Hey das ook een goed idee!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:59 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Auto heb ik van de baas
Bijklussen is goed, zeker als je daarbij je hobby kunt beoefenen.
(ik verhuurde midgetgolfclubs en trapkarren aan dagjesmensen uit staphorst)
Die ambitie heb ik ook ooit gehad. Gelukkig weet ik dat ik daar te weinig talent voor heb en richt me op dingen waar ik wel mee uit te voeten kanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:05 schreef An24 het volgende:
Nou ja, ik kan het nu nog bijklussen noemen, maar het gaat best hard, dus moest er al een bedrijfje van maken. Op de duur hoop ik inderdaad wel van de passie een beroep te kunnen maken
Moet in mijn geval ook nog maar blijken hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die ambitie heb ik ook ooit gehad. Gelukkig weet ik dat ik daar te weinig talent voor heb en richt me op dingen waar ik wel mee uit te voeten kan
Maar ik vind het altijd leuk om te horen als mensen "van hun werk hun beroep hebben kunnen maken" (hulde aan de mensen die weten van wie ik deze quote heb geleend)
Doe es voorzichtig, dalijk moeten we nog naar een ZH rijdenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:16 schreef prupke het volgende:
* prupke al joyrijdend de sc binnen gescheurd komt en met een harde klap tot stilstand komt tegen de bovenstaande post.
voor mij zijn er ambulances uitgevondenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Doe es voorzichtig, dalijk moeten we nog naar een ZH rijden![]()
Geniaalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:36 schreef prupke het volgende:
[..]
dus mijn baas faxt de rekening terug met daarop geschreven : op dit soort advies zitten wij niet te wachten![]()
ben benieuwd naar hun reactie
Haha fantastisch!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:36 schreef prupke het volgende:
wij hadden vandaag echt iets briljants op het werk , we kregen van een bedrijf een rekening van een boekje wat besteld was
boekje kost 21.11 ex btw
dus btw 6% komt er bij 1,26
dat samen is 22.37
dan komt er nog 1.45 aan porto bij
totaal : ¤ 23.82
Volgens dat bedrijf moesten we : ¤ 46.18 betalen
Dat noemt zichzelf als bedrijf een BTW adviseur![]()
dus mijn baas faxt de rekening terug met daarop geschreven : op dit soort advies zitten wij niet te wachten![]()
ben benieuwd naar hun reactie
* Marc H zet Metallica - S&M op maxquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:54 schreef EchnaDarr het volgende:
Het is hier vanavond wel aardig rustig...
Gelukkig hoor ik dat niet EN heb ik zelf Flogging Molly op staanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:02 schreef Marc H het volgende:
[..]
* Marc H zet Metallica - S&M op max
Zooooo, ook geregeld
Daar is een middeltje voorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:08 schreef Chanty het volgende:
Help ik hoest me nog dood
Irritante kriebelhoest waar je maar niet van afkomt.
nou vertel, alles is het proberen waard.quote:
Die zijn zoooooo fijn...alleen als ik dan wakker wordt de volgende dag, voel ik me zo suf, net een katerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
nou vertel, alles is het proberen waard.
Vroeger kreeg ik altijd codeïnetabletten omdat het zo erg was, maar die zijn volgens mij alleen op recept verkrijgbaar dus daar schiet ik nu niets mee op
thijmthee drinken met veel honingquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
nou vertel, alles is het proberen waard.
Vroeger kreeg ik altijd codeïnetabletten omdat het zo erg was, maar die zijn volgens mij alleen op recept verkrijgbaar dus daar schiet ik nu niets mee op
thijmthee zou ik kunnen proberen, al vrees ik dat ik die nu en morgen nergens kan krijgenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:24 schreef prupke het volgende:
[..]
thijmthee drinken met veel honing![]()
slijm word door de thijm opgelost.
op een flinke lepel honing langzaam doorslikken.
of als je denkt dat je moet hoesten , proberen te slikken .
Je hebt al 3 dagen last van je strot ...dus je had al iets in huis kunnen halen uit voorzorg natuurlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
thijmthee zou ik kunnen proberen, al vrees ik dat ik die nu en morgen nergens kan krijgen
Honing heeft nog nooit geholpen, al is t wel lekker. En slikken doe ik al zoveel mogelijk, maar slikken wordt stikken![]()
Die pilletjes waren altijd wel fijn, werd er nooit suf van of zo. Maarja... heb het al jaren niet meer zo erg gehad als nuHoop maar dat t morgen minder is, anders bel ik maandag de huisarts. Kijken of die me een recept voorschrijft.
dat was gewoon keelpijn en vervolgens geen stem, maar verder was ik gewoon fitquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Je hebt al 3 dagen last van je strot ...dus je had al iets in huis kunnen halen uit voorzorg natuurlijk
ja dat heb je met opiaten hequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Die zijn zoooooo fijn...alleen als ik dan wakker wordt de volgende dag, voel ik me zo suf, net een kater
I know, na 1 doosje op recept ook niet meer aan begonnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
ja dat heb je met opiaten he
en ze zijn nog slecht ook ...maar goed
dan weet je het voor de volgende keerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
dat was gewoon keelpijn en vervolgens geen stem, maar verder was ik gewoon fitHad niet verwacht dat ik ineens zo een kriebelhoest zou krijgen
juist omdat ik er al in geen jaren last meer van heb gehad.
heel wijs van jequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:41 schreef An24 het volgende:
[..]
I know, na 1 doosje op recept ook niet meer aan begonnen
Ik ben wel eens vaker hees geweest zonder hoesten hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:42 schreef prupke het volgende:
[..]
dan weet je het voor de volgende keer![]()
indien rauwe strot en hees ...gevolg hoesten ...
koop een flesje thijmsiroop bij het kruitvat voor iets van een euro , en klaar is chanty
Ik heb het over het nu en niet over het verledenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben wel eens vaker hees geweest zonder hoesten hooren nee niet door het stappen
Je kunt je nu eenmaal niet op alles voorbereiden, anders kan ik nu maar beter alvast een ziekenhuisbed reserveren, want je weet maar nooit....
En of ik werkelijk klaar zou zijn met thijmsiroop valt ook nog te bezien, ik heb vroeger niet voor de lol zwaardere middelen gekregenniks hielp namelijk
en mijn moeder is zelf erg into natuurlijke stoffen, maar nooit iets effectiefs gevonden
Ik klaag niet, ik merk alleen op dat het irritant is. Maar verder ben ik de hele dag alweer druk in de weerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb het over het nu en niet over het verleden
en als iets niet helpt , helpt klagen erover ook geen zak
maar soms naar mate dat je ouder word kan je over bepaalde kwalen heen groeien
(heb geen idee of dat een test voor is ?)
klagen is voor mij (als brabander , ja lach maar ) als je iets herhaalt over iets wat je niet leuk vind.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik merk alleen op dat het irritant is. Maar verder ben ik de hele dag alweer druk in de weer
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:00 schreef prupke het volgende:
[..]
klagen is voor mij (als brabander , ja lach maar ) als je iets herhaalt over iets wat je niet leuk vind.
dus sorry als ik dat dan verkeerd over breng ...
in dat geval klaag ik steen en been jaquote:Op zondag 20 januari 2008 00:00 schreef prupke het volgende:
[..]
klagen is voor mij (als brabander , ja lach maar ) als je iets herhaalt over iets wat je niet leuk vind.
dus sorry als ik dat dan verkeerd over breng ...
waar zeg ik dat?quote:Op zondag 20 januari 2008 00:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan doe je nu psies hetzelfde....want je herhaalt dat chanty klaagt
![]()
Ik dacht al...wat hoor ik nu voor toffe muziekquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:02 schreef Marc H het volgende:
[..]
* Marc H zet Metallica - S&M op max
Zooooo, ook geregeld
Meneerquote:Op zondag 20 januari 2008 00:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik dacht al...wat hoor ik nu voor toffe muziek
Dag meneerquote:
Netquote:Op zondag 20 januari 2008 01:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dag meneerAl in West Wing S3 bezig
Goeie aflevering iddquote:Op zondag 20 januari 2008 01:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NetVanmiddag nog precies two cathedrals gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |