Lekker rustig.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
Hallo FOKkertjes... How's life on Planet Bob?
Goed. Ga verhuizen en heb dan eindelijk weer internet thuis.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Lekker rustig.
Nu wel een kleine Jihad, dus de warmongers hebben ook weer wat fun.
En jij L.?
Welquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:48 schreef Ruiseart het volgende:
Is een nieuwe Nederlandstalige alliantie meteen een tweede FOK? Jullie hebben niet het alleenrecht op Nederlanders.
??quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:48 schreef Ruiseart het volgende:
Is een nieuwe Nederlandstalige alliantie meteen een tweede FOK? Jullie hebben niet het alleenrecht op Nederlanders.
Gewoon Engelstalig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef Lekiamh het volgende:
Maar je doet dat dan zeker volledig in het Engels? Het wordt geen tweede FOK zeg maar?
Een abuisje mijn waarde Lekiamh... Nederlandstaligen!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:45 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
??
Niet zo snel heetgebakerd big boy.
Ik wilde alleen maar vragen of ook deze alliantie, net als FOK, alleen Nederlanders zou accepteren.
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Een abuisje mijn waarde Lekiamh... Nederlandstaligen!
Da's dus helaas niet aan mij. En ik vrees dat het er niet meer van gaat komen. Het liefste wel natuurlijk, ik was ook nooit vertrokken als ik niet gedwongen was. Blijf wel supporter van FOK, alleen van bepaalde personen niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:44 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar maar maar Madine, je komt toch ooit wel weer een keer terug bij Fok!
Van bepaalde mensen toch ook weer wel he?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:13 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Da's dus helaas niet aan mij. En ik vrees dat het er niet meer van gaat komen. Het liefste wel natuurlijk, ik was ook nooit vertrokken als ik niet gedwongen was. Blijf wel supporter van FOK, alleen van bepaalde personen niet.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:31 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Van bepaalde mensen toch ook weer wel he?
Dat zeg ik, dit is een héél erg goed spel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
TIETEN!
'Trekt zn shirt omhoog'quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
TIETEN!
't was ook niet echt een aansprekende tegenstander geloof ikquote:Op zondag 10 februari 2008 14:16 schreef Lekiamh het volgende:
Walford gaat deaud!
Wel jammer dat de DD oorlog nu alweer is afgelopen...
Neuh; dr waren heul geen landen in mijn range....quote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
't was ook niet echt een aansprekende tegenstander geloof ik.
Check het alliance forum, DD en algemeen NONE-membership krijgen binnenkort heel FOK op hun dak.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:16 schreef Lekiamh het volgende:
Walford gaat deaud!
Wel jammer dat de DD oorlog nu alweer is afgelopen...
Dat is de moeite van het aanvallen toch niet waard?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
geen idee hoeveel members, en ik hoorde ze zeggen dat het rond de 1,1 miljoen ns was, kanonvoer voor ons en de geallieerden.
Is wel leuk, zon verzetjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is de moeite van het aanvallen toch niet waard?
Ja heb ook wel weer zin in een potje knokken in CN maar erg zonde dat zoiets elke keer weer omzeep wordt geholpen door de grote jongens. Gewoon een leuk en gelijkwaardig gevecht lijkt niet te mogen plaatsvinden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Is wel leuk, zon verzetje
Het lijkt net echte politiek, de kleine man wordt uitgermergeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja heb ook wel weer zin in een potje knokken in CN maar erg zonde dat zoiets elke keer weer omzeep wordt geholpen door de grote jongens. Gewoon een leuk en gelijkwaardig gevecht lijkt niet te mogen plaatsvinden.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het lijkt net echte politiek, de kleine man wordt uitgermergeld.
Ach voor de kleintjes is het nog wel aardig, de groten zijn helemaal aan alle kanten gebondenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het lijkt net echte politiek, de kleine man wordt uitgermergeld.
Ook dat is saai, met z''n allen tegen 1 en dan wel luid juichen als je die ene finaal slooptquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik hoop dat GPA weer eens een ''brilliant political move'' maakt, waardor The Continuum boos wordt en we eens een ouderwetse groepsverkrachting pleegt
Mischien zit er zelfs een Sanction in
Calimerocomplexje overgehouden aan je smurfentijd?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook dat is saai, met z''n allen tegen 1 en dan wel luid juichen als je die ene finaal sloopt
Dat was juist met een paar tegen een grotere alliantie en die alliantie helemaal slopen totdat ze op hun knietjes naar NpO gingen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Calimerocomplexje overgehouden aan je smurfentijd?
Dat bedoel ik, "Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat was juist met een paar tegen een grotere alliantie en die alliantie helemaal slopen totdat ze op hun knietjes naar NpO gingen.
Eensch, maar cn boeit me de laatste tijd niet zoveel meer. Misschien dat dit wel de reden daarvoor is.quote:Maar goed je zult het toch met me eens zijn dat het hele MDP web en de vastgeroeste verhoudingen de dynamiek uit het spel halen?
Een alliantie die z'n kop boven het maaiveld uitsteekt gaat er standaard aan, toch jammer.
lol, ik dacht dat dit een openbaar forum was...quote:Op maandag 11 februari 2008 22:43 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Check het alliance forum, DD en algemeen NONE-membership krijgen binnenkort heel FOK op hun dak.
Dat MDP Web is een draak.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar goed je zult het toch met me eens zijn dat het hele MDP web en de vastgeroeste verhoudingen de dynamiek uit het spel halen?
Een alliantie die z'n kop boven het maaiveld uitsteekt gaat er standaard aan, toch jammer.
Ik heb de laatste tijd niets mee gekregen van de spannende poltiek in cn (quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:10 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
lol, ik dacht dat dit een openbaar forum was...
zit jij hier gewoon even alliancegeheimpjes te vertellen!
Walford is ZI nu btw.
Hij is ZI verklaard op het openbare CN forum... ik wil de link wel even voor je zoeken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd niets mee gekregen van de spannende poltiek in cn (), maar deze aanval is toch publiek geheim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |