Ik ga eigenlijk NU slim cases nemen en de rest van die spindle in de container duwen. PCs die spontaan en herhaaldelijk gaan rebooten zodra er een nieuwe DVD aangeboden wordt, zijn niet fijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn spindle DVD's is bijna op. En daarna ga ik slim cases nemen denk ik. Of iig een goed merk. Spindles zijn tamelijk ruk namelijk.
't Was toch de fiets gewordenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Welnee, of de fiets, of de auto. Zien of 't droog is
Je hebt nu ook al theepads. Maar dat lijkt me eigenlijk helemaal nietsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:34 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben wel toe aan thee. Eigenlijk. Maar ik heb geen zin om het te zetten.
Theepads, wat heeft dat voor nutquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je hebt nu ook al theepads. Maar dat lijkt me eigenlijk helemaal niets
Voor in de Senseo. Best goed te drinken op zich hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Theepads, wat heeft dat voor nut
Ik heb alquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:51 schreef Ynske het volgende:
erg productief vanmorgen
heb mijn nagels al gelakt
broodjes gebakken
zitten lezen
de chocopads zijn ook goed te doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor in de Senseo. Best goed te drinken op zich hoor
T is al heel wat jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:51 schreef Ynske het volgende:
erg productief vanmorgen
heb mijn nagels al gelakt
broodjes gebakken
zitten lezen
Ah, daar gaat het mis,quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor in de Senseo. Best goed te drinken op zich hoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |