Een gemixte CDquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:55 schreef Ladyxima het volgende:
is het nou een mix of een cd.. enn rar
Decibel dvd binnen, van de week besteldNu nog wachten op de Qlimax
En Tracklistquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Een gemixte CDEn rar betekent dat het ingepakt is, die kun je uitpakken met WinRar, kun je gratis downloaden. Als ie uitgepakt is krijg je netjes een mp3tje
kuddedierenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:07 schreef nattermann het volgende:
En ja hoor, het zal eens niet zo zijn..
Natuurlijk zegt weer iemand van onze groep af, waardoor waarschijnlijk de hele groep zit te twijfelen..
Vraag me af of dat nog wat wordt vanavond
Met hoeveel zijn jullie nog dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:07 schreef nattermann het volgende:
Natuurlijk zegt weer iemand van onze groep af, waardoor waarschijnlijk de hele groep zit te twijfelen..
die ga ik denk ik ook nog even bestellenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:55 schreef Ladyxima het volgende:
Decibel dvd binnen, van de week besteld![]()
slap gedoe ook weerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:07 schreef nattermann het volgende:
Zijn nu nog met 4 man over hier uit t dorp, van de pakweg stuk of 12quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Met hoeveel zijn jullie nog dan?
wist niet dat hij met een nieuwe release zou komen, maar eens zoeken...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zekere lekker plaat
Zappaman_-_Rude_Talk-(POLL288)-WEB-2008
Maar wat wil je....TBY is dé man!
Oooh dat dacht ik tochquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:07 schreef nattermann het volgende:
Slaapt ie wel? Is het wel een mens? Die gast draait en produceert zo fucking veel, dat kan niet gezond zijnquote:
Nee jij dan met je comment om 04:28 in de ochtendquote:
Moest werken, sorryquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:52 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nee jij dan met je comment om 04:28 in de ochtend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |