pissig nog voordat ie zn ochtendplas heeft geloosd
Dat zou hij idd een stuk beter kunnen, maar een intelligente discussie is voor Huub lastig als hij drinkt en voor het gros van de kijkers sowieso lastigquote:Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het nou alleen de fans waren...........
En ik snap Huub ook wel. "Lekker tv maken, flink schreeuwen" zal 'ie
wel denken, alleen is dat niet de tv waar ik nog graag naar kijk....
Dan had ik het geluk dat te 'missen'quote:Op zondag 20 januari 2008 13:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat doet hij toch iedere dag. Lieke is al weg, anders trekt hij eerst een onderbroek aan als hij rondloopt.
Er is wel iets bekend hoor :quote:Op zondag 20 januari 2008 13:21 schreef riri het volgende:
[..]
Precies...dat was de opmerking die Huub maakte...
En dat terwijl er nog helemaal niets bekend is over kanker
Zeker is dat Quintin haar niet over heeft gehaald om de kooi te verlaten en dan samen verder te gaan, die vind Lieke vast ook aantrekkelijker in de kooi dan buiten de kooi.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De laatste keer dat Joris kwam, deed hij Lieke verslag van zijn telefoongesprek van een uur met haar moeder. Wie weet heeft Quintin afgelopen week met haar moeder gebeld en dat gisteren uitgebreid aan Lieke doorgegeven.
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Op VOL staat deze cap:
[ afbeelding ]
![]()
Ja en men neemt dat aan omdat ( hou je vast !!) omdat Huub dat zegt.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:21 schreef riri het volgende:
[..]
Precies...dat was de opmerking die Huub maakte...
En dat terwijl er nog helemaal niets bekend is over kanker
Met tot gevolg dat op de fora de jaloerse gefrustreerde dames weer ziek worden van het feit dat Huub een neukertje heeft wat niet gelijk weer moet vertrekken en hij er dus misschien zelfs verliefd op zou kunnen worden, dus dan zal Claire binnen de kortste keren wel weer de "onoprechte kuthoer" zijn die haar positie in de villa alleen maar te danken heeft aan het neuken met Huub...quote:Op zondag 20 januari 2008 13:25 schreef coldstar het volgende:
Even tussen door....Waar we wacht tot Huub hem erin hangt bij Claire......
Lieke zei gisteren(ik dacht tegen Amanda)dat haar moeder had gezegd dat het nergens voor nodig was om naar huis te komen.Met moeder ging het goed,ze voelde zich goed.Zij moet gewoon de uitslag afwachten.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze wel was vertrokken aan het eind van deze week was het vooral niet netjes geweest tegenover de mensen die voor haar geSMSt hebben...
Sterker nog: juist doordat dit mogelljke vertrek verhaal tijdens een SMS-week plaatsvond heeft ze zichzelf waarschijnlijk tekort gedaan omdat er nu mensen simpelweg niet geSMSt hebben die dat anders wel gedaan zouden hebben.
Dat het niet netjes is tegenover fans van haar tegenspelers is volgens mij van geen enkel belang.
Het zou me overigens ook niets verbazen als er achter of elders nog contact met haar ouders geweest is en deze haar op het hart gedrukt hebben dat het absoluut niet nodig is dat ze de villa verlaat.
En zo te zien zijn ze er bij de Febo ook blij mee dat ze haar binnen kunnen houden, en hadden ze al geen andere bedoeling dan haar binnen te houden, want anders hadden ze haar wel een oprotpremie geboden.
Juiste weergave van de feitenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er is wel iets bekend hoor :
- Moeder is in het verleden geopereerd.
- Langere tijd bestond het idee dat alles OK was
- Omdat opa aan dezelfde aandoening is overleden, staat moeder onder strengere controle
- Onlangs wezen testen uiit dat er iets aan de hand kan zijn
- Daarom kreeg ze een kijkoperatie en voeren ze nu een weefselonderzoek uit
- De kijkoperatie toonde niets aan, de andere uitslagen komen eind deze maand
Volgens mij is Quintin onderdeel van de tournee, die ze voor Lieke aan het opzetten zijn. Hij als DJ en zij als paaldanseres. Danny Voeten kan die 'act' best wel 20 keer verkopen aan discotheken - op dezelfde manier als de tournee van Huub-Brian werd verkocht.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef blomst het volgende:
[..]
Zeker is dat Quintin haar niet over heeft gehaald om de kooi te verlaten en dan samen verder te gaan, die vind Lieke vast ook aantrekkelijker in de kooi dan buiten de kooi.
Wat niet vreemd is natuurlijk, zijn rol in de kooi eindigt ook bij het vertrek van Lieke.
Dit is zijn odolquote:Op zondag 20 januari 2008 13:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap zijn piemel veel kleiner was.
bij mij draait stream 3 primaquote:Op zondag 20 januari 2008 13:28 schreef elcastel het volgende:
Hapert stream 3 al dagen alleen bij mij, of hebben meer mensen hier last van ?
Precies...quote:Op zondag 20 januari 2008 13:03 schreef neehe het volgende:
[..]
Vergeten wordt het telefoongesprek van Lieke met haar moeder.
Het gaat goed, en haar moeder weet verder ook nog niets, pas eind deze maand krijgt ze de uitslag van het ziekenhuis.
Bij de vorige uitslag bleek er opeens niets aan de hand te zijn.
Vandaar het nieuwe onderzoek.
Eewquote:Op zondag 20 januari 2008 13:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Op het moment van de cap had Japio een enorme ODOLquote:Op zondag 20 januari 2008 13:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. De meninge verschillen veel vuldig hier. Claire had de villla nog niet betreden of ze was al van alles, behalve iets goeds. Nu lijkt het er toch op de claire het advies van haar vader naast zich neer legt en inderdaad het neukertje van Huub gaat worden. Dit terwijl pik vooruit(Huub) toch zo'n goed wijf buiten de poort heeft zitten. Hoe dom kan je zijn.....quote:Op zondag 20 januari 2008 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met tot gevolg dat op de fora de jaloerse gefrustreerde dames weer ziek worden van het feit dat Huub een neukertje heeft wat niet gelijk weer moet vertrekken en hij er dus misschien zelfs verliefd op zou kunnen worden, dus dan zal Claire binnen de kortste keren wel weer de "onoprechte kuthoer" zijn die haar positie in de villa alleen maar te danken heeft aan het neuken met Huub...
Het is voor haar populairiteit iig het stomste wat ze kan doen.... vanwege de afgunst van een hoop streamers.
stream 3 is prutquote:Op zondag 20 januari 2008 13:28 schreef elcastel het volgende:
Hapert stream 3 al dagen alleen bij mij, of hebben meer mensen hier last van ?
Ik moest ff googlen hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 13:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op het moment van de cap had Japio een enorme ODOL
Juist zo is het gegaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:35 schreef riri het volgende:
[..]
Precies...
Die brief had ze vrijdag gekregen...toen liep ze ook naar buiten om hem daar te lezen...het was al donker...ze huilde...aan de ene kant was er opluchting toen ze die brief las maar tussen de regels door las ze hele andere dingen...dat heb je als je je zorgen maakt...dat kan iemand pas bij je wegnemen als je hem of haar ziet....daarna meldde ze het van haar 24 uur,dat kwam dus door die brief.
Toen belde ze met haar moeder dat ze zich hele erge zorgen maakte maar haar moeder nam die zorg weg en zei dat het goed met haar ging en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken.
De volgende dag had Lieke een gesprek met Anita...die heeft haar gezegd dat ze zaken goed moest overdenken...daarbij is ongetwijfeld ook de brief en het gesprek daarna met haar moeder ter sprake gekomen.
Anita heeft haar daar duidelijk gemaakt dat ze moest afgaan op dat wat haar moeder haar aan de telefoon vertelde en niet op dat wat Lieke zelf dacht in die brief tussen de regels door te lezen.
Samen met dat gespek met Anita en dat ze met Quintin en ongetwijfeld nog andere mensen buiten die villa heeft gehad heeft haar doen besluiten de 24 uur in te trekken.
Ik vind het een wijs besluit...niet een besluit alleen nemen op gevoel zoals ze gewend is te doen(alles alleen oplossen) maar pas nemen na goed overleg met anderen.
Meer mensen schrijven dat de afgelopen week, maar ik heb geen enkel probleem met S3.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik moest ff googlen hoor, maar het betekent dus Ontzettend Dikke Ochtend Lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |