Die zin klopt op geen enkele manier.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:26 schreef robert2006 het volgende:
bas en neil is okay, alleen ik wil dat tiffany langer blijft, vind haar echt wel leuk, volgende week wellicht beter
Dankjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:22 schreef conleche het volgende:
@ Black Tulip, probeer deze eens?: Getshemane
Ja!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:27 schreef Svensational het volgende:
Goh, dat mensen die hamstergrapjes nog steeds leuk vinden.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Allemaal meedoen speciaal voor Ollie en Tiffany: http://www.hamsterdance.nl
misschien bij kinderen voor kinderen? *vals zingend* Hou maar op ik blijf erbij dat zij met mij gaan zingen in een meidengroep... /exit zingmodusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet Tiffany reclames gaan inzingen: "Die Paula is een koe" kan ze nog wel zuiver uitkramen denk ik
Dat is zo'n leuke reclamequote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet Tiffany reclames gaan inzingen: "Die Paula is een koe" kan ze nog wel zuiver uitkramen denk ik
ik dacht dat hij een homofiel wasquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Komt omdat jamai een succubus is
Gelukkig op tijd geëdit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:30 schreef BVO het volgende:
Jamai stelt nu al betere vragen dan ik Wendy ooit heb horen doen.
ik mag hier niets over koeien zeggen, zuchtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |