nee tis een man in een roze jasje geloof ik die langs een boulevard sprint (typisch engelse setting) op het eind hangt hij ook uitgeput aan de balustrade. het engelse accent valt op.quote:Op zondag 27 januari 2008 09:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
badly drawn boy - disillusion ?
Dan doe ik bij deze ook een pogingquote:Op maandag 28 januari 2008 15:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, er was nog geen (goed) antwoord gegeven, dus ik denk, doe ook maar een poging
Ik doe ook wel een duit in het zakje: Steve'N King - Bouncequote:Op maandag 28 januari 2008 18:14 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Dan doe ik bij deze ook een poging: MasterBlaster - Put Your Hands Up
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
dat je dat nummer durft te vergeten zeg!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:08 schreef -SG- het volgende:
Het laatste liedje heb ik al Simone White - The beep beep song
Het kwam me al bekend voor idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat je dat nummer durft te vergeten zeg!!!
R8 reclame joh!
Ik snap eerlijk waar niet wat er zo bijzonder aan dat nummer is. Dat gesmak in die microfoon..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:08 schreef -SG- het volgende:
Het laatste liedje heb ik al Simone White - The beep beep song
Bucovina misschien? Die hoor ik de laatste tijd erg veel in de kroeg...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef flappiewappie het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel van een nummer dat bijna in elke kroeg/disco word gedraaid.
Het gaat om een vrolijke Caribisch lijkend liedje met een beetje bubbling beat er onder, bij het horen ben je altijd in een keer vrolijk!
Hopelijk dat iemand eruit komt, heb helaas geen fragment oid
Lijkt er wel heel veel op, maar nummer wat ik zoek is toch iets meer ski-hut achtig!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bucovina misschien? Die hoor ik de laatste tijd erg veel in de kroeg...
mooi liedje inderdaad. Kwam m laatst tegen toen ik op youtube aan t surfen was... Ik ga even mn best doen om te kijken of ik m terug kan vinden.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:00 schreef cosmick het volgende:
Ik zoek een nummer nav een videoclip: getekende beren die naar een kermis gaan.
Niet voor mezelf overigens. Het schijnt een gevoelig nummer te zijn van vorig jaar.......
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:34 schreef savale het volgende:
[..]
mooi liedje inderdaad. Kwam m laatst tegen toen ik op youtube aan t surfen was... Ik ga even mn best doen om te kijken of ik m terug kan vinden.
toch niet therapy met diane?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:28 schreef savale het volgende:
Help ik zoek een niet heel bekend nummer uit ongeveer 2003 (of misschien nog eerder) schat ik zo. Voor zo ver ik me kan herinneren is het een triestig akoustisch liedje, gespeeld door vermoedelijk een punkbandje.
Volgens mij was de titel van het nummer een meisjesnaam. Ik dacht zelf Jenny, maar kan er niks over vinden via google dus ik zal wel fout zitten.
het liedje gaat over een jong meisje (15 of misschien nog wel jonger) waarmee het niet zo goed gaat. Ze wordt misbruikt e.d. De zanger verteld ergens aan het einde dat het om zijn zusje gaat.
helaasch..... Zoals je in de OP kunt lezen:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:28 schreef MrManiak het volgende:
Ik zoek de instrumentale versie van "Acda en de Munnik - het Regent Zonnestralen". Heeft iemand een linkje of heeft iemand deze track op zijn/haar PC staan? Ik heb hem zeer dringend nodig
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
niemand...?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:19 schreef RPD het volgende:
[..]
nee tis een man in een roze jasje geloof ik die langs een boulevard sprint (typisch engelse setting) op het eind hangt hij ook uitgeput aan de balustrade. het engelse accent valt op.
hij rent eigenlijk het hele nummer terwijl die dus zingt
zag em recent op TMF
Oeps, sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaasch..... Zoals je in de OP kunt lezen:
[..]
Nope, het is puur gitaar volgens mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
toch niet therapy met diane?
http://www.youtube.com/watch?v=md7SJ1kDE24
tis niet origineel van hun, maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |