Ik mag Barts niet afkraken. Heb tegenwoordig beetje sponsoring van zequote:Op donderdag 24 januari 2008 00:26 schreef Rnej het volgende:
[..]
heeft weinig met skieen te maken, heeft meer met type en merk te maken
bart's is redeleijk el cheapo, als je reusch gloves koopt zijn ze echt wel waterdicht hoor....
je ziet er alleen uit als een idioot met van die motorhandschoen achtige huge-ass apparaten aan je handen![]()
gewoon ff kijken of ze een waterkolom hebben en of ze van een beetje degelijk merk zijn, dan zit t meestal met de waterdichtheid wel goed...
pipegloves die eerder genoemd werden kan je beter pas kopen als je niet zoveel op je plaat gaat, anders mag je je handschoenen uitwringen aan t eind van de dag
Hmm lekker is dat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:02 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja maar een helm is niet verplicht
Geloof me, je breekt liever je onderarm dan je pols. Je onderarm groeit wel weer netjes aan elkaar, je pols kan je de rest van je leven last van houden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmm lekker is dat.
Ze weten dat je met polsbeschermers voornamelijk realiseert dat je niet je pols breekt maar je onderarm? Ze helpen natuurlijk wel iets maar je verlegd het probleem vooral
Ach ja, het is weer eens wat anders dan dat gezeur om een helm
Ik maakte op een gegeven moment zo'n ontzettende duik in de verse poeder... ik zat echt helemaal onder de sneeuw en er zat ook een vette laag op mn goggle geplakt, ik zag niks meerquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:50 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Waaaa koprollen! Lekker hard door de tiefsnee rijden en dan ineens met je nose in de sneeuw happen. Dan gaat het allemaal heel snel en kom je erachter dat je weer glijd
!
De beste manier om niks te breken is jezelf aanleren om jezelf klein te maken, soort feutushouding aannemen op het moment dat je valt en je armen bij je lichaam houden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:16 schreef 44pje het volgende:
Vast wel, maar de enige die ken met een gebroken pols is mijn pa. 8 jaar erna kan hij zijn hand nog steeds niet verder dan 10 graden met zijn arm heen en weer bewegen.
Ik hou mijn polsbeschermers lekker aan, een pols is veel kwetsbaarder dan een arm, daarnaas verdeelt de beschermer mooi de krachten over een groot oppervlak.
Ik ken redelijk wat mensen die een pols gebroken hebben en over het algemeen komt het allemaal wel weer goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:16 schreef 44pje het volgende:
Vast wel, maar de enige die ken met een gebroken pols is mijn pa. 8 jaar erna kan hij zijn hand nog steeds niet verder dan 10 graden met zijn arm heen en weer bewegen.
Ik hou mijn polsbeschermers lekker aan, een pols is veel kwetsbaarder dan een arm, daarnaas verdeelt de beschermer mooi de krachten over een groot oppervlak.
helm doe ik zowiezo op, of t nou moet of niet. Vind het zelf fijner en heb het niet koud. Maar burton is iets van 60 euro voor een paar. Welke van burton zou ik dan moeten nemen? Een topic eerder zijn er van die polsverstevigers voorbij gekomen. Waar kan ik dat soort dingen krijgen? Want die zitten minder in de weg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmm lekker is dat.
Ze weten dat je met polsbeschermers voornamelijk realiseert dat je niet je pols breekt maar je onderarm? Ze helpen natuurlijk wel iets maar je verlegd het probleem vooral
Ach ja, het is weer eens wat anders dan dat gezeur om een helm
bij happen maakt dat geen reet uit, je gaat toch wel hard neer...quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
De beste manier om niks te breken is jezelf aanleren om jezelf klein te maken, soort feutushouding aannemen op het moment dat je valt en je armen bij je lichaam houden.
Op een of andere manier doe ik dat automatisch en ik kan je garanderen dat ik al heel wat smakken gemaakt heb, maar het enige waar ik last van heb gehad was mn kont en een rib (rib omdat ik voorover op mn plaat ging op harde sneeuw en mn vuist tussen de sneeuw en mn rib kwam).
Verkanten gebeurd mij eigenlijk nooit. (ik ga dit heel erg hard afkloppenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
bij happen maakt dat geen reet uit, je gaat toch wel hard neer...
en als je kant grip verliest ga ik juist met een hand naar de grond... kan je corrigeren.. en anders glij je toch wel op je knieeen of op je aars...
ik val nooit op andere manieren dan op die 2 ...
vooral over je neus happen is mooi, vol op je heup landen
Ik gebruik zo'n ding:quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:52 schreef Fugie het volgende:
heeft er iemand nog tips om je board op slot te zetten oid ?
nu ben ik niet zo paranoide aangelegd, maar om nou een half maandloon op zon piste te laten rondhangen terwijl ik ergens afzijdig aan het zuipen ben lijkt me niet zo handig
kwam ik gister tegen en ik ga hem in de middagpauze even proberen te scoren bij de beversport winkel die tegenover mijn werk zitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:00 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik gebruik zo'n ding:
[ afbeelding ]
Voor nog geen 10euro moet je ze in een random board shop wel kunnen vinden.
Het is natuurlijk geen kettingslot, maar het zorgt er wel voor dat men 'net' dat beetje extra moeite moet doen om je board mee te nemen. Kan je je board niet vast maken aan een rek/muur. Maak dan meerdere boards vast aan elkaar met het kabeltje.
Ik heb gewoon een rugzak. Die misbruik ik ook gelijk als rug-protectie. En m'n camelback zit er in. Rugzak is toch echt veel fijner dan allemaal los rommel in al je zakken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:37 schreef Fugie het volgende:
kwam ik gister tegen en ik ga hem in de middagpauze even proberen te scoren bij de beversport winkel die tegenover mijn werk zit
Kwam er wel achter dat ik nu wel veel zooi mee wil nemen de berg op en dat ik weinig zin heb in een rugzakKan dus weer lekker alle vakjes en zakjes van mijn broek en jas gaan benutten
Een goede rugzak staat wle op de planning ja, maar nog niet voor aankomende weekquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:37 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een rugzak. Die misbruik ik ook gelijk als rug-protectie. En m'n camelback zit er in. Rugzak is toch echt veel fijner dan allemaal los rommel in al je zakken.
Zie het als een voordeel dat hij met wat moeite nog wel is open te krijgen. Ik heb ook zo'n unit gehad die niet meer open ging. Nijptang bij een restaurantje gehaald en binnen 5 seconden was ie open. Met mes en vork zou het ook nog wel zijn geluktquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:00 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik gebruik zo'n ding:
[ afbeelding ]
Voor nog geen 10euro moet je ze in een random board shop wel kunnen vinden.
Het is natuurlijk geen kettingslot, maar het zorgt er wel voor dat men 'net' dat beetje extra moeite moet doen om je board mee te nemen. Kan je je board niet vast maken aan een rek/muur. Maak dan meerdere boards vast aan elkaar met het kabeltje.
Je kunt ook gewoon niet te veel spullen meenemenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:37 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een rugzak. Die misbruik ik ook gelijk als rug-protectie. En m'n camelback zit er in. Rugzak is toch echt veel fijner dan allemaal los rommel in al je zakken.
Ik heb het nooit over een camera gehad. Dan kan ik ook zeggen dat me schep en sonde ook niet in me broekzak passenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:26 schreef ransbal het volgende:
maar kickass foto's kun je wel vergeten dan, een spieglereflex met een 300 mm lens gaat niet echt passen in één van de vele zakken
Hehe, dat is ook weer zo. Het is meer dat men net dat iets meer moeite moet doen en dan gewoon zo'n lelijk Burton board maar pakt wat er naast staatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:55 schreef 360sjors het volgende:
Zie het als een voordeel dat hij met wat moeite nog wel is open te krijgen. Ik heb ook zo'n unit gehad die niet meer open ging. Nijptang bij een restaurantje gehaald en binnen 5 seconden was ie open. Met mes en vork zou het ook nog wel zijn gelukt
Naast de zaken die jij noemt heb ik dan nog wat snoep en dus een camelback mee. Verder zit ie natuurlijk niet helemaal vol gestampt die rugzakquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:12 schreef Komakie het volgende:
Je kunt ook gewoon niet te veel spullen meenemen
Ook vallen en dan lekker even op je telefoon vallen is niet lekker voor je ribbenquote:Ik heb altijd precies alles in dezelfde zakken anders raak ik echt alles kwijt
ik quote mijzelfquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:58 schreef Flaccid het volgende:
[..]
helm doe ik zowiezo op, of t nou moet of niet. Vind het zelf fijner en heb het niet koud. Maar burton is iets van 60 euro voor een paar. Welke van burton zou ik dan moeten nemen? Een topic eerder zijn er van die polsverstevigers voorbij gekomen. Waar kan ik dat soort dingen krijgen? Want die zitten minder in de weg.
ik heb ook een veel te grote telefoonquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:50 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Hehe, dat is ook weer zo. Het is meer dat men net dat iets meer moeite moet doen en dan gewoon zo'n lelijk Burton board maar pakt wat er naast staat![]()
[..]
Naast de zaken die jij noemt heb ik dan nog wat snoep en dus een camelback mee. Verder zit ie natuurlijk niet helemaal vol gestampt die rugzak
[..]
Ook vallen en dan lekker even op je telefoon vallen is niet lekker voor je ribben
Tja welke handschoenen. Degene die jij lekker vind zittenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:58 schreef Flaccid het volgende:
helm doe ik zowiezo op, of t nou moet of niet. Vind het zelf fijner en heb het niet koud. Maar burton is iets van 60 euro voor een paar. Welke van burton zou ik dan moeten nemen? Een topic eerder zijn er van die polsverstevigers voorbij gekomen. Waar kan ik dat soort dingen krijgen? Want die zitten minder in de weg.
goeie handschoenen, mutsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:52 schreef master_X het volgende:
Ik ga binnenkort met me meisje snowboarden. Wat zijn echt dingen die mee moet nemen zowiezo neem ik droge kleding mee want hoorde dat je aardig nat kan worden. We gaan snowworld Zoetemeer.
Iemand nog tips??
Cool goede tips zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
goeie handschoenen, muts
kleed jezelf niet TE warm aan, zeker als je net leert boarden is een indoorhal helemaal niet zo koud (vallen en opstaan krijg je t vrij warm van)
en neem een berg geld mee want niets in snowworld is goedkoop ...
dan krijg je samen met max 9 anderen je allereerste snowboardlesje .. leer je hoe je plank vast moet en hoe je je eerste bochtje moet draaienquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:17 schreef master_X het volgende:
[..]
Cool goede tips zal ik zeker doen
owja heb ik een kortingsbon 1 uur snowboarden met een proefles ofzo weet niet wat inhoud maar komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |