en die vent zegt dat jij de foto niet begrijpt?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
http://gallery.zoom.nl/image/742508/till-the-end-of-time.html
Whehehe, inderdaad redelijk zinloze foto waar het thema zelfs met mijn fantasie niet in de vinden is. Niet echt spannende of technisch mooie foto...quote:Op zondag 20 januari 2008 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
en die vent zegt dat jij de foto niet begrijpt?
hij begrijpt het zelf niet eens geloof ik
Wat een ongelofelijk stel knuppels daar als ik jouw reacties en de reacties daarop zie. Mensen die jou gaan uitleggen waarom jouw mening niet klopt...quote:Op zondag 20 januari 2008 22:48 schreef Schanulleke het volgende:
Hoe kun je die foto nou twee negens en een tien gevenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoop meer dan eenquote:Op maandag 21 januari 2008 08:56 schreef Chanty het volgende:
* Chanty gaat straks de tentamenhal maar een bij elkaar hoesten
Ik alweer iets te lang geloof ik en net een veel te sterke bak senseo gedronken, verkeerde knopje gedruktquote:
goed idee, buffetjequote:Op maandag 21 januari 2008 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIs er nog wat van dat buffet over
Wat kan je je af en toe brak voelen zeg
Kan niet bij Senseo... Senseo zet thee met koffiesmaak. Sterke senseo komt in de buurt van koffie.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:01 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ik alweer iets te lang geloof ik en net een veel te sterke bak senseo gedronken, verkeerde knopje gedrukt.
Dan zijn die mokpads van K&G wel wat voor jou, mokpad er in en op linkerknopje drukkenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:27 schreef freud het volgende:
[..]
Kan niet bij Senseo... Senseo zet thee met koffiesmaak. Sterke senseo komt in de buurt van koffie.
Twee pads erin en dan op 1 kopje drukken is toch hetzelfde effect? Ga nu maar eens experimenteren met 2 espresso pads in 1 kopjequote:Op maandag 21 januari 2008 09:42 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dan zijn die mokpads van K&G wel wat voor jou, mokpad er in en op linkerknopje drukken.
quote:Op maandag 21 januari 2008 09:53 schreef freud het volgende:
[..]
Twee pads erin en dan op 1 kopje drukken is toch hetzelfde effect? Ga nu maar eens experimenteren met 2 espresso pads in 1 kopje.
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
HoiConference calls zijn saai
Is hier nog wat leuks te doen?
Moet ik vanavond ook nog even doen. Heb er van de 147 van gisteravond 44 overgehoudenquote:
Coolquote:Op maandag 21 januari 2008 14:51 schreef An24 het volgende:
De kattenfoto's zijn mooi gewordenKomt goed volgende week op de kattenshow.
Krijg ik net een mailtje van een moeder die foto's van haar dochter op een dansuitvoering wilde bestellen. Ze werkt bij een internationaal advocatenkantoor en vroeg zomaar of ik in hun bestand wilde komen om hier en daar feestjes en seminars te fotograferenDus ik: ja hoor dat wil ik wel
![]()
Blij
Haha, dacht stiekum dat ik de enige wasquote:Op maandag 21 januari 2008 15:06 schreef Ynske het volgende:
wat een ruksysteem is DigiD toch
ben altijd de inlogcode kwijt als je m nodig hebt
heb m voor t derde jaar op rij maar weer aangevraagdquote:Op maandag 21 januari 2008 15:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, dacht stiekum dat ik de enige wasIk baal er ook een beetje van. Maar ja, met digitaale aangifte moest je je wachtwoord ook al onthouden, dus veel verandert er niet. Vervelend is het wel
Hmmm...goeie. Zo eens kijken of ik dat mailtje nog kan vindenquote:Op maandag 21 januari 2008 15:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, dacht stiekum dat ik de enige wasIk baal er ook een beetje van. Maar ja, met digitaale aangifte moest je je wachtwoord ook al onthouden, dus veel verandert er niet. Vervelend is het wel
Tof joh!! Het dagje minder werken komt dichterbij!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:51 schreef An24 het volgende:
De kattenfoto's zijn mooi gewordenKomt goed volgende week op de kattenshow.
Krijg ik net een mailtje van een moeder die foto's van haar dochter op een dansuitvoering wilde bestellen. Ze werkt bij een internationaal advocatenkantoor en vroeg zomaar of ik in hun bestand wilde komen om hier en daar feestjes en seminars te fotograferenDus ik: ja hoor dat wil ik wel
![]()
Blij
Ik ben nu al meerdere keren te laat geweest om op tijd iets te bevestigen. Ben er wel een beetje klaar mee eigenlijkquote:Op maandag 21 januari 2008 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...goeie. Zo eens kijken of ik dat mailtje nog kan vinden
de trein naar groningen ookquote:
http://www.accessmanager.co.uk/quote:Op maandag 21 januari 2008 15:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb m voor t derde jaar op rij maar weer aangevraagd
ik vraag me wel eens af hoeveel mensen daar last van hebben, ach goed voor de werkverschaffing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |