quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:26 schreef petraa het volgende:
B: Ik ben heel redelijk en schappelijk tot een bepaalde hoogte. Ik hou niet van gezeik.
A: Wie wel.
B: Wat voor vraag is dit. Ga je me me verhaal laten doen of moet ik de pan uitflippen.
A: Sorry doe maar
Omdat vanavond in haar 24 uur valt?!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Waarom mag Lieke op basis van wat ze vanavond buiten gaat ervaren beslissen of ze blijft of niet? Is dat een nieuwe regel?
Als ze na een scheet beslist om te blijven kan dat ook, ze hoeft alleen voor 4 uur morgenmiddag haar 24 uur in te trekken, zonder opgaaf van reden, is toch altijd zo geweest ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:16 schreef beequeen het volgende:
Waarom mag Lieke op basis van wat ze vanavond buiten gaat ervaren beslissen of ze blijft of niet? Is dat een nieuwe regel?
is die pipo er ook weer?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:29 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom houdt iedereen toch altijd die hand voor hun mond? Bang dat ze uit hun bek stinken ?
Thanx Chufiquote:
Misschien vindt Huub het helemaal niet erg dat men eet onder het roken??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt nog gegeten en Huub zit alweer aan een sigaret .. Etiquette weet je nog ?
Etiquette weet u nog ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:33 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt nog gegeten en Huub zit alweer aan een sigaret .. Etiquette weet je nog ?
+1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
Huub's alcoholverbod is verlengd, achter ziet hem liever scherp. Chapeau hokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |