Focking hell wat is ie mooiquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:55 schreef Guuskeee het volgende:
OP klaar, tis mn eerste, dus ik hoop dat het acceptabel is...
Pracht OP , en dat voor je eerstequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:55 schreef Guuskeee het volgende:
Klasse!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:55 schreef Guuskeee het volgende:
Ik hoop dat Amanda een gesprek met Lieke aangaat over het gesprek vanmiddag met Brian. Het lijkt me dat dat Amanda dwars moet zitten. Zo afgezeken te worden door je vriend en lover....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:58 schreef tuinfluiter het volgende:
(Brian is zorgzaam en bezorgd van aard)
De mensen van DGK hebben altijd wel kaarten,
Brian kan ook de tour-manager,Quintin, contactpersoon , chauffeur,
een oogje in het zeil laten houden, maar dat Brian iemand stuurt om op te letten
is haast wel zeker, al is het Lieke die hij op Amanda en haar drank, zoenen, lebberen laat letten .
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:55 schreef Guuskeee het volgende:
Top opquote:Op zondag 20 januari 2008 00:01 schreef Desii het volgende:
Mooie OP Guuskeeee.... vakwerk![]()
ehhmmm... alleen zijn ze aan het dominoen (is dat goed NL ) ipv pokeren
ja ik zag het, het is aangepast...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:01 schreef Desii het volgende:
Mooie OP Guuskeeee.... vakwerk![]()
ehhmmm... alleen zijn ze aan het dominoen (is dat goed NL ) ipv pokeren
Helemaal niet belangrijk als je zo'n mooie OP maakt maar dit geeft de van Dale.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja ik zag het, het is aangepast...
weet je misschien dan ook hoe je 'gedominood' schrijft...?
ik dacht dat Mike vals speelde.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:04 schreef beequeen het volgende:
Niet om het een of ander maar volgens mij speelt Brian weer vals tijdens een simpel spelletje domino.
Mike durft niks te zeggen omdat Brian zijn mentor is.
Het blijft een RAT.
idd zo: gedominoodquote:Op zondag 20 januari 2008 00:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)ek/?zoekwoord=dominoquote:Op zondag 20 januari 2008 00:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten, nog een rat in dat hok.quote:
.quote:
Bedankt! Ik gokte maar wat, maar het was een goeie gok dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)ek/?zoekwoord=domino
Het staat er zo goed!
Ik heb Huub heul niet gezien, kwam hij binnen dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:13 schreef Marieke_B het volgende:
En Huub nokt 'm meteen...naar achter of kantoor.
Ja, drinken pakken.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb Huub heul niet gezien, kwam hij binnen dan?
ehhh dushi... hij leert het wel van tha master Brian himself.... das namelijk zijn mentorquote:Op zondag 20 januari 2008 00:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten, nog een rat in dat hok.
Oh thanx. Moeten Huub en Claire zo tv maken omdat de streams zo saai zijn en nemen nu het script even door?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:17 schreef 2live het volgende:
Ja, drinken pakken.
Dat ligt er wel dik bovenop ja en helemaal nu Lieke weg gaat...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh thanx. Moeten Huub en Claire zo tv maken omdat de streams zo saai zijn en nemen nu het script even door?
Hoe kan ik dat nu vergeten.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:19 schreef Desii het volgende:
ehhh dushi... hij leert het wel van tha master Brian himself.... das namelijk zijn mentor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |