............altijd leukquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:16 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
We kenne natuurlijk wel ff voor de deur wachten en dan die pruik proberen te jatten

Volgens mij Claire die aan het kloten is met de Tom Tom. Ze gaan volgens Claire nu richting Antwerpen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Flens ? of Marian ?
edit : Nee dus
[ afbeelding ]

Heilig! "The Drome" - Heeft zich ooit nog een groot drama voorgevallen. Leuk, ken ik jou dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja? Ik kom uit Alkmaar en ben vaak uitgeweest in De Heer van Jericho!

Neuhh pruik pakken en dan hééééél hard weg rennen ghehehehehe.quote:

Ja daar zal hij wel voor worden betaaldquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:20 schreef riri het volgende:
Ik hoop dat ze het heel gezellig hebben....toch mooi dat hij haar persoonlijk kwam ophalen

Ach 2 doden en 7 (zwaar) gewonden en een grote chaos zonder dat de politie dichterbij dufde te komen. Taxi's hebben de meeste gewonden afgevoerd omdat de hulpdiensten niet durvden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Heilig! "The Drome" - Heeft zich ooit nog een groot drama voorgevallen. Leuk, ken ik jou dan?

2 zielen 1 gedachtequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:22 schreef Varen het volgende:
Waar is Jaap?

Zet jij de volgende COS vast klaar zoals afgesprokenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ikzelf dacht dat "nep-haar ! nep-haar ! nep-haar ! " wel leuk zou zijn als spreekkoor

comming up!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet jij de volgende COS vast klaar zoals afgesproken

Dat is juist positief voor als Amanda vannacht terug komt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:22 schreef beequeen het volgende:
En Brian Huub maar pesten met het feit dat hij niet mag drinken terwijl hij een mix heeft van Havana Cola en pammetjes.
Wat een upside down world is dat hok ook.

Jaap is al eerder opgehaald, denk voor een optreden, maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
Is Jaap ook weg?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |