ff quoten de volgende keer want ik heb geen idee war je het over hebt,quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:16 schreef Marrije het volgende:
Dat vind ik er nou helemaal niets mee te maken hebben, dat het dan 3 of 2 mannen zijn tegen 1 vrouw. Speler is speler.
Nee, daar ben jij heel erg goed inquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:20 schreef neehe het volgende:
[..]
Volgens mij slaat ze er toch echt naast.
Komt voor bij storingen in het autistisch spectrum, je imiteert wat je anderen hebt zien doen in soortgelijke situaties. En dus niet vanuit jezelf of je eigen gevoel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
k probeer wat uit te zoeken op Wiki... maar wat ik bedoel is heel goed mogelijk.. sommige mensen hebben iets met neurotransmitters andere hebben beschadigingen aan hersenkwabben.
Je zegt het ook juist... ze vertoont sociaal wenselijk gedrag (aangeleerd gedrag dus) waar dat soms totaal niet wenselijk is. Maar nogmaals het is maar een theorie.
Waar is onze huispsycholoog wanneer je hem nodig hebt?
Ik probeer ook maar wat te bedenken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Komt voor bij storingen in het autistisch spectrum, je imiteert wat je anderen hebt zien doen in soortgelijke situaties. En dus niet vanuit jezelf.
ik geloof trouwens niet dat dat bij Lieke zo is.
Dat wordt toch een grote afgang voor Amanda of zie ik dat verkeerd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik probeer ook maar wat te bedenken.
Ondertussen wordt Jaap weer 'lastiggevallen' door een paaldanseres in spé
Heeft misschien dezelfde werking als magnesium, kweenie hoor?quote:
Ach het gaat toch om het idee dat ze meedoetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat wordt toch een grote afgang voor Amanda of zie ik dat verkeerd.
Aldus onze huis tuin en keuken pshycholoog.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
k probeer wat uit te zoeken op Wiki... maar wat ik bedoel is heel goed mogelijk.. sommige mensen hebben iets met neurotransmitters andere hebben beschadigingen aan hersenkwabben.
Je zegt het ook juist... ze vertoont sociaal wenselijk gedrag (aangeleerd gedrag dus) waar dat soms totaal niet wenselijk is. Maar nogmaals het is maar een theorie.
Waar is onze huispsycholoog wanneer je hem nodig hebt?
Dat vind ik eigenlijk niet... Het duurt gewoon lang voordat haar ogen opengaan.... maar als ze opengaan is ze denk ik zo vertrokken uit de villa en kan Brian het verder wel shaken.... (Tenzij Lieke blijft en zij, in mijn ogen, haar langgekoesterde wens om samen te spelen met Brian toch nog uitkomt).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:22 schreef Borga het volgende:
[..]
Eigenlijk is Amanda een heel erg zielig , sneu meisje
Nee hoor dat zie je goed. Klinkt raar, maar Lieke brengt het er een stuk beter vanafquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat wordt toch een grote afgang voor Amanda of zie ik dat verkeerd.
tis dat ik snot en snot verkouden ben en geen zin om daar rond te huppelen in shortje en beenwarmers(verplicht) anders was ik zeker f gaan kijken ....tis dichtbijquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:33 schreef fredfik het volgende:
de del staat leterlijk en figuurlijk voor paal nu maar straks ook
ik zou willen dat ik muis was dan ging ik stiekum kijken
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:34 schreef beequeen het volgende:
Lieke vindt de rap van Brian vet en professioneel klinken.
Brian: Mijn armen zijn als een vogelnestje, zoiets als een Colaflesje.
Van je bh tot je slipje, ik lik je.
Need I say more?
ja...ten voeten uit ..........Selenequote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:38 schreef kybe het volgende:
Zomaar wat opmerkingen van een belgisch forum naar aanleiding van Selene's deelname Beauty & the Nerd
Van Selene denk ik dat ze het spel wilt winnen en bij wijze van spreken over lijken gaat gaan om haar doel te bereiken. Ik denk dat ze niet vies is van manipulatie.
Maar neeje, Selène is slechtgezind op Dieuwke, en iedereen moet het zijn! En als iemand het niet meer is, dan is ze ook kwaad op jou!!
Selene was in de eerste afleveringen ok en sympathiek. Maar naarmate het spel vorderde had ze wel op de duur met iedereen ruzie. En soms om redenen die we nog altijd niet weten...
Ik presenteer het niet als feit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:33 schreef neehe het volgende:
[..]
Aldus onze huis tuin en keuken pshycholoog.
Mij wordt verweten dat ik niet met feiten komt en over de streams moet posten.
Maar dat stukje hierboven slaat helemaal nergens op.
Psychologie van de koude grond.
Hoeveel % zal Amanda zijn 80, 90 of 100%
Ik vraag het gelijk maar even.
En wat te denken van huisgek Huub, 50, 60, 70, 80 of 100% ?
Ben ik nu de enige hier die zich nog kan herinneren dat Lieke in het begin van DGK in de jacuzzi over het been van Bwian aan het glijden was?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:33 schreef akveor het volgende:
[.knip.]
Ik heb altijd gedacht dat Lieke meer met Brian heeft dan met Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |