quote:Op zondag 20 januari 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, de afgang van Lieke in 3 delen. Met dank aan Huubsoppersforum.
http://www.youtube.com/watch?v=8USfrOV9W-U
http://www.youtube.com/watch?v=ufcFufrFr9o
http://www.youtube.com/watch?v=IBfmssv4g_k
Sorry, moest me even van het hart, maar moedwillig niet lezen wat een ander schrijft en diegene vervolgens onterecht aanspreken om zo weer in een oeverloze discussie te geraken, begint mateloos te irriteren. Lieke's "waarzegsters" hebben naar mijn mening een bak stront in de ogen en ik vind ze allesbehalve "helderdenkend". Nu ben ik weer afquote:Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe maar niet aangezien het nog altijd over de streams of bewoners gaat.
Ik zal mijn dagelijkse speech maar weer herhalen. Lijk verdomme Lieke wel maar dan zonder gevoelens.
Ontopic, anders ga ik wissen en noten.
Succes!
Mooi!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef riri het volgende:
Fons van Westerloo vandaag in de zondageditie van de Telegraaf:
De Gouden Kooi doet het goed, al gaan we daar in mei, misschien zelfs iets eerder, een mooi einde aan breien.
Volgens mij zijn er wel fokkers naar toe geweest, dus verwacht ze zekerquote:Op zondag 20 januari 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
Iemand ergens al foto's/filmpjes gezien van de geweldige paaldansact van Amanda en Lieke?
Ik vind het ook van geen kant kloppen dat Lieke nu ineens besloten heeft de paal boven haar moeder te verkiezen, maar "Hey als mams echt zo ziek was lag ze wel in het ziekenhuis"quote:Op zondag 20 januari 2008 12:30 schreef musicfreakyme het volgende:
-----
Maar als we het dan over tegenstrijdig hebben, moeten we het ook over Huub hebben, Huub die vannacht weer zo vreselijk tekeer ging tegen Lieke met "kuthoer", terwijl hij eerder die dag nog had lopen verkondigen dat hij het zo erg zou vinden als Lieke weg zou gaan en 's avonds nog een beetje zielig loopt te doen (terwijl ik hem toen nog serieus nam). Over gedraai en gelieg gesproken, Lieke en Huub weten er allebei wel raad mee.
----
Ik kijk geen streams, ik zie alleen DGK op tv en wat ik hier en daar meelees op dit forum.
Maar zoals ik het zie gaat Huub door het lint - niet omdat ze niet meer weg gaat( dan hadden ze haar met de vorige stemming al weg kunnen stemmen) maar omdat ze zo tegenstrijdig is.
Ze roept dat ze het spel niet speelt en dat ze een gevoelsmens is en meer van dat, maar tegelijkertijd gaat ze niet naar huis terwijl haar moeder heel ziek kan zijn.
Dat klopt gewoon niet.
Maar wat ik zeg, ik kijk geen streams, en de tvuitzendingen kunnen ze natuurlijk knippen zoals ze willen.
Zal men vandaag de krant krijgen in de kooi ?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef riri het volgende:
De Gouden Kooi doet het goed, al gaan we daar in mei, misschien zelfs iets eerder, een mooi einde aan breien.
quote:Las in VV al dat Jaap is begonnen door zich naakt op de rand van het bed af te rukken en dat vond Lieke niet prettig. Goedzo Jaap ga zo door!
Wanneer gaat Amanda weer naar buiten om te paaldansen? Misschien moeten we een prijs op de pruik van Amanda zettenquote:Op zondag 20 januari 2008 12:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er wel fokkers naar toe geweest, dus verwacht ze zeker![]()
Amanda's pruik bestaat nog wel, da's dan wel weer jammer. Ik dacht dat ze haar pruik wilden framen. Mislukt
Oh nou, kijk eens aan. Het samenhokken wordt al korter.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef riri het volgende:
Dat zeg ik net, volgens mij gaat die kwaadheid daar niet over.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook van geen kant kloppen dat Lieke nu ineens besloten heeft de paal boven haar moeder te verkiezen, maar "Hey als mams echt zo ziek was lag ze wel in het ziekenhuis"![]()
Maar ik snap de ordinaire scheldpartij van Huub van vannacht ook niet, terwijl hij zei het zo erg te vinden als Lieke naar huis zou gaan.
Wat gaat er gebeuren om 15.00 uurquote:Op zondag 20 januari 2008 12:36 schreef Marrije het volgende:
Is het al 15 uur? Worden vast leuke, gezellige streams vandaag!
Dat is echt een klap in je gezicht als je dat als moeder zijnde hoort.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook van geen kant kloppen dat Lieke nu ineens besloten heeft de paal boven haar moeder te verkiezen, maar "Hey als mams echt zo ziek was lag ze wel in het ziekenhuis"![]()
Misschien heeft haar moeder dat zelf wel tegen Lieke gezegd. Als Lieke heel bezorgd reageert en zegt dat de ziekte van haar moeder reden is om eruit te gaan kan haar moeder wel ter gerustelling hebben gezegd:" Kind als het echt allemaal zo erg was lag ik wel in het ziekenhuis nu"quote:Op zondag 20 januari 2008 12:29 schreef schatje het volgende:
Laat Lieke haar moeder niet rotten dan? Ik bedoel, er zit een steekje bij je los als je zegt 'als het echt zo erg was, dan lag ze wel in het ziekenhuis', aldus Lieke. Een keiharde misselijke uitspraak.
Of gewoon samen zijn met je moeder, het is niet te hopen maar stel dat het wel ernstig is, dan heeft Lieke daar haar hele leven spijt van, ik vind het onbegrijpelijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:37 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, volgens mij gaat die kwaadheid daar niet over.
Het er omheen draaien en niet eerlijk zijn.
En dat als ze ziek was lag ze wel in het ziekenhuis - dat vind ik helemaal raar.
Als ze inderdaad ziek blijkt dan wil je toch tijd doorbrengen vóór ze het ziekenhuis in moet?
Dingen samen doen?
Ik wel. Als Lieke naar huis zou gaan dan is ze uit zijn blikveld en dan mist hij haar toch nog stiekem wel. Maar dat had hij liever dan dat ze zou blijven. Hij had er al helemaal op gerekend dat ze echt weg zou gaan. Maar niet dus en dat komt even hard aan en dat komt er dan even zo hard uit.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik snap de ordinaire scheldpartij van Huub van vannacht ook niet, terwijl hij zei het zo erg te vinden als Lieke naar huis zou gaan.
Dan doet Huub zijn ogen open en realiseert ie zich meteen dat Lieke nog in da house is en is hij al pissig nog voordat ie zn ochtendplas heeft geloosdquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of gewoon samen zijn met je moeder, het is niet te hopen maar stel dat het wel ernstig is, dan heeft Lieke daar haar hele leven spijt van, ik vind het onbegrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |