abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 januari 2008 @ 19:26:14 #121
71115 Rnej
I walk the line
pi_56257319
we hebben een nieuwe restaurantfoto !
pi_56259950
Iemand nog leuke handschoenen tip?
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:00:11 #123
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56260276
Jij wilde toch die Spiderman Park gloves van Burton? Op Blue-Tomato staan ze gewoon.
Deze zijn ook wel gaaf..

Ik zou zelf alleen geen park handschoenen willen hebben. Geef mij maar wanten.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_56260371
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:00 schreef WaSTeiL het volgende:
Jij wilde toch die Spiderman Park gloves van Burton? Op Blue-Tomato staan ze gewoon.
Deze zijn ook wel gaaf..

[ link | afbeelding ]

Ik zou zelf alleen geen park handschoenen willen hebben. Geef mij maar wanten.
Ik wil iets met polsbeschermers erin. Of iig versteviging. Burton iets?
pi_56261156
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:03 schreef Flaccid het volgende:
Ik wil iets met polsbeschermers erin. Of iig versteviging. Burton iets?
Gewoon niet vallen. Nog beter

En mocht je toch vallen, val dan op de zijkant van je bil. Hooguit een blauw plek. Maar beter dan a: je pols gekneusd of je stuitje
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:33:23 #126
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56261229
Mijn vriendin heeft wanten van Level gekocht met polsbeschermers (ook verwijderbaar). Zitten echt super fijn. Zijn alleen niet echt goedkoop, maar voor een goed paar handschoenen of wanten ben je nu eenmaal wat geld kwijt. Is wel een super goede investering. Kouden handen is het meest vervelende wat er is.

Deze zijn bij onze plaatselijke skishop gewoon verkrijgbaar.
pi_56261263
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:30 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Gewoon niet vallen. Nog beter

En mocht je toch vallen, val dan op de zijkant van je bil. Hooguit een blauw plek. Maar beter dan a: je pols gekneusd of je stuitje
Ja ik weet, maar ga met school op reis en is verplicht. Je hebt van die band dingen, zijn eigenlijk verstevigers. Waar koop je die? Dan koop ik wel goede andere handschoenen. Zijn burton aanraders?

@wanten -> Vind wanten irritant zitten
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:43:21 #128
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56261525
WTF? Ze verplichten je om gebruik te maken van polsbeschermers?

Nog even aanvulling op wanten. In die Level wanten zit gewoon een binnenhandschoen van fleece achtig materiaal, dus met vingers. Alleen de buitenkant is dus een want.
Voordeel is lekker warme handen (en verliezen veel minder warmte).
Nadeel is misschien iets minder specifieke grip, maar het zijn ook weer niet de wanten die je verplicht moest dragen als kind.
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:50:10 #129
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56261743
Burton handschoenen zijn altijd wel goed. Ik heb ook twee paar.
Ik zou de Barts handschoenen overslaan en zoek vooral een handschoen die aan de binnenkant van je hand echt helemaal waterdicht is aangezien je daar in het begin heel veel mee zal steunen in de sneeuw.
Koop je een meer ski georienteerde handschoen dan zal deze binnen de kortste keren zeiknat zijn.
pi_56262738
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:34 schreef Flaccid het volgende:
Ja ik weet, maar ga met school op reis en is verplicht. Je hebt van die band dingen, zijn eigenlijk verstevigers. Waar koop je die? Dan koop ik wel goede andere handschoenen. Zijn burton aanraders?
Ik heb 2 paar burton handschoenen. De volgende worden weer burton's.
  donderdag 24 januari 2008 @ 00:26:19 #131
71115 Rnej
I walk the line
pi_56265820
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:50 schreef WaSTeiL het volgende:

Koop je een meer ski georienteerde handschoen dan zal deze binnen de kortste keren zeiknat zijn.
heeft weinig met skieen te maken, heeft meer met type en merk te maken

bart's is redeleijk el cheapo, als je reusch gloves koopt zijn ze echt wel waterdicht hoor....

je ziet er alleen uit als een idioot met van die motorhandschoen achtige huge-ass apparaten aan je handen

gewoon ff kijken of ze een waterkolom hebben en of ze van een beetje degelijk merk zijn, dan zit t meestal met de waterdichtheid wel goed...

pipegloves die eerder genoemd werden kan je beter pas kopen als je niet zoveel op je plaat gaat, anders mag je je handschoenen uitwringen aan t eind van de dag
  donderdag 24 januari 2008 @ 01:04:14 #132
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_56266394
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 00:26 schreef Rnej het volgende:

[..]

je ziet er alleen uit als een idioot met van die motorhandschoen achtige huge-ass apparaten aan je handen
Ik snowboard met mijn motorhandschoenen

[ Bericht 0% gewijzigd door 44pje op 24-01-2008 02:28:22 ]
If you can't beat them, join them.
  donderdag 24 januari 2008 @ 02:07:20 #133
72282 360sjors
King of the Hill
pi_56267121
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:26 schreef Rnej het volgende:
we hebben een nieuwe restaurantfoto !

Deze blijft toch Priceless
  donderdag 24 januari 2008 @ 02:11:24 #134
72282 360sjors
King of the Hill
pi_56267153
De speeltuin in Alpe d'Huez, ik ben dat stipje Overigens achter het park ligt de "16-baans super higway" waar we het eerder over hadden (op de foto een smal gedeelte, maar ik denk dat het snelheidspotentieel wel zichtbaar moet zijn )

pi_56269717
Het wordt weer steeds drukker hier he!

Even een vraagje aan wat mensen die wel eens/regelmatig in Zell am See/Kaprun komen.
Vorig jaar ben ik er voor het eerst geweest, dit jaar ga ik weer!
We zitten met ons appartement in schuttdorf. Vorig jaar, behalve zo'n hutje in schuttdorf ze;f niet veel apres ski kunnen vinden in schuttdorf. Zijn er nog tips? Liefst in schuttdorf.

Er is dit jaar trouwens een 3e park op de gletcher van Kaprun toch? Naast het DC Central Park en het Easy park, nu ook het Roxy Park toch?
Forrest Gump: He got me invested in some kinda fruit company.
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:17:30 #136
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56269742
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:15 schreef Flippe het volgende:
Het wordt weer steeds drukker hier he!

Even een vraagje aan wat mensen die wel eens/regelmatig in Zell am See/Kaprun komen.
Vorig jaar ben ik er voor het eerst geweest, dit jaar ga ik weer!
We zitten met ons appartement in schuttdorf. Vorig jaar, behalve zo'n hutje in schuttdorf ze;f niet veel apres ski kunnen vinden in schuttdorf. Zijn er nog tips? Liefst in schuttdorf.

Er is dit jaar trouwens een 3e park op de gletcher van Kaprun toch? Naast het DC Central Park en het Easy park, nu ook het Roxy Park toch?
Volgens mijn zijn er inderdaad 3 parken op de Kitz. Ik zou alleen niet weten hoe ze heten. Op de Maiskogel heb je vervolgens ook nog wat speeltuigen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56271616
Gisteren teruggekeerd uit Laax
Vanaf zaterdag werden de pistes steeds ijziger omdat het zo warm was en de toplaag van de off-piste poeder was keihard bevroren, dus konden we eigenlijk niet veel meer doen dan een beetje op de pistes carvan enzo. Maaarrr dinsdag sneeuwde het redelijk hard Helaas waaide het op hoogte ook erg hard dus er waren nauwelijks liften open (at Kentaro: we konden alleen maar tot Curnius). Het NK werd daardoor ook een dag uitgesteld. Maar ik heb me goed vermaakt naast de pistes en af en toe tussen de bomen in de verse poeder
Overigens ben ik nu al redelijk gevorderd in saltos maken in de diepe sneeuw, alleen noemt men dat officieel een koprol
Age of fruity enlightenment!
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:21:18 #138
71115 Rnej
I walk the line
pi_56272621
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 02:07 schreef 360sjors het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze blijft toch Priceless
je kan zeggen wat je wil, maar er ligt wel veel sneeuw

en mn jaren 90 bindingen zijn gewoon sexy

(ik voor de rest niet echt, geloof dat ik daar bijna 135 woog :p ....)
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:21:52 #139
71115 Rnej
I walk the line
pi_56272631
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:04 schreef 44pje het volgende:

[..]

Ik snowboard met mijn motorhandschoenen
pi_56274591
ik heb het restaurantfoto gedeelte gemist??
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_56277435
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:43 schreef WaSTeiL het volgende:
WTF? Ze verplichten je om gebruik te maken van polsbeschermers?

Nog even aanvulling op wanten. In die Level wanten zit gewoon een binnenhandschoen van fleece achtig materiaal, dus met vingers. Alleen de buitenkant is dus een want.
Voordeel is lekker warme handen (en verliezen veel minder warmte).
Nadeel is misschien iets minder specifieke grip, maar het zijn ook weer niet de wanten die je verplicht moest dragen als kind.
Ja maar een helm is niet verplicht
pi_56277678
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:15 schreef Flippe het volgende:
Gewoon direct door naar Zell am See! Ging wij ook heen vanuit Kaprun zelfs
pi_56278393
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:41 schreef FlowDesign het volgende:
Gisteren teruggekeerd uit Laax
Vanaf zaterdag werden de pistes steeds ijziger omdat het zo warm was en de toplaag van de off-piste poeder was keihard bevroren, dus konden we eigenlijk niet veel meer doen dan een beetje op de pistes carvan enzo. Maaarrr dinsdag sneeuwde het redelijk hard Helaas waaide het op hoogte ook erg hard dus er waren nauwelijks liften open (at Kentaro: we konden alleen maar tot Curnius). Het NK werd daardoor ook een dag uitgesteld. Maar ik heb me goed vermaakt naast de pistes en af en toe tussen de bomen in de verse poeder
Overigens ben ik nu al redelijk gevorderd in saltos maken in de diepe sneeuw, alleen noemt men dat officieel een koprol
Waaaa koprollen ! Lekker hard door de tiefsnee rijden en dan ineens met je nose in de sneeuw happen. Dan gaat het allemaal heel snel en kom je erachter dat je weer glijd !
Fingerspitzgefühl
pi_56279959
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:50 schreef ForumGek het volgende:
Waaaa koprollen ! Lekker hard door de tiefsnee rijden en dan ineens met je nose in de sneeuw happen. Dan gaat het allemaal heel snel en kom je erachter dat je weer glijd !
.. alleen dan doorgaans op je reet en ben je een instant sneeuwpop geworden
pi_56280012
Als je maar op je steez let, dan is snowballen ( ) zelfs nog tof
Fingerspitzgefühl
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:18:41 #146
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56280130
oehoeh.. mijn vaikantie is begonnen! Net nog even nieuwe sokken gehaald. Morgen inpakken en even langs de dealer om probleem met winterbanden op te lossen. Sta al bijna op de piste voor mijn gevoel.
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:29:57 #147
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_56280353
Hier nog een half dagje, zaterdagochtend staan we op het board. Kan niet wachten!

Vanavond "Out Cold" op tv, ik zou hem alleen al nog een keer kijken om die grap in de auto, briljant!
If you can't beat them, join them.
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:55:20 #148
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56280911
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:18 schreef WaSTeiL het volgende:
oehoeh.. mijn vaikantie is begonnen! Net nog even nieuwe sokken gehaald. Morgen inpakken en even langs de dealer om probleem met winterbanden op te lossen. Sta al bijna op de piste voor mijn gevoel.
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:29 schreef 44pje het volgende:
Hier nog een half dagje, zaterdagochtend staan we op het board. Kan niet wachten!

Vanavond "Out Cold" op tv, ik zou hem alleen al nog een keer kijken om die grap in de auto, briljant!
same here, morgen nog een daggie werken en dan zaterdagochtend wegrijden
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:44:53 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56285497
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Ik heb de Burner (166), maar kan je er nog weinig over zeggen. Ik heb hem getest in Landgraaf samen met de K2 Zeppelin en ben uiteindelijk voor de Burner gegaan. Ik vond het een super fijn boardje voor hetgeen wat ik getest heb. Enorme kantengrip in de bochten en op die korte afstand geen geklapper. In ieder geval een hele verademing t.o.v. de huurboards.

Zaterdag vertrek ik naar Konigsleiten en daarna kan ik je meer vertellen.
`

dat mag ook wel met een Burner. Als je daar mee gaat klapperen ligt het iig niet aan je board
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:52:41 #150
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56285790
heeft er iemand nog tips om je board op slot te zetten oid ?
nu ben ik niet zo paranoide aangelegd, maar om nou een half maandloon op zon piste te laten rondhangen terwijl ik ergens afzijdig aan het zuipen ben lijkt me niet zo handig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')