quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:14 schreef Jommie het volgende:
[..]
Ja, als die ooit d'r bh uitdoet op tv, dan zijn de gevolgen niet te voorzien (as in: dan knockt ze iedereen out met die dingen) LOL
Lijkt me wel lekker.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:14 schreef Jommie het volgende:
[..]
Ja, als die ooit d'r bh uitdoet op tv, dan zijn de gevolgen niet te voorzien (as in: dan knockt ze iedereen out niet die dingen) LOL
Oh God, ik moet sterk zijn, ik mag niets zeggen en niets denkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:12 schreef jessjuh het volgende:
[..]
zoals m'n vriend zijn beste vriend imiteerde bij de eerste beelden van Nathalie: TIETUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHH!!!!!
Ik denk dat je nog maar een weekje geduid hoeft te hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:15 schreef Promiss het volgende:
Sorry hoor maar Tiffany had ook net zo veel recht om weg te moeten als Bas. Ik vind haar echt 3x niks. Ze komt echt tekort in haar stem en dan nog over haar broertje beginnen om ook een emo-moment te krijgen....![]()
Ze mag er nu al van mij volgende week uit ongeacht de mogelijk even belabberde prestaties van Nigel en Neil..
Ik hoorde dat ook idd tijdens de uitzending. Ik denk dat het een regieaanwijzing is voor een cameraman of zo?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:13 schreef Turbomuis het volgende:
Op www.idols.nl, bij het optreden van Nikki (ach ja, ik herkijk het nog maar 's, een keer of 80), hoor je bij 2.46 zo'n beetje iemand zeggen 'Nigel, huilen'. In de uitzending is me dat niet opgevallen. Was dat alvast een hintje voor zijn optreden ofzo? Iemand enig idee waar dat nou over ging?
en ik voor lingerie, moehahahahquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:15 schreef Tinkepink het volgende:
De ads op deze pagina's zijn erg grappig. Ik heb nu allemaal reclames voor God onderop staan.
Ikke voor 'ondergooed voor het hele gezin' en een 'zwarte vrouw 'op Lexaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:15 schreef Tinkepink het volgende:
De ads op deze pagina's zijn erg grappig. Ik heb nu allemaal reclames voor God onderop staan.
van mij hoef je je niet in te houden hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Oh God, ik moet sterk zijn, ik mag niets zeggen en niets denken![]()
Nee dat is voor het oortje van Nigel. Nigel moest op commando huilenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook idd tijdens de uitzending. Ik denk dat het een regieaanwijzing is voor een cameraman of zo?
Die worden automatisch gegeneerd uit een database door veel voorkomende woorden te tellen op de site en passende advertentie te presenteren. Dit gebeurt heel snel, en die ads worden toegevoegd nadat de rest is geladen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:15 schreef Tinkepink het volgende:
had je beloofd...anders gaat Tiffany alsnog volgende week eruit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Oh God, ik moet sterk zijn, ik mag niets zeggen en niets denken![]()
"Kom op Nigel, janken. Dan blijf je erin! Don't make me smack your face" (misschien had hij daarom 2 weken geleden een blauw oog)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee dat is voor het oortje van Nigel. Nigel moest op commando huilen
ik moet wel, tiffany is doorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:18 schreef jessjuh het volgende:
[..]
van mij hoef je je niet in te houden hoor
ik ben toch bang dat het dit keer niet gaat helpenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik moet wel, tiffany is door
God gelooft ook in tiffany, als ik nou volgende keer aan god vraag of tiffany idols mag winnen
Kun je hem/haar wellicht voor de bek hoeken!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:22 schreef MissBliss het volgende:
Mja Bas... Ik had toch liever Tiffany of Neil zien gaan
Nu zit er tenminste 1 van de 2 nog in als ik naar de liveshow ga over 2 weken[ afbeelding ]
He, dat schept perspectieven... Als je ze nou allebei knockout weet te slaan voordat ze op moeten...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:22 schreef MissBliss het volgende:
Mja Bas... Ik had toch liever Tiffany of Neil zien gaan
Nu zit er tenminste 1 van de 2 nog in als ik naar de liveshow ga over 2 weken[ afbeelding ]
En dan vooral donkere jammersquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:12 schreef jessjuh het volgende:
[..]
zoals m'n vriend zijn beste vriend imiteerde bij de eerste beelden van Nathalie: TIETUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHH!!!!!
Dude om die blauwe oog moet je niet lachen. Hij was toen vreemd gegaan met alle mannelijke fokkers hier die zijn voeten en kont kussen. Toen ramde zijn vriend ehm op zijn oog....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:20 schreef Jommie het volgende:
[..]
"Kom op Nigel, janken. Dan blijf je erin! Don't make me smack your face" (misschien had hij daarom 2 weken geleden een blauw oog)
Ohw, ik dacht dat Gordon hem mee had genomen naar zijn peeskamertje tijdens de backstageshow...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:24 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dude om die blauwe oog moet je niet lachen. Hij was toen vreemd gegaan met alle mannelijke fokkers hier die zijn voeten en kont kussen. Toen ramde zijn vriend ehm op zijn oog....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |