Wie die waterhoofd met dat maffe bekkiequote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:59 schreef Silvieja het volgende:
De enige die er nog een beetje lekker uit ziet moet eruit
Hans Anders zit vast ook bij jou om de hoek!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:59 schreef Silvieja het volgende:
De enige die er nog een beetje lekker uit ziet moet eruit
Nee, ik heb het over bas, niet over neil.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:00 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wie die waterhoofd met dat maffe bekkie
Nooit meer aan een koe denken dus als je een kandidaat ziet...ook niet bj Nathalie.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:59 schreef robert2006 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]!
Toch was Bas in het begin veelbelovend, ik pink even een traantje weg hier.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:01 schreef Cee het volgende:
En toch.....kan ik er met m'n pet niet bij dat half Nederland na de theaterrondes hem de finale in prees (mijzelf inbegrepen).
Ik heb op alle kandidaten één keer gestemd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap echt niet dat er iemand voor Tiffany gestemd heeft. Iemand????
Hahahaaaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:01 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over bas, niet over neil.
Dat zijn allemaal meisjes die nu snel naar bed moeten, want het is allang na bedtijd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:02 schreef Liquidootje het volgende:
Zagen jullie dat net bij asnat! Ze had gewoon zijn fucking hand nog vast
Kansloosquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb op alle kandidaten één keer gestemd.
Wat heb ik gemist, niet gezienquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
nee hoor, ik heb ook op tiffany gestemd en charlenequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal meisjes die nu snel naar bed moeten, want het is allang na bedtijd.
tiffany moet kylie doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk thema volgende week. Hou wel van Britpop.
quote:
dies niet brits, dies australischquote:
Hopelijk blijft het ook een beetje binnen dat thema, want er zijn zoveel Britse artiesten dat het uiteindelijk een redelijk zouteloze (voorspelbare) uitzending kán worden. Dus ik hoop op Keane of Coldplay of Dusty Springfield of The Clash en zo. En niet al die zingende piano-meisjes van nu en Sugababes en Jamie Cullum.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk thema volgende week. Hou wel van Britpop.
Hijzelf ook niet, daarom had ie vanavond die pet maar op gezet om hem af te kunnen nemen en om te kunnen zeggen dat het pet wasquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:01 schreef Cee het volgende:
En toch.....kan ik er met m'n pet niet bij dat half Nederland na de theaterrondes hem de finale in prees (mijzelf inbegrepen).
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het ook een beetje binnen dat thema, want er zijn zoveel Britse artiesten dat het uiteindelijk een redelijk zouteloze (voorspelbare) uitzending kán worden. Dus ik hoop op Keane of Coldplay of Dusty Springfield of The Clash en zo. En niet al die zingende piano-meisjes van nu en Sugababes en Jamie Cullum.
What goes around comes around.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:04 schreef vw_caddy het volgende:
Bas wordt ook totaal niet in de armen gesloten door de anderen.
hij heeft er meerdere afleveringen met de pet naar gegooidquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hijzelf ook niet, daarom had ie vanavond die pet maar op gezet om hem af te kunnen nemen en om te kunnen zeggen dat het pet was
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hijzelf ook niet, daarom had ie vanavond die pet maar op gezet om hem af te kunnen nemen en om te kunnen zeggen dat het pet was
Terechtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:04 schreef vw_caddy het volgende:
Bas wordt ook totaal niet in de armen gesloten door de anderen.
Dat zou kunnen ja, vandaar dat Neil nu ook op de kruk zat natuurlijk, die miste een 'paar' stemmen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:04 schreef jessjuh het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ollie een van de abbo's van de familie van neil overgenomen en heeft hij daarmee zitten smssen omdat zijn eigen tegoed waarschijnlijk ontoereikend was..
Ja, hij zong zo.... pet vanavondquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:08 schreef jessjuh het volgende:
[..]
hij heeft er meerdere afleveringen met de pet naar gegooid
Zo ist.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
What goes around comes around.
ja, ze is lekker, maar blond is ze nog leuker, de meeste mannelijke fokkers hier vinden haar niet leuk, raar...quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, ze is lekker, maar blond is ze nog leuker, de meeste mannelijke fokkers hier vinden haar niet leuk, raar...
die zwijmelen allemaal van nathalie..
Ook nog haar hand waarmee ze haar tranen wegveegdequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:11 schreef Zhenar het volgende:
Zo'n mooi moment ook, na het optreden van Nikki, dat ze zich wil omdraaien omdat ze moet huilen en dat Martijn dan bruut haar arm grijpt en weer met haar gezicht naar het publiek trekt![]()
!!!
Ik zat meer aan oa Oasis en de Beatles te denken. En nog een paar anderen waar ik nu erg over twijfel of ze wel Brits zijn en niet Amerikaans.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het ook een beetje binnen dat thema, want er zijn zoveel Britse artiesten dat het uiteindelijk een redelijk zouteloze (voorspelbare) uitzending kán worden. Dus ik hoop op Keane of Coldplay of Dusty Springfield of The Clash en zo. En niet al die zingende piano-meisjes van nu en Sugababes en Jamie Cullum.
Ja, als die ooit d'r bh uitdoet op tv, dan zijn de gevolgen niet te voorzien (as in: dan knockt ze iedereen out niet die dingen) LOLquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:12 schreef jessjuh het volgende:
[..]
zoals m'n vriend zijn beste vriend imiteerde bij de eerste beelden van Nathalie: TIETUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHH!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |