nee helaas maar als t wel zo was zou ik het ook niet zeggenquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, heeft hier iemand 5 miljard euro gevonden
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:27 schreef -Marjo- het volgende:
Woeiii![]()
Net terug van de notaris. We hebben een nieuw huis!
Jaaaaa feliiiiiiquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:27 schreef -Marjo- het volgende:
Woeiii![]()
Net terug van de notaris. We hebben een nieuw huis!
Moet je die bloempot maar beter opvoeden en zorgen dat ie niet voor katten in de weg staatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef prupke het volgende:
katten
rara wie heeft dit op zijn geweten ?
tis rood met wit, iedereen vind hem een schatje en een mooie kater...maar irl ...is het een allergie baal
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje zegWat is het hier rustig. Leven we niet meer of zo
* Ynske smeert een maisboterham met smeerkaas voor Pquote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:59 schreef PdeHoog het volgende:
WakkerEn ik mis een ontbijttafel hier
Bijna weekend
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske smeert een maisboterham met smeerkaas voor P
* Ynske zet de volgende klaarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maareh....eentje heb ik niet genoeg aan hoor
Ja??!! Tof!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Jaaaaa feliiiiii![]()
Gare du Nord was weer tof. 22 maart weerFoto's maken
Nu slapen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:21 schreef Ynske het volgende:
Gister bij een collega thuis geweest, ff gezellig bijkletsen enzo. Blijkt haar man altijd intensief portret en mensvervreemding gefotografeerd te hebben. Heerlijk zitten kletsenErvaringen en ideeen uitgewisseld. Fotos zitten kijken
Heerlijk gewoon
quote:
14 lessen voor 255 euro. via het kunstcentrum, dit is van het kunstcentrum bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:40 schreef Yoni het volgende:
ynske, hoe lang duurt jouw cursus en hoe duur was het? Ik zit te overwegen ook zoiets te gaan doen
Niet die van jou natuurlijk, maar iets in de buurt, maar vind het wel fijn om een beetje te kunnen vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |