Er zijn hier op het forum echt maar een paar mensen die door hebben hoe Huub echt is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook, maar helaas geloof ik helemaal niets meer van dit gedroggie. Dit mannetje kan zich zo mooi voor doen, dat je er misselijk van wordt. Als Lieke weg is, is hij er al weer vergeten voor dat ze de poort deur heeft bereikt, daar heeft hij echt niet heel erg lang voor nodig.
Mag je denken, ik denk het niet. Van mij mogen ze hem weer snel alcohol laten drinken. Als jaap hem dan eens lekker laat gaan, maakt hij des te eerder de fout waar ik op aan het wachten ben.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:18 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer voor Brian geld dan voor Huub, met z'n Para(rot)zooi.
Nee hoor meis, er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal, in dit geval dus ook. Ze wilden allebei "the best off both worlds"quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:17 schreef Desii het volgende:
Ben blij dat ze nu een gesprek hebben op normaal nivo, zonder verwijten over en weer.... maar daar zal ik wel alleen in staan.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:17 schreef Desii het volgende:
Misschien hé.... heel misschien zijn ze wel echt verliefd op elkaar geweest.... tja, zou toch zomaar kunnen
Toen de relatie steeds moeizamer ging, werden de emoties op 2 heel verschillende manieren verwerkt.
1. een ijskoningin (muren zo hoog, waardoor de andere een totaal gevoel van onbegrip kreeg)
2. een straatjochie wat alles naar zijn hand wil zetten (dat op alle manieren probeerde te communiceren, waardoor de ander de muur nog hoger optrok)
Ben blij dat ze nu een gesprek hebben op normaal nivo, zonder verwijten over en weer.... maar daar zal ik wel alleen in staan.
Daar heb je wel gelijk in ja, als Huub weer lekker lam is heeft hij zichzelf totaal niet meer onder controle en kan hij totaal doorflippen, waar de meeste van ons natuurlijk op zitten te wachtenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mag je denken, ik denk het niet. Van mij mogen ze hem weer snel alcohol laten drinken. Als jaap hem dan eens lekker laat gaan, maakt hij des te eerder de fout waar ik op aan het wachten ben.
Lijkt me toch dat de mods dat ook niet prettig vinden hier dat groffe schelden....als ik iemand daarin te ver vindt gaan zeg ik er toch wat van...en in mijn ogen gaat guuskee daarin te ver.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Probeer dit te vermijden riri, dit zet helemaal geen zode aan de dijk.
Heerhugowaard.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weet iemand waar het feest is ?
hebben alle dames daar valt me op, terwijl de mannen gewoon lange mouwen dragen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Echt goed gekleed gaan ze naar buiten.De kachel mag wel knap hoog in de auto staan.Of is het normaal om nu in zomerkleren naar buiten te gaan.
Volgens mij hoef je daar niet voor gestudeerd te hebben om Huub snel door te hebben. De smerige dingen die hij uitgehaald heef ttegenover Lieke zal hem volgens mij altijd blijven achter volgen. Ik blijf het zeggen, ja kan iemand nooit ongestraft zoveel verdriet doen. Hij krijgt o zo vaak en zoveel zijn trekken nog thuis.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:20 schreef diedirk het volgende:
[..]
Er zijn hier op het forum echt maar een paar mensen die door hebben hoe Huub echt is.
Een manipulatief mannetje die perfect iedereen voor de gek kan houden en alles in zijn straatje kan praten.
Als hij iets negatiefs doet is het namelijk "spel" .....
Toen hij niet naar de begravenis mocht was het huis te klein en kon niemand spel onderscheiden.
Maar door Huubs verhalen over weedplantage, moest Lieke uit haar kraakpand en door praatjes van huub over Lieke's AIVD verleden kan ze ook daar nooit meer aan de slag.
Al is de leugen nog zo snel.....ze kwam er al met een leugen in dat het om portretrecht ging en bleek een wietaffaire te zijn, niet zo slim als je de "media" induikt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:20 schreef diedirk het volgende:
[..]
Maar door Huubs verhalen over weedplantage, moest Lieke uit haar kraakpand en door praatjes van huub over Lieke's AIVD verleden kan ze ook daar nooit meer aan de slag.
Mwoah, ik vind het toch vervelender dat jij ze steeds denkt terecht te moeten wijzen. Zodra Guuskee te ver gaat dan hoort die dat wel van Gert of van mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:23 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat de mods dat ook niet prettig vinden hier dat groffe schelden....als ik iemand daarin te ver vindt gaan zeg ik er toch wat van...en in mijn ogen gaat guuskee daarin te ver.
Bij een volgende keer meld ik het gewoon
Dank je.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerhugowaard.
De sfeer is weer toppie in de COS, ik lees later wel weer even bij.![]()
Daar heeft ze gewerkt, ze heeft dit in zwaar vertrouwen verteld tegen Huub onder dekens zonder zender.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef Haarklip het volgende:
Heb hier niks van mee gekregen, maar wat is er dan met Lieke en de AIVD ? Een nieuw complottheorie ?
Ik neem aan dat ze mee lezen. Maar goed als ze zelf Pikkie vooruit hoog in het vaandel hebben staan, zullen ze er nietr snel iets van zeggen vrees ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:23 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat de mods dat ook niet prettig vinden hier dat groffe schelden....als ik iemand daarin te ver vindt gaan zeg ik er toch wat van...en in mijn ogen gaat guuskee daarin te ver.
Bij een volgende keer meld ik het gewoon
Ik zal wel een naieve romanticus zijn, maar dat denk ik dus ook nog steeds. We moeten vooral niet vergeten dat zij daar op een hele andere manier leven dan in de buitenwereld, complet op elkaar aangewezen, alle gevoelens worden uitvergroot.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:17 schreef Desii het volgende:
Misschien hé.... heel misschien zijn ze wel echt verliefd op elkaar geweest.... tja, zou toch zomaar kunnen
Toen de relatie steeds moeizamer ging, werden de emoties op 2 heel verschillende manieren verwerkt.
1. een ijskoningin (muren zo hoog, waardoor de andere een totaal gevoel van onbegrip kreeg)
2. een straatjochie wat alles naar zijn hand wil zetten (dat op alle manieren probeerde te communiceren, waardoor de ander de muur nog hoger optrok)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |