FOK!forum / Klaagbaak / NS Spooktrein
jmaczaterdag 19 januari 2008 @ 09:08
Na een lange nacht werken wacht je in Utrecht op de eerste trein naar Eindhoven van 7.38. Om 7.32 komt er een trein aan rollen die bestaat uit nieuw soort coupes (nog nooit gezien), gedeelte ice, en rest normale 1/2 klasse NL coupes. De trein is helemaal donker maar aangezien het de eerste trein is vond ik dat niet zo vreemd. Hij stopt precies goed op het perron en de deuren gaan makkelijk open. Samen met zo'n 20 andere vroege vogels stap ik in in het donkere gevaarte en ga zitten. Maar dan.. 1,5 minuut later gaat het kreng opeens aanrijden. Sommige weten er nog uit te springen maar de rest niet...

En toen.. reed 'ie opeens met MAX SNELHEID met DEUREN OPEN (gingen niet eens dicht) richting Den Bosch. Alles was open, lichten uit (pikkedonker...) en niemand die iets om ging roepen of lichten aandeed. Reizigers gingen maar allemaal bij elkaar staan en wachten af... Pas na 15minuten stopt de trein opeens heel hard midden in een weiland (denk noodrem?) en komt er via de berm een medewerker NS (groen pakkie) naar ons toe met de melding dat het een trein was met bestemming: rangeerterrein en dat de deuren nooit open hadden mogen gaan en dat ze niet wisten dat er mensen in de trein zaten . Uiteindelijk hebben ze besloten met de donkere trein (en ons erin) maar naar Den Bosch te rijden en daar mochten we eindelijk het licht tegemoet treden

Lekker bezig dus NS (treinen na ons hadden meteen 20 minuten vertraging dus dag begint meteen goed voor ze).

Maar was weer eens wat anders..

Klacht: Ns die niet eens kan zien als al hun deuren openstaan terwijl ie met 100+ km over de rails jaagt en mensen in laten stappen in spooktreinen en dan tijd lang er niets aan doen..

[ Bericht 0% gewijzigd door jmac op 19-01-2008 09:29:50 ]
OAzaterdag 19 januari 2008 @ 09:17
Mooi verhaal
Kut NS
Ellatjuhzaterdag 19 januari 2008 @ 09:28
mooi verhaal idd
Spike1506zaterdag 19 januari 2008 @ 09:31
Mensen die in een trein stappen waar de lichten uit zijn!
JamesBrowniezaterdag 19 januari 2008 @ 09:32
Het verhaal was nog beter geweest met een moordenaar!

Maar zo is het ook leuk!
jmaczaterdag 19 januari 2008 @ 09:33
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:31 schreef Spike1506 het volgende:
Mensen die in een trein stappen waar de lichten uit zijn!
Is wel vaker zo als 't de eerste trein 's ochtends is. Dan gaan ze aan na een paar minuten of net voordat 'ie voor het eerst gaat rijden die dag
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Het verhaal was nog beter geweest met een moordenaar!

Maar zo is het ook leuk!
Helaas
Die man van de NS echt zo door de deur schreeuwen: Zijn hier nog meeeeensen? Net alsof we daar al dagen zaten en ze ons kwamen bevrijden
Yozzzzaterdag 19 januari 2008 @ 09:35
Hahaha Wat een verhaal! Stond er op de borden wel aangegeven waar de trein heenging? Of iets als
"niet instappen"?
#ANONIEMzaterdag 19 januari 2008 @ 09:35
Zo maak je nog eens wat mee.
Wel stom van de machinist om die deuren open te laten staan trouwens.
jmaczaterdag 19 januari 2008 @ 09:37
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:35 schreef Yozzz het volgende:
Hahaha Wat een verhaal! Stond er op de borden wel aangegeven waar de trein heenging? Of iets als
"niet instappen"?
Nee als er niet instappen stond waren we ook niet ingestapt.

Stonden gewoon de normale tijd en bestemmingen op 't bord.
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:35 schreef Wombcat het volgende:
Zo maak je nog eens wat mee.
Wel stom van de machinist om die deuren open te laten staan trouwens.
Had je 's moeten zien als er wel ongelukken waren gebeurd. Paar mensen sprongen nog uit de trein toen 'ie al even reed nog op het laatste stukje van 't perron. Als ze verkeerd terecht waren gekomen was de NS zeker aansprakelijk gesteld voor zo'n fout.
#ANONIEMzaterdag 19 januari 2008 @ 09:37
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:33 schreef jmac het volgende:

[..]

Is wel vaker zo als 't de eerste trein 's ochtends is. Dan gaan ze aan na een paar minuten of net voordat 'ie voor het eerst gaat rijden die dag
[..]

Helaas
Die man van de NS echt zo door de deur schreeuwen: Zijn hier nog meeeeensen? Net alsof we daar al dagen zaten en ze ons kwamen bevrijden
Als het een goedkope horrorfilm was geweest, waren jullie allang zombies geweest.
Niet zo slim van die man dus om dan zo hard te schreeuwen.
Horlogezaterdag 19 januari 2008 @ 09:38
Goed verhaal!
JDudezaterdag 19 januari 2008 @ 09:41
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:33 schreef jmac het volgende:

Is wel vaker zo als 't de eerste trein 's ochtends is. Dan gaan ze aan na een paar minuten of net voordat 'ie voor het eerst gaat rijden die dag
Ja, alsof 7:38 pas de eerste trein gaat .
RemcoDelftzaterdag 19 januari 2008 @ 09:50
Foto's?
eNaSnIzaterdag 19 januari 2008 @ 09:51
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:41 schreef JDude het volgende:

[..]

Ja, alsof 7:38 pas de eerste trein gaat .
Dat klopt, ze vertrekken om de volgende tijden:1.04, 2.04, 3.04, 4.04, 4.06, 6.44, 7.38

Dus TS, voortaan gewoon beter plannen als je de eerste wilt hebben
DaMartzaterdag 19 januari 2008 @ 09:52
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:08 schreef jmac het volgende:

Klacht: Ns die niet eens kan zien als al hun deuren openstaan terwijl ie met 100+ km over de rails jaagt en mensen in laten stappen in spooktreinen en dan tijd lang er niets aan doen..
Leuk bedacht, maar als de deuren niet dicht zijn, kan de trein ook niet wegrijden.. beveiliging en zo .
JDudezaterdag 19 januari 2008 @ 09:54
En ICE's worden ook niet gekoppeld met binnenlandse rijtuigen. Conclusie: hoax.
veldmuiszaterdag 19 januari 2008 @ 09:55
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:

[..]

Leuk bedacht, maar als de deuren niet dicht zijn, kan de trein ook niet wegrijden.. beveiliging en zo .
Oh, dan droom ik elke keer dat de conducteur in een openstaande deur staat terwijl de trein wegrijdt.
DaMartzaterdag 19 januari 2008 @ 09:55
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:54 schreef JDude het volgende:
En ICE's worden ook niet gekoppeld met binnenlandse rijtuigen. Conclusie: hoax.
Ze hebben toch van die Duitse huurrijtuigen in ICE-kleur?
veldmuiszaterdag 19 januari 2008 @ 09:55
Hoi JD.
DaMartzaterdag 19 januari 2008 @ 09:57
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:55 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Oh, dan droom ik elke keer dat de conducteur in een openstaande deur staat terwijl de trein wegrijdt.
Omdat hij met zijn sleutel de beveiliging omzeilt dan of zo... maar 100 km/u met open deuren gaat echt niet.
JDudezaterdag 19 januari 2008 @ 09:58
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:55 schreef veldmuis het volgende:

Oh, dan droom ik elke keer dat de conducteur in een openstaande deur staat terwijl de trein wegrijdt.
Die mag dat.
Batsnekzaterdag 19 januari 2008 @ 09:58
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:

[..]

Leuk bedacht, maar als de deuren niet dicht zijn, kan de trein ook niet wegrijden.. beveiliging en zo .
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat de deuren te vroeg open gaan, en je uit een rijdende trein moet stappen.
JDudezaterdag 19 januari 2008 @ 09:58
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:55 schreef veldmuis het volgende:
Hoi JD.
Hallo veldmuis.
LasTeRzaterdag 19 januari 2008 @ 09:58
Bussen kunnen ook wegrijden als je net wilt uitstapppen. Ik moest echt uit een half rijdende bus springen.
Wynterzaterdag 19 januari 2008 @ 09:58
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:

[..]

Leuk bedacht, maar als de deuren niet dicht zijn, kan de trein ook niet wegrijden.. beveiliging en zo .
ooit van storingen gehoord?
JDudezaterdag 19 januari 2008 @ 10:00
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:58 schreef Batsnek het volgende:

Ik heb al een paar keer meegemaakt dat de deuren te vroeg open gaan, en je uit een rijdende trein moet stappen.
Aangezien je de deuren zelf opent, moet je niks.
veldmuiszaterdag 19 januari 2008 @ 10:00
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

Omdat hij met zijn sleutel de beveiliging omzeilt dan of zo... maar 100 km/u met open deuren gaat echt niet.
Als hij dat met zijn sleutel kan kan dat dus ook gewoon gebeuren bij een storing.
DaMartzaterdag 19 januari 2008 @ 10:01
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:58 schreef Wynter het volgende:

[..]

ooit van storingen gehoord?
Dan hebben ze dat ook wel snel genoeg door hoor. En nogmaals, misschien kan het met lage snelheid, maar zeker niet mer 100 km per uur.
veldmuiszaterdag 19 januari 2008 @ 10:03
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:01 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dan hebben ze dat ook wel snel genoeg door hoor. En nogmaals, misschien kan het met lage snelheid, maar zeker niet mer 100 km per uur.
Storing = storing hè.
DaMartzaterdag 19 januari 2008 @ 10:05
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:03 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Storing = storing hè.
Ach, daar hebben ze vast ook wel beveiliging voor .
veldmuiszaterdag 19 januari 2008 @ 10:06
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ach, daar hebben ze vast ook wel beveiliging voor .
We hebben het over de NS hè?
Wynterzaterdag 19 januari 2008 @ 10:07
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:06 schreef veldmuis het volgende:

[..]

We hebben het over de NS hè?
Idd, daar kan je af en toe 10 minuten vertraging van oplopen omdat de conducteur niet aanwezig is
DaMartzaterdag 19 januari 2008 @ 10:08
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:07 schreef Wynter het volgende:

[..]

Idd, daar kan je af en toe 10 minuten vertraging van oplopen omdat de conducteur niet aanwezig is
Of omdat de deuren niet sluiten .

...zoals vorige week op Alphen gebeurde
Ice_Teazaterdag 19 januari 2008 @ 10:14
Laatst ook zo zielig. Er stond een trein op het perron 4 in Nijmegen, met op het bord de melding: 'Roosendaal 15:19'. Het was niet de gebruikelijke trein, maar er rijdt wel eens vaker een gekoppelde stoptrein die richting uit, dus ik ingestapt. De luidspreker van de coupe waarin ik al 4 minuten zat kraakte opeens wat, dus ik denk 'oh dit zal wel een bericht zijn dat we de trein moeten verlaten'. Dat was ook zo, maar wel erg vreemd dat dat niet eerder vermeldt stond op het vertrekbord, nu wel. Zie ik onderweg richting AHtogo 2 oudjes nog in die trein zitten, dus ik probeer ze de trein uit te krijgen met gebaren en liplezen en bij de deuren heb ik voor hen nog op de 'openknop' gedrukt, omdat ze niet snapten hoe zij de deur van binnenuit open moesten doen. Maar het was te laat. God weet waar dat ding heen ging.

Scheit NS.
thijsltczaterdag 19 januari 2008 @ 10:18
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Ice_Tea het volgende:
Laatst ook zo zielig. Er stond een trein op het perron 4 in Nijmegen, met op het bord de melding: 'Roosendaal 15:19'. Het was niet de gebruikelijke trein, maar er rijdt wel eens vaker een gekoppelde stoptrein die richting uit, dus ik ingestapt. De luidspreker van de coupe waarin ik al 4 minuten zat kraakte opeens wat, dus ik denk 'oh dit zal wel een bericht zijn dat we de trein moeten verlaten'. Dat was ook zo, maar wel erg vreemd dat dat niet eerder vermeldt stond op het vertrekbord, nu wel. Zie ik onderweg richting AHtogo 2 oudjes nog in die trein zitten, dus ik probeer ze de trein uit te krijgen met gebaren en liplezen en bij de deuren heb ik voor hen nog op de 'openknop' gedrukt, omdat ze niet snapten hoe zij de deur van binnenuit open moesten doen. Maar het was te laat. God weet waar dat ding heen ging.

Scheit NS.
p0wnd dus
veldmuiszaterdag 19 januari 2008 @ 10:19
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Ice_Tea het volgende:
Laatst ook zo zielig. Er stond een trein op het perron 4 in Nijmegen, met op het bord de melding: 'Roosendaal 15:19'. Het was niet de gebruikelijke trein, maar er rijdt wel eens vaker een gekoppelde stoptrein die richting uit, dus ik ingestapt. De luidspreker van de coupe waarin ik al 4 minuten zat kraakte opeens wat, dus ik denk 'oh dit zal wel een bericht zijn dat we de trein moeten verlaten'. Dat was ook zo, maar wel erg vreemd dat dat niet eerder vermeldt stond op het vertrekbord, nu wel. Zie ik onderweg richting AHtogo 2 oudjes nog in die trein zitten, dus ik probeer ze de trein uit te krijgen met gebaren en liplezen en bij de deuren heb ik voor hen nog op de 'openknop' gedrukt, omdat ze niet snapten hoe zij de deur van binnenuit open moesten doen. Maar het was te laat. God weet waar dat ding heen ging.

Scheit NS.
Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
thijsltczaterdag 19 januari 2008 @ 10:20
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
Terpentin07zaterdag 19 januari 2008 @ 10:23
In navolging van de Lift.........de Trein!!!!!!!
marcel-ozaterdag 19 januari 2008 @ 10:29
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.


ot: mooi verhaal..
zo maak je nog es wat mee smorgens

wel beste fout van de machinist en NS
1. op de borden moest "niet instappen" staan
2. op het perron hoorden de deuren niet opengemaakt kunnen worden
3. op de stations staan camera's waarvan de machinist een monitor heeft.

hij zal gisteravond wel wat biertjes op hebben en te laat gaan slapen. zou k ook doen als k ns machinist ben
LasTeRzaterdag 19 januari 2008 @ 10:30
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:23 schreef Terpentin07 het volgende:
In navolging van de Lift.........de Trein!!!!!!!
HAHAHAHAH
Dr_Flashzaterdag 19 januari 2008 @ 11:03
Ach ja, je maakt weer eens wat mee he
Logitikzaterdag 19 januari 2008 @ 11:09
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:17 schreef OA het volgende:
Mooi verhaal
Kut NS
Kut NS? Wij Nederlanders zijn veels verwend man! In de meeste andere landen in het OV veel kutter!
RealZeuszaterdag 19 januari 2008 @ 11:10
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:58 schreef LasTeR het volgende:
Bussen kunnen ook wegrijden als je net wilt uitstapppen. Ik moest echt uit een half rijdende bus springen.
Vroeger wel ja. De bussen van tegenwoordig (en dat is al sinds eind jaren 80 zo) springen op de rem als de deuren opengaan.
veldmuiszaterdag 19 januari 2008 @ 11:11
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:10 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Vroeger wel ja. De bussen van tegenwoordig (en dat is al sinds eind jaren 80 zo) springen op de rem als de deuren opengaan.
Toen het van de zomer keiheet was zat ik in zoeen bus die rondreed met een open voordeur zegmaar.
JDudezaterdag 19 januari 2008 @ 11:16
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:29 schreef marcel-o het volgende:

3. op de stations staan camera's waarvan de machinist een monitor heeft.
Sinds wanneer?
JDudezaterdag 19 januari 2008 @ 11:16
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:11 schreef veldmuis het volgende:

Toen het van de zomer keiheet was zat ik in zoeen bus die rondreed met een open voordeur zegmaar.
Die ouwe barrels die hier toen nog reden waren dan ook ongetwijfeld van voor de jaren '80.
Sjowhanzaterdag 19 januari 2008 @ 11:22
Omg
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:16 schreef JDude het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
Idd, dit heeft de NS niet hoor . Heb het wel gezien in Berlijn, maargoed
Tim86zaterdag 19 januari 2008 @ 11:26
hahaha lekker jmac
#ANONIEMzaterdag 19 januari 2008 @ 13:30
Komt vaker voor http://www.youtube.com/watch?v=6Iz8chCwbKs
Tim86zaterdag 19 januari 2008 @ 13:45
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als het een goedkope horrorfilm was geweest, waren jullie allang zombies geweest.
Niet zo slim van die man dus om dan zo hard te schreeuwen.
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.


Tot zover mijn zinnige bijdrage
LoggedInzaterdag 19 januari 2008 @ 14:12
gaaf verhaal, lijkt me wel leuk om een keer mee te maken. Wel oppassen dat je zakken niet gerold worden op zon moment
jmaczaterdag 19 januari 2008 @ 17:14
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:51 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Dat klopt, ze vertrekken om de volgende tijden:1.04, 2.04, 3.04, 4.04, 4.06, 6.44, 7.38

Dus TS, voortaan gewoon beter plannen als je de eerste wilt hebben
Ja maar kom vanuit hilversum noord dus dan is 't pas 'de eerste'
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:

[..]

Leuk bedacht, maar als de deuren niet dicht zijn, kan de trein ook niet wegrijden.. beveiliging en zo .
Blijkbaar wel. Omroepsysteem en lichten konden ook niet aan..ook niet nadat ze hadden ontdekt hadden dat wij erin zaten. Dus zal wel soort van storing zijn ofzo. De treincoupes waren ook allemaal totaal verschillend dus denk dat ze gewoon heel veel dingen aan elkaar gekoppeld hadden die geen 'contact' met elkaar konden maken ofzo (niet dat ik er verstand van heb..) Hij reed wel gewoon op max snelheid. Net zo hard als dat een intercity daar zou rijden. Het waren van die deuren die altijd met een hele harde klap dichtvallen. Denk dat die anders zijn dan degene die gewoon aan beide zijdes opengaan. Die kunnen volgens mij idd niet open tijdens het rijden in normale omstandigheden.
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:12 schreef LoggedIn het volgende:
gaaf verhaal, lijkt me wel leuk om een keer mee te maken. Wel oppassen dat je zakken niet gerold worden op zon moment
Allochtonen waren nog niet wakker vanochtend
Eixzaterdag 19 januari 2008 @ 17:29
De trein waar TS in zat was misschien een rit naar een werkplaats oid. Dat verklaart ook waarom de deuren niet sloten aangezien deze normaal van zelf dicht moeten gaan bij een snelheid hoger dan 5 km/u (en ontgrendeld worden bij een lagere snelheid). Normaal is zo'n systeem alleen voor de zekerheid aangezien de conducteur/machinist in Nederland de vergrendeling van de deuren moet bedienen. Maar bij zo'n rit is er natuurlijk ook geen conducteur aanwezig...

Hoe dan ook, zo'n trein zou nooit langs een perron mogen stoppen zonder omroep/niet instappen waarschuwing oid.
jmaczaterdag 19 januari 2008 @ 17:56
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef Eix het volgende:
De trein waar TS in zat was misschien een rit naar een werkplaats oid.
Klopt
JDudezaterdag 19 januari 2008 @ 18:20
Klinkt als een of ander internationaal gevaarte, met al die verschillende rijtuigen. Misschien dat Praag/Moskou/etc. ding?
jmaczaterdag 19 januari 2008 @ 18:27
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:20 schreef JDude het volgende:
Klinkt als een of ander internationaal gevaarte, met al die verschillende rijtuigen. Misschien dat Praag/Moskou/etc. ding?


Je had een gedeelte waarin coupes zaten zoals in de trein venlo-den haag (dus coupes waar zes mensen kunnen zitten. 3 vs 3.

Maar ook een stel waarin het 2-3-4-2 oid (ziet er echt heel raar uit. hele rare indeling).

Stoelen zaten iig 10x fijner dan in de normale stellen van de ns.
Suga_Mamazaterdag 19 januari 2008 @ 18:29
TjokkePriizaterdag 19 januari 2008 @ 19:24
Chille shit toch. Ik zat ook een keer in de laatste trein. Zo'n halve Duitse, was het licht ook uit. Kon ik lekker slapen (Y). Verwarming was alleen ook uit
ReisTzaterdag 19 januari 2008 @ 19:26
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:27 schreef jmac het volgende:

[..]

Je had een gedeelte waarin coupes zaten zoals in de trein venlo-den haag (dus coupes waar zes mensen kunnen zitten. 3 vs 3.

Maar ook een stel waarin het 2-3-4-2 oid (ziet er echt heel raar uit. hele rare indeling).

Stoelen zaten iig 10x fijner dan in de normale stellen van de ns.
Da's precies wat er nu al een tijdje tussen Amsterdam-Amersfoort rijdt.
jmaczaterdag 19 januari 2008 @ 19:29
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:26 schreef ReisT het volgende:

[..]

Da's precies wat er nu al een tijdje tussen Amsterdam-Amersfoort rijdt.
Goede zaak dan. Veel beter dan de normale stellen
Broekpalingzaterdag 19 januari 2008 @ 20:34
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
Dr_Flashzaterdag 19 januari 2008 @ 23:21
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:26 schreef ReisT het volgende:
Da's precies wat er nu al een tijdje tussen Amsterdam-Amersfoort rijdt.
Amsterdam - Amersfoort - Deventer zelfs. Tof spul, wel

Maar op Utrecht Centraal, en helemaal richting Eindhoven? Da's wel raar ja. Misschien is het ook wat om aan je deurvergrendelijk te denken als je langs een perronspoor voor een rooie komt te hangen
dennus2007zaterdag 19 januari 2008 @ 23:42
mooi verhaal!!:)
wel weer dom van die Nationale Sukkels!!!
Thetallguyzaterdag 19 januari 2008 @ 23:44
Ik zat deze week ook in de trein (wow), een Veolia wadlopertje, en tussen Vierlingsbeek en Venray bleef ook vrolijk een deur openstaan
Tecnixzaterdag 19 januari 2008 @ 23:44
Haha lol nice OP

Jammer dat je geen pic's hebt
Fleischmeisterzondag 20 januari 2008 @ 02:41
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:23 schreef Terpentin07 het volgende:
In navolging van de Lift.........de Trein!!!!!!!
Zou nog best wat kunnen worden, o.a. mensen die door het toilet op de rails worden gezogen, met 100 km/u uit de trein vallen, wissels die een eigen leven leiden en frontale botsingen veroorzaken, en uiteraard de nodige mensen die door de moordlustige treindeuren worden vastgeklemd en vervolgens worden onthoofd aan het einde van het perron. Komt helemaal goed.
Emimichzondag 20 januari 2008 @ 07:54
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
boriszzondag 20 januari 2008 @ 07:57
lollig verhaal
SevenWonderszondag 20 januari 2008 @ 09:07
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:37 schreef jmac het volgende:


Had je 's moeten zien als er wel ongelukken waren gebeurd. Paar mensen sprongen nog uit de trein toen 'ie al even reed nog op het laatste stukje van 't perron. Als ze verkeerd terecht waren gekomen was de NS zeker aansprakelijk gesteld voor zo'n fout.
Nee, want iedere boerenlul weet dat je niet uit een rijdende trein moet/mag springen. Ook al wordt hij afgerangeerd of wat dan ook...
jmaczondag 20 januari 2008 @ 13:25
quote:
Op zondag 20 januari 2008 02:41 schreef Henno het volgende:

[..]

Zou nog best wat kunnen worden, o.a. mensen die door het toilet op de rails worden gezogen, met 100 km/u uit de trein vallen, wissels die een eigen leven leiden en frontale botsingen veroorzaken, en uiteraard de nodige mensen die door de moordlustige treindeuren worden vastgeklemd en vervolgens worden onthoofd aan het einde van het perron. Komt helemaal goed.
ff dick maas bellen !
quote:
Op zondag 20 januari 2008 09:07 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Nee, want iedere boerenlul weet dat je niet uit een rijdende trein moet/mag springen. Ook al wordt hij afgerangeerd of wat dan ook...
Maakt niet uit. Juridisch gewoon de schuld van NS.

[ Bericht 23% gewijzigd door jmac op 20-01-2008 13:38:05 ]
frank07zondag 20 januari 2008 @ 13:34
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
ik ga stuk hier!!!!!!!
gebrokenglaszondag 20 januari 2008 @ 13:43
Nou je weet dat er op zich weinig kan gebeuren. De trein volgt gewoon een vaste koers (de rails namelijk).
Apokalypsezondag 20 januari 2008 @ 16:17
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:09 schreef Logitik het volgende:

[..]

Kut NS? Wij Nederlanders zijn veels verwend man! In de meeste andere landen is het OV veel kutter!
Danny_Ramonezondag 20 januari 2008 @ 17:10
Stuur je verhaal naar http://www.omroephumor.nl/
Peterseliemanzondag 20 januari 2008 @ 17:11
Foutje bedankt
Robin2130zondag 20 januari 2008 @ 17:20
Leuk verhaal maar ICE's worden nooit gekoppeld aan binnenlands materieel Er zijn wel rijtuigen in ICE-kleur, maar die rijden als IC van Amsterdam naar Berlin Ostbahnhof Ook heeft NS (wegens materieeltekort) ook ICL-rijtuigen gehuurd van de DB, maar die worden ook overgespoten naar NS-kleuren
NiTiNzondag 20 januari 2008 @ 22:52
Auto. For. The. Win.
deepartzondag 20 januari 2008 @ 23:00
Zoiets maak ik dus weer nooit mee als ik eens een keer met de trein gaat, had het wel mooi gevonden