quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:36 schreef jessjuh het volgende:
jerney vreest voor neil. heeft ze de mobiele abbo's van de familie laten blokkeren?
Komt uit High School Musical. Hoe het heet, weet ik niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
hoe heet het nummer dat jamai zong?
Dat moment zat er al een paar weken aan te komen vond ik... vanavond is het gebeurt denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt uit High School Musical. Hoe het heet, weet ik niet.
Ik denk dat vanavond het Keerpunt was waarin Nikki naar voren stevent en Nathalie plaats voor haar moet gaan maken. Niet dat ze minder goed is, maar qua algemene stemming in Nederland en zo.
Ik denk Pauline helaas. Moet weer een "shock" moment komenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Eigenlijk zou het hilarisch zijn als Nikki, Nathalie, Charlene of Pauline nu weg moet.
Kruk voor Pauline zou me niet verbazen, maar exit... ach wie weet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik denk Pauline helaas. Moet weer een "shock" moment komen
Zou een goede actie zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik hoop overigens Bas of Tiffany. Weg ermee. Liefst allebei.
Nee, vanaf nu mag iedereen nog maar 1x met hetzelfde nummer bellen of sms'en, dus dan blijven er voor Neil maar 5 tot 10 stemmen over... (van z'n pa en broers)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:36 schreef jessjuh het volgende:
jerney vreest voor neil. heeft ze de mobiele abbo's van de familie laten blokkeren?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:34 schreef SpaRood het volgende:
Tiffany gaat! (denk ik)
Dat was het broertje van Tiffany.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
Wat stond daar nou voor lekkertje in het publiek?
Waar?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
dat zou zo'n uitslagenshow wel een extra dimensie geven.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:41 schreef Cee het volgende:
Mawiiah Kewwie.
Jaaaa stoel stoel stoel. Ik bedoel kruk kruk kruk!
Woeiquote:
De middelste van de drie die voor Pauline klapten. Wel jammer van dat rare hoedje, maar het zag er allemaal erg prettig uit.quote:
capsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
Wireless internetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:42 schreef Tinkepink het volgende:
Dat had ze wel vaker.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Valt me nu pas trouwens op dat Nikki eindelijk die neuspiercing eruit heeft gehaald
Waarvan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
congoleze gemeenschap heeft massaal gestemd
Het land schijnt in rep en roep te zijn. hele volkstammen zijn daar aan het sms'en.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
congoleze gemeenschap heeft massaal gestemd
Ik zit teveel naar m'n compuscherm te kijken geloof ikquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De middelste van de drie die voor Pauline klapten. Wel jammer van dat rare hoedje, maar het zag er allemaal erg prettig uit.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:44 schreef Together het volgende:
Whehe, nog 2 jongens op de kruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |