Wie zegt dat? Huub zegt net dat hij keihard tegen haar gaat spelen als ze blijft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:48 schreef Rotterdammert het volgende:
Achter heeft gezegd dat Jaap en Huub rustig aan moeten doen tegen Lieke.
Filmpje van VOL: Margriet loopt een blauwtje bij Huubquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Brainless denkt echt dat Margriet Huub heeft afgewezen, het was in mijn beleving toch
echt andersom.
Duidelijk, of Q moet vanavond ff op haar inpraten om toch te gaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:49 schreef Disana het volgende:
Lieke weet niet hoeveel tijd ze nodig heeft, zegt ze als Jaap ernaar vraagt.
Dat klinkt al met al wel als blijven...
Als dat al zo is, heeft dat weinig met Lieke's persoontje te maken, maar eerder met het feit dat zij al zolang de buffer tussen Huub/Jaap en Brian/Amanda is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:48 schreef riri het volgende:
Achter wil Lieke niet kwijt...dat is wel duidelijk
Wij hebben thuis ook een boilerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel tijd ertussen zit en wat er ondertussen gebeurd is
Als het hem om z'n eigen bekendheid is te doen, heeft hij er belang bij dat ze blijft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Duidelijk, of Q moet vanavond ff op haar inpraten om toch te gaan.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:49 schreef Disana het volgende:
Lieke weet niet hoeveel tijd ze nodig heeft, zegt ze als Jaap ernaar vraagt.
Dat klinkt al met al wel als blijven...
TOPquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Filmpje van VOL: Margriet loopt een blauwtje bij Huub
He getver, dat was ik weer vergeten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het hem om z'n eigen bekendheid is te doen, heeft hij er belang bij dat ze blijft.
Ja. mooi. Bedankt !!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Filmpje van VOL: Margriet loopt een blauwtje bij Huub
Kabouter plop Huub lult zoveel. Vanmorgen zei hij nog dat hij Lieke zo zou gaan missen ( de hypocriete pisdwerg)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
Wie zegt dat? Huub zegt net dat hij keihard tegen haar gaat spelen als ze blijft.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:54 schreef mootie het volgende:
Dont focking mierenneuk op die kutwoorden!!!
Maar hij legt toch helemaal de keuze bij Lieke? Ik vind hen eerlijke adviezen geven waar Lieke wat mee kan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:51 schreef petraa het volgende:
L: Het lijkt zo oprecht alles van Huub. Ik heb nu zoiets als hij binnenkomt ik ben de nobele oprechte, want ik ga je met rust laten. Naar Huub toe ben ik qua gevoel toe gewoon blanco. Het lijkt allemaal zo oprecht en eerlijk, hij is zo doorzichtig als de pest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |