neuhquote:Op donderdag 27 maart 200820:33 schreef Lentigo het volgende:
Graag een update van hoe het in Yogyakarta is.. Dringt het nieuws uberhaupt wel door?
Jah, ik leef nogquote:Op vrijdag 28 maart 200812:39 schreef Bora-Bora het volgende:
Hou ons op de hoogte, Indah!
Heb je de vette friet overleefd? [afbeelding]
tot straksquote:Op vrijdag 28 maart 200817:14 schreef Lentigo het volgende:
Mooi! Ik kom er morgen aan! JEUJ!
In welk land, dit? Nederland of Turkije? (Koudekerke in je profiel.)quote:Op maandag 31 maart 2008 22:21 schreef nils7 het volgende:
Jap de eerste confrontatie is er![]()
Ik had de film donderdag voor maar een stukje gezien en besloot hem vrijdag aan te zwengelen ivm gunstige internet connectie op dat moment (bij vlagen is het rap).
Mijn vriendin wilde hem ook zien, ze is moslim maar vind de Kuran een stripboek (net als wat ik van de bijbel vind). Al een tijdje terug had ik haar submission laten zien en ze was het er mee eens wat er gebeurde en keurde het af, ook heeft ze zelf geprobeerd de kuran te lezen maar ze is er mee gestopt omdat ze het onzin vond
Ik zwengel de film aan, en me vriendin en ik gaan kijken. Helaas was er nog een vriendin van haar. En tot mijn grote verbazing vraagt ze (in het Turks) aan me vriendin waarom ik het kijk etc. etc. en dat het zo niet is in het echt. En dat zij zich perfect gedraagd als moslima (ze draagt BTW geen hoofddoek) en dat zei mijn vriendin tegen haar dat ze niet de perfecte kuise moslima is bla bla en dat de kuran een hoop onzin is. Die vriendin was het er niet mee eens maar had de kuran nog nooit gelezen en vertrouwt erop wat ze erover gehoord heeft. Ze is kwaad weg gegaan, mijn vriendin vond haar de laatste tijd al vreemd en dit heeft de vriendschap echt op losse schroeven gezet. Maar het is me in ieder geval gelukt om er 1tje op stang te jagen.
dit zijn letterlijk betaalde boeroepers (geld komt uit het MO), ik verwacht geen grote uitbraak van geweld of zo... hoewel 1 nieuwsfeitje wel tot zulke proporsies opgeblazen kan worden dat het lijkt alsof het hele land in puin ligt.quote:Op maandag 31 maart 200815:06 schreef Bora-Bora het volgende:
Afwachten dus? Ik bedoel: begint het altijd zo, met kleine groepjes?
Zoals ik al zei, enkele tientallen betaalde boeroepers... het aantal agenten is zo te zien 20 voor iedere boeroeper. Stelletje mislukte uilskuikensquote:Op dinsdag 1 april 200804:56 schreef -Jay-20- het volgende:
Dutch MP's film angers Indonesia
= knip=
Bron
Beetje overdreven aantal agenten ja....quote:Op dinsdag 1 april 2008 05:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, enkele tientallen betaalde boeroepers... het aantal agenten is zo te zien 20 voor iedere boeroeper. Stelletje mislukte uilskuikens
De president wordt gedwongen door de MUI wellicht, de 'Raad der Wijzen van de Islam' alhier. Helaas komt dat ook steeds vaker terug in belachelijke wetgeving die aangenomen wordt.quote:Op dinsdag 1 april 200805:55 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Beetje overdreven aantal agenten ja.... [afbeelding] De president heeft overigens net Wilders voor de rest van zijn leven persona non grata van RI gemaakt... Ook wat overdreven....
Protestanten zijn er dan ook niet zoveel, voornamelijk Moslimsquote:Op dinsdag 1 april 200807:05 schreef Xitami het volgende:
D'r stond vanochtend in ieder geval weer zo'n een kudde politie bij de ambassade in Jakarta, maar geen protestant te zien.
Zal wel weer meevallen [afbeelding]
Hey, hadden wij niet al eens afgesproken om een bak koffie te gaan drinken?quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:05 schreef Xitami het volgende:
D'r stond vanochtend in ieder geval weer zo'n een kudde politie bij de ambassade in Jakarta, maar geen protestant te zien.
Zal wel weer meevallen
quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:19 schreef Druuna het volgende:
Ik naai alvast wat theedoeken aan elkaar...
Jah op zich jammer dat het geen discussie was, althans niet met mij.quote:Op dinsdag 1 april 2008 01:13 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
In welk land, dit? Nederland of Turkije? (Koudekerke in je profiel.)
Jammer dat ze zich op stang gejaagd voelde, die vriendin
(ik neem toch aan dat dat aanvankelijk niet de bedoeling was?) ;
het was interessanter geweest als het een open discussie teweeg had gebracht.
Moet toch kunnen, tussen vriend(inn)en...
Denken jullie er nog problemen mee te krijgen binnen jullie vrienden/kennissenkring, met de consequenties van dit akkefietje?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 08:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Protestanten zijn er dan ook niet zoveel, voornamelijk Moslims![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |