Is wel vaker zo als 't de eerste trein 's ochtends is. Dan gaan ze aan na een paar minuten of net voordat 'ie voor het eerst gaat rijden die dagquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:31 schreef Spike1506 het volgende:
Mensen die in een trein stappen waar de lichten uit zijn!
Helaasquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:32 schreef JamesBrownie het volgende:
Het verhaal was nog beter geweest met een moordenaar!
Maar zo is het ook leuk!
Nee als er niet instappen stond waren we ook niet ingestapt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:35 schreef Yozzz het volgende:
HahahaWat een verhaal!
Stond er op de borden wel aangegeven waar de trein heenging? Of iets als
"niet instappen"?
Had je 's moeten zien als er wel ongelukken waren gebeurd. Paar mensen sprongen nog uit de trein toen 'ie al even reed nog op het laatste stukje van 't perron. Als ze verkeerd terecht waren gekomen was de NS zeker aansprakelijk gesteld voor zo'n fout.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:35 schreef Wombcat het volgende:
Zo maak je nog eens wat mee.
Wel stom van de machinist om die deuren open te laten staan trouwens.
Als het een goedkope horrorfilm was geweest, waren jullie allang zombies geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:33 schreef jmac het volgende:
[..]
Is wel vaker zo als 't de eerste trein 's ochtends is. Dan gaan ze aan na een paar minuten of net voordat 'ie voor het eerst gaat rijden die dag
[..]
Helaas![]()
Die man van de NS echt zo door de deur schreeuwen: Zijn hier nog meeeeensen? Net alsof we daar al dagen zaten en ze ons kwamen bevrijden![]()
Ja, alsof 7:38 pas de eerste trein gaatquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:33 schreef jmac het volgende:
Is wel vaker zo als 't de eerste trein 's ochtends is. Dan gaan ze aan na een paar minuten of net voordat 'ie voor het eerst gaat rijden die dag
Dat klopt, ze vertrekken om de volgende tijden:1.04, 2.04, 3.04, 4.04, 4.06, 6.44, 7.38quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, alsof 7:38 pas de eerste trein gaat.
Leuk bedacht, maar als de deuren niet dicht zijn, kan de trein ook niet wegrijden.. beveiliging en zoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:08 schreef jmac het volgende:
Klacht: Ns die niet eens kan zien als al hun deuren openstaan terwijl ie met 100+ km over de rails jaagt en mensen in laten stappen in spooktreinen en dan tijd lang er niets aan doen..
Oh, dan droom ik elke keer dat de conducteur in een openstaande deur staat terwijl de trein wegrijdt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar als de deuren niet dicht zijn, kan de trein ook niet wegrijden.. beveiliging en zo.
Ze hebben toch van die Duitse huurrijtuigen in ICE-kleur?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:54 schreef JDude het volgende:
En ICE's worden ook niet gekoppeld met binnenlandse rijtuigen. Conclusie: hoax.
Omdat hij met zijn sleutel de beveiliging omzeilt dan of zo... maar 100 km/u met open deuren gaat echt niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh, dan droom ik elke keer dat de conducteur in een openstaande deur staat terwijl de trein wegrijdt.
Die mag dat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:55 schreef veldmuis het volgende:
Oh, dan droom ik elke keer dat de conducteur in een openstaande deur staat terwijl de trein wegrijdt.
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat de deuren te vroeg open gaan, en je uit een rijdende trein moet stappen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar als de deuren niet dicht zijn, kan de trein ook niet wegrijden.. beveiliging en zo.
Hallo veldmuis.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:55 schreef veldmuis het volgende:
Hoi JD.
ooit van storingen gehoord?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar als de deuren niet dicht zijn, kan de trein ook niet wegrijden.. beveiliging en zo.
Aangezien je de deuren zelf opent, moet je niks.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:58 schreef Batsnek het volgende:
Ik heb al een paar keer meegemaakt dat de deuren te vroeg open gaan, en je uit een rijdende trein moet stappen.
Als hij dat met zijn sleutel kan kan dat dus ook gewoon gebeuren bij een storing.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat hij met zijn sleutel de beveiliging omzeilt dan of zo... maar 100 km/u met open deuren gaat echt niet.
Dan hebben ze dat ook wel snel genoeg door hoor. En nogmaals, misschien kan het met lage snelheid, maar zeker niet mer 100 km per uur.quote:
Storing = storing hè.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat ook wel snel genoeg door hoor. En nogmaals, misschien kan het met lage snelheid, maar zeker niet mer 100 km per uur.
We hebben het over de NS hè?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, daar hebben ze vast ook wel beveiliging voor.
Idd, daar kan je af en toe 10 minuten vertraging van oplopen omdat de conducteur niet aanwezig isquote:
Of omdat de deuren niet sluitenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:07 schreef Wynter het volgende:
[..]
Idd, daar kan je af en toe 10 minuten vertraging van oplopen omdat de conducteur niet aanwezig is
p0wnd dusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Ice_Tea het volgende:
Laatst ook zo zielig. Er stond een trein op het perron 4 in Nijmegen, met op het bord de melding: 'Roosendaal 15:19'. Het was niet de gebruikelijke trein, maar er rijdt wel eens vaker een gekoppelde stoptrein die richting uit, dus ik ingestapt. De luidspreker van de coupe waarin ik al 4 minuten zat kraakte opeens wat, dus ik denk 'oh dit zal wel een bericht zijn dat we de trein moeten verlaten'. Dat was ook zo, maar wel erg vreemd dat dat niet eerder vermeldt stond op het vertrekbord, nu wel. Zie ik onderweg richting AHtogo 2 oudjes nog in die trein zitten, dus ik probeer ze de trein uit te krijgen met gebaren en liplezen en bij de deuren heb ik voor hen nog op de 'openknop' gedrukt, omdat ze niet snapten hoe zij de deur van binnenuit open moesten doen. Maar het was te laat. God weet waar dat ding heen ging.
Scheit NS.
Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Ice_Tea het volgende:
Laatst ook zo zielig. Er stond een trein op het perron 4 in Nijmegen, met op het bord de melding: 'Roosendaal 15:19'. Het was niet de gebruikelijke trein, maar er rijdt wel eens vaker een gekoppelde stoptrein die richting uit, dus ik ingestapt. De luidspreker van de coupe waarin ik al 4 minuten zat kraakte opeens wat, dus ik denk 'oh dit zal wel een bericht zijn dat we de trein moeten verlaten'. Dat was ook zo, maar wel erg vreemd dat dat niet eerder vermeldt stond op het vertrekbord, nu wel. Zie ik onderweg richting AHtogo 2 oudjes nog in die trein zitten, dus ik probeer ze de trein uit te krijgen met gebaren en liplezen en bij de deuren heb ik voor hen nog op de 'openknop' gedrukt, omdat ze niet snapten hoe zij de deur van binnenuit open moesten doen. Maar het was te laat. God weet waar dat ding heen ging.
Scheit NS.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:23 schreef Terpentin07 het volgende:
In navolging van de Lift.........de Trein!!!!!!!![]()
Kut NS? Wij Nederlanders zijn veels verwend man! In de meeste andere landen in het OV veel kutter!quote:
Vroeger wel ja. De bussen van tegenwoordig (en dat is al sinds eind jaren 80 zo) springen op de rem als de deuren opengaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:58 schreef LasTeR het volgende:
Bussen kunnen ook wegrijden als je net wilt uitstapppen.Ik moest echt uit een half rijdende bus springen.
Toen het van de zomer keiheet was zat ik in zoeen bus die rondreed met een open voordeur zegmaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vroeger wel ja. De bussen van tegenwoordig (en dat is al sinds eind jaren 80 zo) springen op de rem als de deuren opengaan.
Sinds wanneer?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:29 schreef marcel-o het volgende:
3. op de stations staan camera's waarvan de machinist een monitor heeft.
Die ouwe barrels die hier toen nog reden waren dan ook ongetwijfeld van voor de jaren '80.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:11 schreef veldmuis het volgende:
Toen het van de zomer keiheet was zat ik in zoeen bus die rondreed met een open voordeur zegmaar.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als het een goedkope horrorfilm was geweest, waren jullie allang zombies geweest.
Niet zo slim van die man dus om dan zo hard te schreeuwen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
Ja maar kom vanuit hilversum noord dus dan is 't pas 'de eerste'quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:51 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat klopt, ze vertrekken om de volgende tijden:1.04, 2.04, 3.04, 4.04, 4.06, 6.44, 7.38
Dus TS, voortaan gewoon beter plannen als je de eerste wilt hebben
Blijkbaar wel. Omroepsysteem en lichten konden ook niet aan..ook niet nadat ze hadden ontdekt hadden dat wij erin zaten. Dus zal wel soort van storing zijn ofzo. De treincoupes waren ook allemaal totaal verschillend dus denk dat ze gewoon heel veel dingen aan elkaar gekoppeld hadden die geen 'contact' met elkaar konden maken ofzo (niet dat ik er verstand van heb..) Hij reed wel gewoon op max snelheid. Net zo hard als dat een intercity daar zou rijden. Het waren van die deuren die altijd met een hele harde klap dichtvallen. Denk dat die anders zijn dan degene die gewoon aan beide zijdes opengaan. Die kunnen volgens mij idd niet open tijdens het rijden in normale omstandigheden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar als de deuren niet dicht zijn, kan de trein ook niet wegrijden.. beveiliging en zo.
Allochtonen waren nog niet wakker vanochtendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:12 schreef LoggedIn het volgende:
gaaf verhaal, lijkt me wel leuk om een keer mee te maken. Wel oppassen dat je zakken niet gerold worden op zon moment
Kloptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef Eix het volgende:
De trein waar TS in zat was misschien een rit naar een werkplaats oid.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:20 schreef JDude het volgende:
Klinkt als een of ander internationaal gevaarte, met al die verschillende rijtuigen. Misschien dat Praag/Moskou/etc. ding?
Da's precies wat er nu al een tijdje tussen Amsterdam-Amersfoort rijdt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:27 schreef jmac het volgende:
[..]
Je had een gedeelte waarin coupes zaten zoals in de trein venlo-den haag (dus coupes waar zes mensen kunnen zitten. 3 vs 3.
Maar ook een stel waarin het 2-3-4-2 oid (ziet er echt heel raar uit. hele rare indeling).
Stoelen zaten iig 10x fijner dan in de normale stellen van de ns.
Goede zaak dan. Veel beter dan de normale stellenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:26 schreef ReisT het volgende:
[..]
Da's precies wat er nu al een tijdje tussen Amsterdam-Amersfoort rijdt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
Amsterdam - Amersfoort - Deventer zelfs. Tof spul, welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:26 schreef ReisT het volgende:
Da's precies wat er nu al een tijdje tussen Amsterdam-Amersfoort rijdt.
Zou nog best wat kunnen worden, o.a. mensen die door het toilet op de rails worden gezogen, met 100 km/u uit de trein vallen, wissels die een eigen leven leiden en frontale botsingen veroorzaken, en uiteraard de nodige mensen die door de moordlustige treindeuren worden vastgeklemd en vervolgens worden onthoofd aan het einde van het perron. Komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:23 schreef Terpentin07 het volgende:
In navolging van de Lift.........de Trein!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
Nee, want iedere boerenlul weet dat je niet uit een rijdende trein moet/mag springen. Ook al wordt hij afgerangeerd of wat dan ook...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:37 schreef jmac het volgende:
Had je 's moeten zien als er wel ongelukken waren gebeurd. Paar mensen sprongen nog uit de trein toen 'ie al even reed nog op het laatste stukje van 't perron. Als ze verkeerd terecht waren gekomen was de NS zeker aansprakelijk gesteld voor zo'n fout.
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:41 schreef Henno het volgende:
[..]
Zou nog best wat kunnen worden, o.a. mensen die door het toilet op de rails worden gezogen, met 100 km/u uit de trein vallen, wissels die een eigen leven leiden en frontale botsingen veroorzaken, en uiteraard de nodige mensen die door de moordlustige treindeuren worden vastgeklemd en vervolgens worden onthoofd aan het einde van het perron. Komt helemaal goed.
Maakt niet uit. Juridisch gewoon de schuld van NS.quote:Op zondag 20 januari 2008 09:07 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, want iedere boerenlul weet dat je niet uit een rijdende trein moet/mag springen. Ook al wordt hij afgerangeerd of wat dan ook...
ik ga stuk hier!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:09 schreef Logitik het volgende:
[..]
Kut NS? Wij Nederlanders zijn veels verwend man! In de meeste andere landen is het OV veel kutter!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |