Ja!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:27 schreef Svensational het volgende:
Goh, dat mensen die hamstergrapjes nog steeds leuk vinden.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Allemaal meedoen speciaal voor Ollie en Tiffany: http://www.hamsterdance.nl
misschien bij kinderen voor kinderen? *vals zingend* Hou maar op ik blijf erbij dat zij met mij gaan zingen in een meidengroep... /exit zingmodusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet Tiffany reclames gaan inzingen: "Die Paula is een koe" kan ze nog wel zuiver uitkramen denk ik
Dat is zo'n leuke reclamequote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet Tiffany reclames gaan inzingen: "Die Paula is een koe" kan ze nog wel zuiver uitkramen denk ik
ik dacht dat hij een homofiel wasquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Komt omdat jamai een succubus is
Gelukkig op tijd geëdit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:30 schreef BVO het volgende:
Jamai stelt nu al betere vragen dan ik Wendy ooit heb horen doen.
ik mag hier niets over koeien zeggen, zuchtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat al op 4.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:30 schreef Cee het volgende:
3-2-1-ZAPPUUUUUUUUUUUUUUUUHH!!!
"Ik dacht dat we gingen zappen?"
Ik wilde het net zeggen. En de kandidaten reageren er ook veel beter op.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:30 schreef BVO het volgende:
Jamai stelt nu al betere vragen dan ik Wendy ooit heb horen doen.
haha ik was te laat om je te verbeteren maar ik zag dat je een naam met een N intiktequote:
Nee toch, die hoort bij de beste vier en die heeft heel veel fans stiekem.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:31 schreef Re het volgende:
nou ik ben benieuwd, zal me niets verbazen als pauline eruit gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |