Nee, ik weet niet wat achter van Amanda denkt. Het verbaast me alleen dat die twee agressieve nono's haar allemaal de schuld geven van hun eigen gefrustreerde gedrag. Daardoor trok ik de conclusie dat Selene en Brian heel goed bij elkaar passen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat de FEBO misschien wel Amanda zat is omdat Brian aangeeft dat zijn agressie door haar komt? In het filmpje veegt hij zijn eigen straatje schoon en geeft Amanda overal de schuld van.
Dank, dan zal het dat dus wel zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeiden Huub en Jaap gisteren ook al maar je weet, in dat hok veranderen de regels dagelijks. Lieke zei dat de Febo heeft gezegd.....je 24 uur gaan in na het gesprek met Anita.
Goeiemiddag.
Ze zijn net allebij naar de WC geweest....dat betekend meestal dat er weer een tent opgezet gaat worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
Hoe is de ruzie tussen de tortureduifjes eigenlijk geëindigd? Met een straffe neukpartij of boos in slaap vallen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het verschil is dat Brian door Amanda tot wanhoop wordt gedreven. Huub is gewoon van nature een agressieve, vrouwonvriendelijke klootzak. Brian wordt door Amanda in die hoek gedreven.
Aha, op die fiets. Maar Amanda en Brian kunnen nu toch moeilijk doen of er niks aan de hand is, daar is er teveel voor gezegd gisteravond, ook dat is spannend.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:06 schreef noekje het volgende:
Nee, ik weet niet wat achter van Amanda denkt. Het verbaast me alleen dat die twee agressieve nono's haar allemaal de schuld geven van hun eigen gefrustreerde gedrag. Daardoor trok ik de conclusie dat Selene en Brian heel goed bij elkaar passen.
Maar het is een spannende dag vandaag. Mag Luc blijven omdat hij aan Margriet's tietjes heeft gezeten?
Oeeeh..
Brian en Amanda kunnen heel goed doen of er niets aan de hand is. Die gaan gewoon even lekker konijnen en dan hun geweldige relaaaaasie bespreken en hoe goed ze wel niet samen zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, op die fiets. Maar Amanda en Brian kunnen nu toch moeilijk doen of er niks aan de hand is, daar is er teveel voor gezegd gisteravond, ook dat is spannend.
En LL mag wat mij betreft nu opstappen, die neprapper.
Ja hoor BQ, dat kunnen ze best en dat doen ze ook, let maar op.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, op die fiets. Maar Amanda en Brian kunnen nu toch moeilijk doen of er niks aan de hand is, daar is er teveel voor gezegd gisteravond, ook dat is spannend.
En LL mag wat mij betreft nu opstappen, die neprapper.
Gezien de post van T-lex ben ik bang dat dat idd het geval is. Wat een triestheid.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:16 schreef Verida het volgende:
Brian en Amanda kunnen heel goed doen of er niets aan de hand is. Die gaan gewoon even lekker konijnen en dan hun geweldige relaaaaasie bespreken en hoe goed ze wel niet samen zijn.
Niets zo veranderlijk als een Liekequote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:17 schreef noekje het volgende:
Lieke: je moet hier niet gaan zitten als je het spel niet gaat spelen. Dat is niet de juiste plek.
Verhuisdozenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:19 schreef Varen het volgende:
Lieke vraagt om koffers?
quote:Dat Amanda en Brian niet zo dicht tegen elkaar liggen, is niet heel erg verwonderlijk. De twee hebben gisteren ruzie gehad, omdat Amanda vond dat haar vriend het niet goed genoeg voor haar opnam toen zij in een discussie met Selène verzeild was geraakt. Op het moment dat de Antilliaan haar een klein kind noemt, wordt de 20-jarige boos en schreeuwt ze dat ze niet bemoederd wil worden. Dit is voor Brian reden om woest weg te lopen. De deur stond gelukkig al open toen Brian wegliep…
Met z'n drieën door Alphen zegt ze.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:21 schreef Varen het volgende:
Lieke gaat Dennis en Nadia nog opzoeken, das toch lache in Alphen
Ach, als ze een niet zo vriendelijke opmerking krijgen, dan is het toch Huub zijn schuldquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Met z'n drieën door Alphen zegt ze.
Hi-la-risch!
Dat is wel triest hoor. Ik zie ze al sjokken samen maar er is bijna niemand die enig respect voor een dgk-bewoner heeft. Toch blijven zwaaien, Lieke!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |