abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2008 @ 12:15:58 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56173904
Kortom, deze dag begint met goed of slecht nieuws. Het is maar net hoe je erin zit.

Gisteren Afgelopen nacht heeft Lieke haar 24 uur ingetrokken nadat zij en Amanda terug kwamen van het paaldansen.
Ze kan vaker optreden als paaldanseres en vindt het een doel om in de kooi te blijven, daarnaast heeft ze het gesprek met de psychologe nog eens laten inwerken en is ze tot de conclusie gekomen dat ze altijd nog weg kan als blijkt dat de (kanker)onderzoeken slecht uitpakken bij haar moeder.
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, de afgang van Lieke in 3 delen. Met dank aan Huubsoppersforum.

http://www.youtube.com/watch?v=8USfrOV9W-U

http://www.youtube.com/watch?v=ufcFufrFr9o

http://www.youtube.com/watch?v=IBfmssv4g_k

Boze, schreeuwende Huub gecapt door BSOL.

[ Bericht 51% gewijzigd door Marrije op 20-01-2008 12:27:22 ]
pi_56173940
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef noekje het volgende:

[..]

Doe maar niet aangezien het nog altijd over de streams of bewoners gaat.
Ik zal mijn dagelijkse speech maar weer herhalen. Lijk verdomme Lieke wel maar dan zonder gevoelens.
Ontopic, anders ga ik wissen en noten.
Succes!
Sorry, moest me even van het hart, maar moedwillig niet lezen wat een ander schrijft en diegene vervolgens onterecht aanspreken om zo weer in een oeverloze discussie te geraken, begint mateloos te irriteren. Lieke's "waarzegsters" hebben naar mijn mening een bak stront in de ogen en ik vind ze allesbehalve "helderdenkend". Nu ben ik weer af
pi_56173966
Fons van Westerloo vandaag in de zondageditie van de Telegraaf:

De Gouden Kooi doet het goed, al gaan we daar in mei, misschien zelfs iets eerder, een mooi einde aan breien.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56174003
2 hooguit 3 maandjes dan is het over en uit
pi_56174014
Lieke zal inderdaad een deal hebben gesloten met achter, dit had Jaap haar ook al aangeraden. Dat ze zou blijven zat er al aan te komen na het gesprek met Anita. Om er bij Huub nog even in te wrijven hoe de kooi zou verlopen zonder Lieke hebben ze gisteren zijn alcoholverbod verlengd en hem een kijkje gegeven in het leven van zijn broer en vervolgens de enorme saaiheid van een avond zonder Lieke en Jaap laten zien. Geen prettig vooruitzicht voor Huub, saai tot en met.

Vervolgens komt Lieke terug, meldt dat ze blijft en Huub gaat traditiegetrouw schelden. Maakt hem niet populairder bij de stemmers, helemaal niet als hij Lieke's moeder laat rotten. Ondertussen hebben waarschijnlijk B&A schreeuwende ruzie beneden, wat niet te zien is maar wel te horen.

Als Lieke nu goed is met Amanda en vaker mag optreden gaat Brian uit zijn plaat en mept zich waarschijnlijk de villa uit.

Dit zal wel de voorwaarde voor Lieke zijn, als je blijft en voor reuring zorgt tussen B & A, Huub laat flippen, dan hebben wij voldoende tv momentjes tot de volgende ontslagronde en mag je met behoud van borg gaan.

Als ze hierin mee gaat geef ik haar groot gelijk, ze zal wel haar moeder of familie hebben gesproken gisteren, is er even uit geweest en kan die paar dagen pesten heus wel weer aan. Ze kan nu gaan aftellen en dat maakt alles veel draaglijker.
  zondag 20 januari 2008 @ 12:21:01 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56174015
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef riri het volgende:

De Gouden Kooi doet het goed, al gaan we daar in mei, misschien zelfs iets eerder, een mooi einde aan breien.
Mooi!

Iemand ergens al foto's/filmpjes gezien van de geweldige paaldansact van Amanda en Lieke?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56174107
Brian en Huub hun gezichten zagen er helemaal niet zo blij uit toen ze zagen dat Lieke en Amanda het zo leuk hadden gehad gisteren...die twee dames kregen veel te veel aandacht buiten die villa... er was een behoorlijke afgunst aanwezig bij die twee
pi_56174185
Laat Lieke haar moeder niet rotten dan? Ik bedoel, er zit een steekje bij je los als je zegt 'als het echt zo erg was, dan lag ze wel in het ziekenhuis', aldus Lieke. Een keiharde misselijke uitspraak .
pi_56174209
-----
Maar als we het dan over tegenstrijdig hebben, moeten we het ook over Huub hebben, Huub die vannacht weer zo vreselijk tekeer ging tegen Lieke met "kuthoer", terwijl hij eerder die dag nog had lopen verkondigen dat hij het zo erg zou vinden als Lieke weg zou gaan en 's avonds nog een beetje zielig loopt te doen (terwijl ik hem toen nog serieus nam). Over gedraai en gelieg gesproken, Lieke en Huub weten er allebei wel raad mee.
----

Ik kijk geen streams, ik zie alleen DGK op tv en wat ik hier en daar meelees op dit forum.
Maar zoals ik het zie gaat Huub door het lint - niet omdat ze niet meer weg gaat( dan hadden ze haar met de vorige stemming al weg kunnen stemmen) maar omdat ze zo tegenstrijdig is.
Ze roept dat ze het spel niet speelt en dat ze een gevoelsmens is en meer van dat, maar tegelijkertijd gaat ze niet naar huis terwijl haar moeder heel ziek kan zijn.
Dat klopt gewoon niet.

Maar wat ik zeg, ik kijk geen streams, en de tvuitzendingen kunnen ze natuurlijk knippen zoals ze willen.
pi_56174228
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi!

Iemand ergens al foto's/filmpjes gezien van de geweldige paaldansact van Amanda en Lieke?
Volgens mij zijn er wel fokkers naar toe geweest, dus verwacht ze zeker
Amanda's pruik bestaat nog wel, da's dan wel weer jammer. Ik dacht dat ze haar pruik wilden framen. Mislukt
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 12:33:57 #11
184769 crew  Deisyy
pi_56174290
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:30 schreef musicfreakyme het volgende:
-----
Maar als we het dan over tegenstrijdig hebben, moeten we het ook over Huub hebben, Huub die vannacht weer zo vreselijk tekeer ging tegen Lieke met "kuthoer", terwijl hij eerder die dag nog had lopen verkondigen dat hij het zo erg zou vinden als Lieke weg zou gaan en 's avonds nog een beetje zielig loopt te doen (terwijl ik hem toen nog serieus nam). Over gedraai en gelieg gesproken, Lieke en Huub weten er allebei wel raad mee.
----

Ik kijk geen streams, ik zie alleen DGK op tv en wat ik hier en daar meelees op dit forum.
Maar zoals ik het zie gaat Huub door het lint - niet omdat ze niet meer weg gaat( dan hadden ze haar met de vorige stemming al weg kunnen stemmen) maar omdat ze zo tegenstrijdig is.
Ze roept dat ze het spel niet speelt en dat ze een gevoelsmens is en meer van dat, maar tegelijkertijd gaat ze niet naar huis terwijl haar moeder heel ziek kan zijn.
Dat klopt gewoon niet.

Maar wat ik zeg, ik kijk geen streams, en de tvuitzendingen kunnen ze natuurlijk knippen zoals ze willen.
Ik vind het ook van geen kant kloppen dat Lieke nu ineens besloten heeft de paal boven haar moeder te verkiezen, maar "Hey als mams echt zo ziek was lag ze wel in het ziekenhuis"

Maar ik snap de ordinaire scheldpartij van Huub van vannacht ook niet, terwijl hij zei het zo erg te vinden als Lieke naar huis zou gaan.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_56174323
quote:

Zal men vandaag de krant krijgen in de kooi ?
En dan weer rustig zeggen dat het nog jaren kan duren ?
pi_56174326
Aangezien dit een nieuwe cos is en ik fris en fruitig wil beginnen plaats ik dit bericht nog een keer.

Dit is de cos, blijf bij de streams of de bewoners. Ook als ze nog in bed liggen zoals nu.
Ik wil de cos weer krijgen waarvoor die bedoeld is en dat is dus bovenstaande. Tikjes uitdelen naar elkaar wordt nu niet getolereerd. Ik ga wissen, pm-en en noten als ik zie dat het toch gebeurt. Nu ben ik er niet altijd maar ik ga het zelfs met terugwerkende kracht doen.
Vind je dat er iets niet door de beugel kan, pm me of plaats een topicreport. Die lezen wij altijd.
Er zit een angel in de cos de laatste tijd en die wil ik eruit hebben.
Ben je het er niet mee eens dan mag je me altijd pm-en maar niet hier.

We moeten nog heel lang samenhokken, misschien nog langer dan het EK dus laten we het dan iig een beetje leuk maken.

*klapt in handen*
Make it work!
Go hard or go home
pi_56174331
Ik las op VOL dit:
quote:
Las in VV al dat Jaap is begonnen door zich naakt op de rand van het bed af te rukken en dat vond Lieke niet prettig. Goedzo Jaap ga zo door!
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 12:36:03 #15
184769 crew  Deisyy
pi_56174332
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:31 schreef tipsch het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er wel fokkers naar toe geweest, dus verwacht ze zeker
Amanda's pruik bestaat nog wel, da's dan wel weer jammer. Ik dacht dat ze haar pruik wilden framen. Mislukt
Wanneer gaat Amanda weer naar buiten om te paaldansen? Misschien moeten we een prijs op de pruik van Amanda zetten
  zondag 20 januari 2008 @ 12:36:19 #16
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56174340
Is het al 15 uur? Worden vast leuke, gezellige streams vandaag!
pi_56174359
quote:

Oh nou, kijk eens aan. Het samenhokken wordt al korter.
Go hard or go home
pi_56174373
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik vind het ook van geen kant kloppen dat Lieke nu ineens besloten heeft de paal boven haar moeder te verkiezen, maar "Hey als mams echt zo ziek was lag ze wel in het ziekenhuis"

Maar ik snap de ordinaire scheldpartij van Huub van vannacht ook niet, terwijl hij zei het zo erg te vinden als Lieke naar huis zou gaan.
Dat zeg ik net, volgens mij gaat die kwaadheid daar niet over.
Het er omheen draaien en niet eerlijk zijn.

En dat als ze ziek was lag ze wel in het ziekenhuis - dat vind ik helemaal raar.
Als ze inderdaad ziek blijkt dan wil je toch tijd doorbrengen vóór ze het ziekenhuis in moet?
Dingen samen doen?
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 12:37:34 #19
184769 crew  Deisyy
pi_56174378
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:36 schreef Marrije het volgende:
Is het al 15 uur? Worden vast leuke, gezellige streams vandaag!
Wat gaat er gebeuren om 15.00 uur
pi_56174409
quote:

[..]

Dat is echt een klap in je gezicht als je dat als moeder zijnde hoort.

Echt hè hoe krijgt ze het uit d'r strot?
pi_56174412
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:29 schreef schatje het volgende:
Laat Lieke haar moeder niet rotten dan? Ik bedoel, er zit een steekje bij je los als je zegt 'als het echt zo erg was, dan lag ze wel in het ziekenhuis', aldus Lieke. Een keiharde misselijke uitspraak .
Misschien heeft haar moeder dat zelf wel tegen Lieke gezegd. Als Lieke heel bezorgd reageert en zegt dat de ziekte van haar moeder reden is om eruit te gaan kan haar moeder wel ter gerustelling hebben gezegd:" Kind als het echt allemaal zo erg was lag ik wel in het ziekenhuis nu"

Als je dat herhaald, helemaal met de wat mindere verbale gave van Lieke kan dat natuurlijk helemaal een eigen leven gaan leiden. De ouders van Lieke zouden best wel meer bezorgd kunnen zijn over de verloren borg van Lieke, vooral als ze eventueel te horen hebben gekregen dat ze een deal kan sluiten om haar borg te behouden, die eventueel inhoudt dat ze dan wat langer moet blijven.

Het is misschien niet netjes tegenover de streamers en sms-sers, maar wat is wel netjes in de kooi.
  Moderator zondag 20 januari 2008 @ 12:39:20 #22
184769 crew  Deisyy
pi_56174437
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:37 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Dat zeg ik net, volgens mij gaat die kwaadheid daar niet over.
Het er omheen draaien en niet eerlijk zijn.

En dat als ze ziek was lag ze wel in het ziekenhuis - dat vind ik helemaal raar.
Als ze inderdaad ziek blijkt dan wil je toch tijd doorbrengen vóór ze het ziekenhuis in moet?
Dingen samen doen?
Of gewoon samen zijn met je moeder, het is niet te hopen maar stel dat het wel ernstig is, dan heeft Lieke daar haar hele leven spijt van, ik vind het onbegrijpelijk.
  zondag 20 januari 2008 @ 12:39:55 #23
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56174454
quote:

[..]

Ik wel. Als Lieke naar huis zou gaan dan is ze uit zijn blikveld en dan mist hij haar toch nog stiekem wel. Maar dat had hij liever dan dat ze zou blijven. Hij had er al helemaal op gerekend dat ze echt weg zou gaan. Maar niet dus en dat komt even hard aan en dat komt er dan even zo hard uit.

Gok ik
  zondag 20 januari 2008 @ 12:41:18 #24
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56174487
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:37 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat gaat er gebeuren om 15.00 uur
Dan doet Huub zijn ogen open en realiseert ie zich meteen dat Lieke nog in da house is en is hij al pissig nog voordat ie zn ochtendplas heeft geloosd
pi_56174495
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of gewoon samen zijn met je moeder, het is niet te hopen maar stel dat het wel ernstig is, dan heeft Lieke daar haar hele leven spijt van, ik vind het onbegrijpelijk.
Inderdaad.
Je geeft je op voor een spel, het spel moet en mag hard gespeeld worden, maar dingen als ziekte en overlijden moet daar buiten staan. Gewoon daar blijven zitten ga je gewoon spijt van krijgen. Mensen geen tijd geven om naar een begrafenis te gaan, dat kan gewoon niet (ja, dat zit me nog steeds dwars )
Dat zijn dingen die je nooit meer over kan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')