abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56158528
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat is voor jou een nut als Wilders een film gaat maken waar iemand mogelijk de koran zal verbranden
Dat heeft geen nut.
Wat heeft het voor zin dan om te janken dat Wilders dat boekje gaat verbranden of verscheuren?
Kom eens met een bron waar hij dat zegt dat ie dat in z'n film wil gaan doen?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_56158531
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:59 schreef Meki het volgende:
In Egypte hebben Nederlanders al een e-mail gekregen van de ambassade met het advies ‘alert te zijn op eventuele negatieve reacties’.

Het Contactorgaan Moslims en Overheid houdt rekening met boze preken en fatwa's in het buitenland. De organisatie, die 70 procent van de Nederlandse moslims vertegenwoordigt, heeft islamitische leiders over de grens opgeroepen niet te reageren op de film.

Zij dringt hierop ook aan in een brief aan alle ambassadeurs van islamitische landen in ons land. ,,Wij doppen in Nederland onze eigen boontjes wel.’’

Premier Balkenende waarschuwt dat in de discussie over Wilders’ koranfilm geen levensovertuigingen en bevolkingsgroepen nodeloos mogen worden gekwetst. De publiciteit over de film heeft volgens Balkenende al tot mogelijk ‘kwetsende en bedreigende reacties’ geleid, constateerde Balkenende gisteren na de ministerraad.

De Nederlandse Aicha Yafulla werd deze week in de Egyptische badplaats Hurghada opgeschrikt door de e-mail van de ambassade in Cairo. ,,Ze verwachten blijkbaar iets.’’ Yafulla is bang dat alle Nederlanders straks door boze moslims over één kam worden geschoren. ,,Ik vrees vervelende reacties.’’

Anne Steenkamp, die net buiten de Libanese hoofdstad Beiroet woont, zit helemaal niet op de koranfilm te wachten. ,,Dit moet Wilders niet doen. Het is dom en gevaarlijk. Wil hij een kogel door zijn kop? Wij Nederlanders worden er straks natuurlijk op aangekeken. De demonstraties in Beiroet om de Deense spotprenten waren een ramp.’’

Ook Brenda de Jager, die al jaren als mediaconsultant in Jordanië werkt, verheugt zich er niet op: ,,De film is olie op het vuur. Je moet ze hier niet sarren. Laat Wilders maar zelf naar deze regio komen om het allemaal uit te leggen.’’
Dit is toch te zot voor woorden? De angst regeert
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zaterdag 19 januari 2008 @ 18:07:46 #53
3542 Gia
User under construction
pi_56158552
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat is voor jou een nut als Wilders een film gaat maken waar iemand mogelijk de koran zal verbranden
Wat is daar zo vreselijk aan?
Denk jij dat er maar één christen kwaad wordt als in SA een bijbel verbrand wordt?

En waarom moeten mensen aangifte gaan doen tegen iets wat MOGELIJK in een potentiële film vertoond wordt!!

Dat die politiekorpsen hier ook nog serieus op in moeten gaan, slaat al helemaal nergens op. "We moeten ze het gevoel geven dat we naar ze luisteren, want owee, wie weet wat ze anders gaan doen."
Een zoethoudertje, die aangiftes aannemen, meer is dat niet.
pi_56158557
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:06 schreef Demophon het volgende:

[..]

Dit is toch te zot voor woorden? De angst regeert
Angst dankzij Wilders
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_56158575
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:06 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Dat heeft geen nut.
Wat heeft het voor zin dan om te janken dat Wilders dat boekje gaat verbranden of verscheuren?
Kom eens met een bron waar hij dat zegt dat ie dat in z'n film wil gaan doen?

je geeft geen antwoord op me vraag
pi_56158577
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Angst dankzij Wilders
Fout, door mensen met hele lange tenen
pi_56158593
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:08 schreef Meki het volgende:

[..]

je geeft geen antwoord op me vraag

nee, begrijpen en lezen ook nog een probleem?
pi_56158594
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat is daar zo vreselijk aan?
Denk jij dat er maar één christen kwaad wordt als in SA een bijbel verbrand wordt?

En waarom moeten mensen aangifte gaan doen tegen iets wat MOGELIJK in een potentiële film vertoond wordt!!

Dat die politiekorpsen hier ook nog serieus op in moeten gaan, slaat al helemaal nergens op. "We moeten ze het gevoel geven dat we naar ze luisteren, want owee, wie weet wat ze anders gaan doen."
Een zoethoudertje, die aangiftes aannemen, meer is dat niet.
jij ziet dat dit geeen probleem is omdat je haat jegens Moslims meespeelt
pi_56158602
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:09 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

nee, begrijpent lezen ook nog een probleem?
nogmaals geen antwoord op me vraag
pi_56158612
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:08 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Fout, door mensen met hele lange tenen
dat is dan een reactie tegen wilders
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 18:10:42 #61
862 Arcee
Look closer
pi_56158618
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:04 schreef Arcee het volgende:
Ah, fijn dat je toegeeft dat het de imams en hun gevolg zijn die het rampzalig maken.
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:06 schreef Meki het volgende:
jah en dat zal hier zomaar kunne gebeuren..
daarom is die film rampzalig..

dat jij dat niet inziet is jou probleem
Okee, niet de schuld dan dus van Wilders en z'n film, maar van de imams en hun gevolg.

Mee eens.

Als dat gebeurt hè, waar ik niet van uitga. Imams hebben immers net zelf tot kalmte opgeroepen en niet tot geweld.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56158623
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Angst dankzij Wilders
Om een film die nog niet eens is vertoond.

De angst regeert. En het is niet Wilders waar men bang van is.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_56158626
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:10 schreef Meki het volgende:

[..]

nogmaals geen antwoord op me vraag
jawel, lees de eerste zin nog maar eens
pi_56158660
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:10 schreef Arcee het volgende:

[..]

[..]

Okee, niet de schuld dan dus van Wilders en z'n film, maar van de imams en hun gevolg.

Mee eens.

Als dat gebeurt hè, waar ik niet van uitga. Imams hebben immers net zelf tot kalmte opgeroepen en niet tot geweld.
Wel de schuld van Wilders en zijn film..

waarom kalmte als iemand een oorlog verklaard aan moslims ???
gaan we ook kalmte doen tegen Al Qaida ??
pi_56158663
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:10 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is dan een reactie tegen wilders
Nee, het gebrek aan zelfreflectie.
Daarom staat het christendom verder in de ontwikkeling dan de Islam, zelfspiegeling is het toverwoord
pi_56158667
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:00 schreef Meki het volgende:

[..]

jij bent blijkbaar vergeten wat provocatie die rampzalig wordt inhoudt
jij bent Denemarken vergeten blijkbaar
Oh. Gaan we op die toer?
Refereren naar aan reeks gebeurtenissen waar de moslimgemeenschap zich uitermate intolerant in opstelde en waarbij de cartoonpublicaties aanvankelijk geen haan naar kraaide maar nadat een radicale Deense imam het in de Midden-Oosten aan het licht stelde, het toch een rel werd.

De Deense krantenmakers moesten onderduiken omdat honderdduizenden moslims met doodsbedreigingen kwamen, dat allemaal omdat op een licht schertsende wijze Mohammed op de hak werd genomen, over niet tegen kritiek kunnen gesproken. Ik bedoel Jezus en God zijn voor het Christendom ook heilig maar toch nemen Christenen niet de moeite om moslims te lynchen wanneer zij 'Godverdomme' of 'Jezus Christus' in hun mond nemen...en toch durven te stellen dat Islam vrede is, maar als je ook maar een beetje een andere mening bent toegedaan, krijg je een fatwa uitgesproken door tientallen imams.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_56158678
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:10 schreef Arcee het volgende:

[..]

[..]

Mee eens.

Dat is goed te keuren, maar waarom hebben ze daar een imam voor nodig?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 18:13:38 #68
3542 Gia
User under construction
pi_56158684
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:09 schreef Meki het volgende:

[..]

jij ziet dat dit geeen probleem is omdat je haat jegens Moslims meespeelt
Ik haat moslims helemaal niet.
Ik haat alleen mensen die menen dat hun geloof superieur is en belangrijker is dan de wetten van een land.
Ik haat mensen die uit naam van hun geloof gewelddaden plegen tegen andere mensen.

Als er moslims zijn die dat doen, dan haat ik die personen.
Als er joden zijn die dat doen, dan haat ik die personen.
Als er Christenen zijn die dat doen, dan haat ik die personen.
Daarom haat ik ook een KKK.
pi_56158687
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:10 schreef Demophon het volgende:

[..]

Om een film die nog niet eens is vertoond.

De angst regeert. En het is niet Wilders waar men bang van is.
Waarom is een film maken die mogelijk een Koran zal verbranden zo beter dan je medelanders in de moslimwereld
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 18:13:51 #70
862 Arcee
Look closer
pi_56158688
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:12 schreef Meki het volgende:
Je gaf net toe dat het, net zoals in Denemarken, dan de schuld van imams en hun gevolg was.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56158714
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:12 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Oh. Gaan we op die toer?
Refereren naar aan reeks gebeurtenissen waar de moslimgemeenschap zich uitermate intolerant in opstelde en waarbij de cartoonpublicaties aanvankelijk geen haan naar kraaide maar nadat een radicale Deense imam het in de Midden-Oosten aan het licht stelde, het toch een rel werd.

De Deense krantenmakers moesten onderduiken omdat honderdduizenden moslims met doodsbedreigingen kwamen, dat allemaal omdat op een licht schertsende wijze Mohammed op de hak werd genomen, over niet tegen kritiek kunnen gesproken. Ik bedoel Jezus en God zijn voor het Christendom ook heilig maar toch nemen Christenen niet de moeite om moslims te lynchen wanneer zij 'Godverdomme' of 'Jezus Christus' in hun mond nemen...en toch durven te stellen dat Islam vrede is, maar als je ook maar een beetje een andere mening bent toegedaan, krijg je een fatwa uitgesproken door tientallen imams.

Oke .. wat doen de Moslims hier dan verkeerd.. waarom die onnodige provocatie dan
pi_56158727
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik haat moslims helemaal niet.
Ik haat alleen mensen die menen dat hun geloof superieur is en belangrijker is dan de wetten van een land.
Ik haat mensen die uit naam van hun geloof gewelddaden plegen tegen andere mensen.

Als er moslims zijn die dat doen, dan haat ik die personen.
Als er joden zijn die dat doen, dan haat ik die personen.
Als er Christenen zijn die dat doen, dan haat ik die personen.
Daarom haat ik ook een KKK.

Nou dan moet je wel tegen die film zijn .. als je geen moslims haat
pi_56158728
Toen Monty Pyton "live of Brian" maakten, was dat dan ook een oorlogsverklaring tegen de christenen?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 18:16:08 #74
3542 Gia
User under construction
pi_56158734
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:12 schreef Meki het volgende:

[..]

waarom kalmte als iemand een oorlog verklaard aan moslims ???
gaan we ook kalmte doen tegen Al Qaida ??
Wie verklaart de oorlog aan moslims? Wilders? Hoe kom je erbij?
Het zijn moslims die de oorlog willen verklaren, omdat ze zich gekwetst voelen.

Is het zo erg om gekwetst te worden?
pi_56158737
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:13 schreef Arcee het volgende:

[..]

Je gaf net toe dat het, net zoals in Denemarken, dan de schuld van imams en hun gevolg was.
Nee
pi_56158761
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:15 schreef Kanjer het volgende:
Toen Monty Pyton "live of Brian" maakten, was dat dan ook een oorlogsverklaring tegen de christenen?
dat jullie je geloof niet serieus menen is jullie probleem
pi_56158781
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:17 schreef Meki het volgende:

[..]

niet generaliseren, ik ben geen gelovige
pi_56158794
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Waarom is een film maken die mogelijk een Koran zal verbranden zo beter dan je medelanders in de moslimwereld
Trouwens een kleine detail, Wilders heeft nooit beweerd dat hij de Koran zal verbranden.
Hij heeft wel gesteld dat als als de moslimgemeenschap in Nederland niet de Koran door midden scheurt waar volgens hem veel haatzaaiende passages in staan, ze in wezen hun Nederlandse nationaliteit ontnomen moeten worden.
En hij heeft een motie ingediend tegenover 2 regeringsleden, Aboutaleb en Albayrak om hun tweede nationaliteit op te geven en heeft daar symbolisch bij gezegd dat ze hun Koran moeten verbranden, willen ze hun loyaliteit met Nederland tonen.
pi_56158795
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Wie verklaart de oorlog aan moslims? Wilders? Hoe kom je erbij?
Het zijn moslims die de oorlog willen verklaren, omdat ze zich gekwetst voelen.

Is het zo erg om gekwetst te worden?

Waarom maakt Wilders geen film over de Talmoed of over andere dingen
Waarom heeft Wilders het altijd over Islam en Moslims
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 18:19:03 #80
862 Arcee
Look closer
pi_56158816
Dubbelpost.
pi_56158825
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:18 schreef Meki het volgende:

[..]

ik mis nog steeds je bron, waarin Wilders zegt dat boekje te gaan verbranden in zijn film
  zaterdag 19 januari 2008 @ 18:19:53 #82
3542 Gia
User under construction
pi_56158835
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Nou dan moet je wel tegen die film zijn .. als je geen moslims haat
Waarom moet ik tegen een film zijn waar ik nog niet van weet waar hij over gaat?

Als in die film een moslim wordt afgebeeld die een geit neukt, dan ben ik inderdaad tegen die film.
Als er een boekje wordt verbrand, maak ik me daar niet druk om. Of dat nou een bijbel is of een koran. Maakt niet uit.

Als het een film is waar bepaalde excessen van de islam worden uitgelicht om mensen te laten zien wat er allemaal in de koran staat, veel mensen weten dat namelijk niet, dan juich ik dat alleen maar toe.
Als moslims een dialoog willen, dan moeten we eerst zoveel mogelijk Nederlanders laten zien wat de islam is en wat de koran allemaal voorschrijft.

Wat is daar op tegen?
pi_56158855
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Geloof is voor zwakke mensen die oa bang zijn voor de dood en graag een handje hebben om aan vast te houden.

Ik geloof in helemaal niks, behalve in mijzelf, en dat zouden veel meer mensen moeten doen.
pi_56158857
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:18 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Trouwens een kleine detail, Wilders heeft nooit beweerd dat hij de Koran zal verbranden.
Hij heeft wel gesteld dat als als de moslimgemeenschap in Nederland niet de Koran door midden scheurt waar volgens hem veel haatzaaiende passages in staan, ze in wezen hun Nederlandse nationaliteit ontnomen moeten worden.
En hij heeft een motie ingediend tegenover 2 regeringsleden, Aboutaleb en Albayrak om hun tweede nationaliteit op te geven en heeft daar symbolisch bij gezegd dat ze hun Koran moeten verbranden, willen ze hun loyaliteit met Nederland tonen.

Blijkbaar moet jij nog veel dingen gaan leren..

AMSTERDAM - Moslims moeten Koran verscheren als moslims in Nederland willen blijven

Volgens hem staan er genoeg verschrikkelijke dingen in het heilige boek van moslims. Wilders stelt opnieuw dat de islam een gewelddadige religie is. Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen, zegt hij over de profeet die wordt beschouwd als de grondlegger van de islam.

De politicus wil mensen erop wijzen dat de islam het grootste gevaar is dat ons bedreigt. Andere partijen vermijden dergelijke thema's volgens hem. Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel, aldus Wilders, die eerder al z'n vrees uitsprak voor een 'tsunami van islamisering in Nederland'.

Wilders: Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken
pi_56158867
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:19 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

ik mis nog steeds je bron, waarin Wilders zegt dat boekje te gaan verbranden in zijn film
Laten we hopen dat ie dat doet. In vol ornaat in beeld met een brandende Koran in z'n klauwen.

Is dat probleem ook weer snel opgelost.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_56158875
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:19 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Dat heeft Wilders nooit gezegd maar waarschijnlijk heeft Meki ergens de termen 'Koran' en 'verbranden' opgepikt en is daar vanzelf uitgegaan.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 18:21:49 #87
3542 Gia
User under construction
pi_56158887
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Omdat we in Nederland geen problemen hebben met reljoden?
pi_56158903
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:20 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Geloof is voor zwakke mensen die oa bang zijn voor de dood en graag een handje hebben om aan vast te houden.

Ik geloof in helemaal niks, behalve in mijzelf, en dat zouden veel meer mensen moeten doen.
dat is jou probleem maar respecteer dan wel mensen die wat geloven
en kraak ze niet af omdat jij dan in niks gelooft
pi_56158904
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Blijkbaar moet jij nog veel dingen gaan leren..

AMSTERDAM - Moslims moeten Koran verscheren als moslims in Nederland willen blijven

Volgens hem staan er genoeg verschrikkelijke dingen in het heilige boek van moslims. Wilders stelt opnieuw dat de islam een gewelddadige religie is. Als Mohammed hier vandaag leefde, zou ik voorstellen om hem als extremist met pek en veren het land uit te jagen, zegt hij over de profeet die wordt beschouwd als de grondlegger van de islam.

De politicus wil mensen erop wijzen dat de islam het grootste gevaar is dat ons bedreigt. Andere partijen vermijden dergelijke thema's volgens hem. Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel, aldus Wilders, die eerder al z'n vrees uitsprak voor een 'tsunami van islamisering in Nederland'.

Wilders: Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken
Ja, en waar staat dat Wilders in de film de Koran gaat verbranden, want dat is waar jij het steeds over hebt?
En het werkwoord 'verbranden' staat trouwens niet in het nieuwsbericht, dus mijn post klopt gewoon hoor. Er staat wel 'verscheuren' en dat heb ik ook precies zo gezegd in mijn post. Lees mijn post nog maar eens goed door.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 januari 2008 @ 18:23:10 #90
862 Arcee
Look closer
pi_56158918
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:13 schreef Arcee het volgende:
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:16 schreef Meki het volgende:
Nee
Jawel, kijk maar:
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:04 schreef Arcee het volgende:
Ah, fijn dat je toegeeft dat het de imams en hun gevolg zijn die het rampzalig maken.
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:06 schreef Meki het volgende:
jah en dat zal hier zomaar kunne gebeuren..
pi_56158922
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Laten we nou eerts 'ns wacht totdat de film is vertoont! Hebben jullie ook niet een vaag vermoeden dat Wilders een enorme rel-joke zit uit te halen en misschien wel helemaal niet met een film op de proppen komt?

En indien wel: hij kan een hele aparte film maken over de aggresieve reacties alleen al in de mosilmwereld.

En Meki, is wel een beetje boter op het hoofd als je bedenkt hoeveel "boek"verbrandingen of andere verbrandingen er hebben plaatsgevonden in de moslimwereld.
pi_56158931
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Omdat we in Nederland geen problemen hebben met reljoden?
wie zegt dat ??

waarom maakt ie geen film tegen de talmoed of over Israel
pi_56158969
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ja, en waar staat dat Wilders in de film de Koran gaat verbranden, want dat is waar jij het steeds over hebt?
En het werkwoord 'verbranden' staat trouwens niet in het nieuwsbericht, dus mijn post klopt gewoon hoor. Er staat wel 'verscheuren' en dat heb ik ook precies zo gezegd in mijn post. Lees mijn post nog maar eens goed door.
dat moeten jullie maar beter TV kijken

hij zei op TV dat kan een optie zijn over KORAN verbranden
pi_56159013
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:23 schreef Demophon het volgende:

[..]

Laten we nou eerts 'ns wacht totdat de film is vertoont! Hebben jullie ook niet een vaag vermoeden dat Wilders een enorme rel-joke zit uit te halen en misschien wel helemaal niet met een film op de proppen komt?

En indien wel: hij kan een hele aparte film maken over de aggresieve reacties alleen al in de mosilmwereld.

En Meki, is wel een beetje boter op het hoofd als je bedenkt hoeveel "boek"verbrandingen of andere verbrandingen er hebben plaatsgevonden in de moslimwereld.

onderste tekst is nooit bewezen , is slechts vooroordeel en slechts provoceren
pi_56159042
Ik hoop toch echt niet dat die film over lieden zoals Meki zal gaan
Dan wordt het iets in de trend van "The Keystone Cops"
pi_56159048
film. Theo van Gogh was filmregisseur van beroep terwijl Hirsi Ali op zijn minst literaire pretenties heeft en daarom best een - wat mij betreft overigens mislukt - scenario mocht schrijven.

Geert Wilders weet niets van cinema en hij kan niet schrijven, dus zou hij zich niet moeten vergrijpen aan het medium film. En hij is evenmin een journalist, voor het geval hij zijn film een journalistiek product zou willen noemen.

Speculeren
Verder is het opmerkelijk dat er nu al zo'n stampei wordt gemaakt over 'de film van Wilders'. Die gaat een geheel eigen leven leiden, terwijl er letterlijk nog geen syllabe en geen millimeter van de inhoud bekend is. Er wordt gespeculeerd over het verscheuren van de Koran of het verbranden ervan, maar niets is zeker.
pi_56159069
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:23 schreef Arcee het volgende:

[..]

[..]

Jawel, kijk maar:
[..]

[..]
dat wilders de schuldige daarvan is is mijn antwoord ja
pi_56159079
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:27 schreef Meki het volgende:
film. Theo van Gogh was filmregisseur van beroep terwijl Hirsi Ali op zijn minst literaire pretenties heeft en daarom best een - wat mij betreft overigens mislukt - scenario mocht schrijven.

Geert Wilders weet niets van cinema en hij kan niet schrijven, dus zou hij zich niet moeten vergrijpen aan het medium film. En hij is evenmin een journalist, voor het geval hij zijn film een journalistiek product zou willen noemen.

Speculeren
Verder is het opmerkelijk dat er nu al zo'n stampei wordt gemaakt over 'de film van Wilders'. Die gaat een geheel eigen leven leiden, terwijl er letterlijk nog geen syllabe en geen millimeter van de inhoud bekend is. Er wordt gespeculeerd over het verscheuren van de Koran of het verbranden ervan, maar niets is zeker.
copy 'n paste
pi_56159111
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:22 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is jou probleem maar respecteer dan wel mensen die wat geloven
en kraak ze niet af omdat jij dan in niks gelooft
Als mensen zich gedragen volgens de menselijke en Nederlandse norm respecteer ik ze wel ,wat voor geloof ze ook hebben.

Voor mijn part geloof je heilig in een luciferdoosje, mij best, respect als je daar steun uit haalt.

Alleen is het jammer dat het algemene beeld van moslims nu eenmaal niet zo positief is, en meer dan jammer dat de "goede moslims" daaronder moeten lijden.
pi_56159115
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:28 schreef Apropos het volgende:

[..]

Sterf.
er staan teksten in waar Wilders zich uitoefent tegen anderen met andere geloven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')