Bij...quote:
Wat? Ajax gaat winnen?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:01 schreef ericajax het volgende:
Een dag waar ik al enige tijd naar uitkijk is begonnen
damn vette fotoquote:Op zondag 20 januari 2008 00:58 schreef mstr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke vrolijke foto's vind ik dat niet 14.gif
Naja, ik had al iemand waarmee ik supergoed kan praten. En nu heb ik iemand erbij.quote:
Kijk jij weet wat mooi is.quote:
Ga je je zonden biechten bij de pastor vandaag?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:01 schreef ericajax het volgende:
Een dag waar ik al enige tijd naar uitkijk is begonnen
doe even van de eerste [img]tag [img=500] bij die te grote plaatjes. net wat mooier.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een coole fobo.
nou dan word het iig een historische dagquote:
Harry Potter, van haar heb ik m'n naam ook.quote:
Dat wou ik zeggen.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:05 schreef ericajax het volgende:
[..]
nou dan word het iig een historische dag!
Moet je zoveel kwijt dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Naja, ik had al iemand waarmee ik supergoed kan praten. En nu heb ik iemand erbij.
40 minuten aan de telefoon, zonder moeite te moeten doen om het gesprek op gang te houden.
ah okquote:Op zondag 20 januari 2008 01:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Harry Potter, van haar heb ik m'n naam ook.
Dat zou ik kunnen doen ja, maar geen zin in.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:05 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
doe even van de eerste [img]tag [img=500] bij die te grote plaatjes. net wat mooier.
Heb je geen vrienden Do?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee.
Maar gewoon beetje over alles en niets praten.
Van privé dingen tot school
Ah....quote:Op zondag 20 januari 2008 01:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Jawel?
Maar dit is een (beter wordende) vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |