en daar moesten ze allemaal voor op de bank?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Het idee achter dit filmpje ontgaat me ook totaal.... Misschien gewoon een aardigheidje voor Huub?
Binnenkort gaan ze dit dagelijks doen ? ..... Iedere dag een herhaling van een programma om op die manier de kijkcijfers met de nieuwe methode van tellen op te krikken (uitgesteld kijken telt tegenwoordig ook mee)quote:Op zondag 20 januari 2008 00:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of een leuke reclame voor de makelaar?
Misschien hebben ze de villa wel in de verkoop gegooit en komt er straks een team van verhuizers binnen met een stapel lege dozen....quote:Op zondag 20 januari 2008 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ook ik snap er niet veel van. Wat boeit dit de anderen nou ? Truc van de regie om ze bij de dominotafel weg te krijgen ?
Van de dominotafel naar de bank....same shit.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:41 schreef Mokum020 het volgende:
en daar moesten ze allemaal voor op de bank?
Zou het meetellen als ze het op de streams uitzenden? lolquote:Op zondag 20 januari 2008 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Binnenkort gaan ze dit dagelijks doen ? ..... Iedere dag een herhaling van een programma om op die manier de kijkcijfers met de nieuwe methode van tellen op te krikken (uitgesteld kijken telt tegenwoordig ook mee)
speciaal voor jouquote:Op zondag 20 januari 2008 00:42 schreef Katewalker het volgende:
Op drie streams Huub vol in beeld..wat een verwennerij...
Bij de metingen wordt uitgesteld kijken tot 7 dagen na de uitzending meegerekend. Deze stream telt niet mee, maar kijken -via internet- naar uitzending gemist telt wel mee.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou het meetellen als ze het op de streams uitzenden? lol
Dat bedoel ik dus. Gewoon extra reclame via de streams in dat hok gooien en iedereen is happy. Ze moeten toch wat.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Binnenkort gaan ze dit dagelijks doen ? ..... Iedere dag een herhaling van een programma om op die manier de kijkcijfers met de nieuwe methode van tellen op te krikken (uitgesteld kijken telt tegenwoordig ook mee)
Heerlijk hoe je vastklampt aan de gedachte dat dat nog gaat gebeuren. That's why I like you.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Aansluitend nog een uitzending Jensen die ze tot dusver is onthouden?
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij de metingen wordt uitgesteld kijken tot 7 dagen na de uitzending meegerekend. Deze stream telt niet mee, maar kijken -via internet- naar uitzending gemist telt wel mee.
Of Ivarquote:Op zondag 20 januari 2008 00:53 schreef Desii het volgende:
Misschien komt Joris er wel in als gastspeler... speciaal voor moi![]()
Ja, heel veel langer geleden. In de COS van die avond heb ik nog een paar caps ervan geplaatst. (Ik weet de datum niet meer)quote:Op zondag 20 januari 2008 00:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's duidelijk.
Deze uitzending was geloof ik al meer dan een week geleden.
tja dat opperde ik 10 minuten geleden ook al. Ik ben bang dat het nooit meer gaat gebeuren. Kutzooi, die a en b worden wel zo ontzettend beschermd daar, en juist zij verdienen het het minste...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Aansluitend nog een uitzending Jensen die ze tot dusver is onthouden?
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:35 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze jensen laten zien. Die waarin Brian zo vriendelijk is om de liefde van zijn leven even naar de douche te brengen...
De bewoners mogen na DGK blij zijn als ze een 2-kamerflatje kunnen kopen...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het ontgaat me echt waarom iedereen dit moet zien. Wat moet een Miljonair nou met een 2-kamer koopflatje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |