Nope... daar is juist de 24 uur voor bedoeld.... ze heeft 24 uur om te beslissen of ze wel of niet gaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:34 schreef SiRojK het volgende:
Ik lees het al weer, weer een stijltje vrijblijvend met de regels omgaan in DGK.. Was ook niet anders te verwachten. Officieel moet Lieke gewoon nu opstappen, end of story
Het is ook te ziek voor woorden eigenlijk.. Die mensen zijn nu echt helemaal fucked gewoon, brainwashed.. Stel je eens voor dat je het de hele dag over één persoon hebt.. Moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
Brian switcht van onderwerp, Amanda is besproken en heeft het weer over.......Huub, zijn favo onderwerp.
Maar... die gingen normaliter altijd in op het moment van aanvragen. Getuige ook Jaap laatst met die geldstemming.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Nope... daar is juist de 24 uur voor bedoeld.... ze heeft 24 uur om te beslissen of ze wel of niet gaat.
Ja oké, maar niet zoals het nu wordt gedaan.. 24 aangevraagd, geen antwoord geven, gesprek psycholoog en weer opnieuw 24 uur hebben...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Nope... daar is juist de 24 uur voor bedoeld.... ze heeft 24 uur om te beslissen of ze wel of niet gaat.
Kloptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar... die gingen normaliter altijd in op het moment van aanvragen. Getuige ook Jaap laatst met die geldstemming.
Toch zijn er hier mensen die dat wél kunnen hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het is ook te ziek voor woorden eigenlijk.. Die mensen zijn nu echt helemaal fucked gewoon, brainwashed.. Stel je eens voor dat je het de hele dag over één persoon hebt.. Moet er niet aan denken
Ik zit er met verbazing naar te luisteren.... Snel de focus verleggen naar Huub. Maar ik ben benieuwd naar het gesprek tussen Brian en Amanda ik hoop toch echt dat ze opstaat tegen haar menner.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
Brian switcht van onderwerp, Amanda is besproken en heeft het weer over.......Huub, zijn favo onderwerp.
Je moet inmiddels toch weten dat regels daar geen regels zijn. Huub en Jaap zeiden beide hetzelfde, je 24 uur gaat in op het moment van aanvragen, nu plotseling niet meer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:38 schreef SiRojK het volgende:
Ja oké, maar niet zoals het nu wordt gedaan.. 24 aangevraagd, geen antwoord geven, gesprek psycholoog en weer opnieuw 24 uur hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |