abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56151929
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:27 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]

Mike pakt even wat extra rust.... dan is hij straks helemaal klaar voor de strijd
Is hij dood
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:32:35 #277
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56151963
Lieke gaat vandaag bellen met de moeder van haar beste vriendin,
op de 1 jaar DGK-dag 22 september was zij bij Lieke en gaf ook iets, wat leek op een healing.

Moeder vriendin:
Diegene die je nooit in de steek moet laten ben jezelf,
ik voel een berg energie bij jou.
Lieke: Ja, dat is waar.

Dus vandaag Lieke:.
Toch dozen en koffers inpakken.
Gesprek met Anita De Nennie psychologe.
Moeder van vriendin bellen voor objectief advies.
Hoog bezoek:Boze buurvrouw, boze wolf, heks ,,,,,producente Debora Flens .

(Pfffff wat een regen buiten, het wordt er niet vrolijker op.)
pi_56152006
Jaap zich aan het voorbereiden voor de iq test?
pi_56152009
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:20 schreef DeWalrus het volgende:
Mensen die steeds roepen dat Mike moet winnen enzo, ga eens dood! Die ouwe gore stinkerd moet snel zijn biezen pakken en weer fietsen gaan jatten en bejaarden gaan beroven. Hopelijk treft hij een triggerhappy agentje!
ik snap ook niet dat er zoveel lui zijn die die kutzwerver zo cool vinden. Het is een focking heroine-junk en alcoholist, die zijn verslaving(en) financieerde met diefstal. Zo'n kutjunk heeft een paar honderd euro per dag nodig voor zijn verslaving en kan die maar op een paar manieren krijgen: autoradio's en inbraak. Dat is toch algemeen bekend.
.
quote:
Het gebruik van harddrugs verandert het hele leven van een verslaafde. Een junk zal er alles voor over hebben om aan drugs te komen, zoals diefstal, inbraak en prostitutie. Het hele leven van de verslaafde draait om drugs.
bron: mens en gezondheid

En blijf maar mooi volhouden dat Mikey zo cool is, HA! Die mongool is al tig jaar junk, dus heeft voor vele 100.000den euro's bij elkaar gestolen. Van mij mogen ze hem de straat opschoppen.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:38:35 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56152083
Alsof er bij de overige bewoners nog iemand is die het waard is dat hij/zij fans heeft

Mike is degene die zich de afgelopen maand het fatsoenlijkst gedragen heeft van de bewoners.. de rest is nog achterbakser dan een politicus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56152098
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net een dappere poging gewaagd om naar die wanstaltige rap van Brian te luisteren. Mijn god, wat een aanfluiting weer. En een belediging voor mensen die wél weten wat rap is (ze hebben een gun in de club...) *
Gelukkig krijg ik een dezer dagen de laatste van Lupe Fiasco binnen en besef ik me hopelijk dat er gelukkig nog steeds écht talent rondloopt.

* Schaamteloos gejat van Opgezwolle
oh copycat ik heb een crush on you
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56152178
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:38 schreef Leandra het volgende:
Alsof er bij de overige bewoners nog iemand is die het waard is dat hij/zij fans heeft

Mike is degene die zich de afgelopen maand het fatsoenlijkst gedragen heeft van de bewoners.. de rest is nog achterbakser dan een politicus.
Jij beschouwt niets doen, een beetje stoken, profiteren en de boel onderpissen als fatsoenlijk gedrag? Jij vons het zeker knap dat hij zich lekker klem zuipt? Hij heeft niks gedaan dat noemenswaardig is in positieve zin. Dat mensen hem pop een voetstuk plaatsen vind ik achterlijk. Dat is volgens mij alleen uit frustratie met de andere bewoners.
pi_56152192
welke zender kijkt Jaap?
pi_56152279
Die ruzie Selene en Brian vs Amanda. Selene zeurt weer eens over iets kleins, pricipieels. Daarna behandelt Brian Amanda inderdaad als klein kind. Hun relatie is volgens mij ook een soort vader dochter relatie. Dat Amanda nu rechtstreeks in opstand komt tegen het belerende gedrag is in mijn optiek erg leuk om te zien. Ze verweerd zichzelf goed. Al staat er iemand van twee meter tegenover haar, ze houdt voet bij stuk. Volgens mij pikt ze het niet meer. Ben benieuwd wat er metd e relatie zal gebeuren. Schikt Brian zich in een gelijkwaardige rol of niet?
pi_56152439
aaaaahhhh..kijk Huub en Claire liggen...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:58:18 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56152450
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:44 schreef DeWalrus het volgende:
[..]
Jij beschouwt niets doen, een beetje stoken, profiteren en de boel onderpissen als fatsoenlijk gedrag? Jij vons het zeker knap dat hij zich lekker klem zuipt? Hij heeft niks gedaan dat noemenswaardig is in positieve zin. Dat mensen hem pop een voetstuk plaatsen vind ik achterlijk. Dat is volgens mij alleen uit frustratie met de andere bewoners.
En het verschil tussen Mike en die andere niets doende, stokende, profiterende, de boel onderpissende bewoners is??
De rest heeft nou ook niet bepaald een stabiele leefsituatie achtergelaten, dus eigenlijk zijn het allemaal zwervers... ze hadden (op Brian na) geen van allen zelfstandige permanente woonruimte, en Brian moet wel in die villa blijven want z'n moeder woont inmiddels in zijn huis.

Met andere woorden: Het zijn allemaal luie varkens die geen dak boven hun hoofd hadden... het verschil is?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:03:02 #287
130755 Kinga
versier hier
pi_56152565
stream 3 en 4, wtf?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:03:28 #288
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56152577
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:08:13 #289
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56152669
Musica Español
Come On
pi_56152686
Ik hoorde gister op 3FM van Bart (BB), dat hij hier ook meeleest, was gisteravond aan het posten.. Nou Bart, show yourselve!
pi_56152706
filmpje gezien... man wat is Brian toch eng Walgelijk hoe hij gaat dreigen als Amanda eens voor zichzelf opkomt.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56152710
Jaap krabt op zijn Al Bundy's ff in zijn broek en gooit een van zijn zweetsok achter de bank..die ander ligt gewoon tussen M en hem in ...lekker hoor
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:10:55 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56152721
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:09 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoorde gister op 3FM van Bart (BB), dat hij hier ook meeleest, was gisteravond aan het posten.. Nou Bart, show yourselve!
Bart post al forever mee... alleen wat minder in de COS de laatste tijd
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56152738
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

weet iemand onder welke naam,
pi_56152739
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Enwat is zijn Nick dan? Hij vertelde btw ook dat Claire een bekende van hem is/was... Schoonzusje, nichtje, tante, moeder, vader van zijn kinderen, whatever..

Of was dat ook allemaal al bekend hier?
pi_56152770
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

En het verschil tussen Mike en die andere niets doende, stokende, profiterende, de boel onderpissende bewoners is??
De rest heeft nou ook niet bepaald een stabiele leefsituatie achtergelaten, dus eigenlijk zijn het allemaal zwervers... ze hadden (op Brian na) geen van allen zelfstandige permanente woonruimte, en Brian moet wel in die villa blijven want z'n moeder woont inmiddels in zijn huis.

Met andere woorden: Het zijn allemaal luie varkens die geen dak boven hun hoofd hadden... het verschil is?
Dus wel jouw frustratie met andere bewoners als motivatie?

Dus wel jouw frustratie met andere bewoners als motivatie?

Het verschil;
1.Mike is een junk, een verslaafde, hij heeft de samenleving jaren uitgezogen.
2.Mike is drankverslaafd (okay, paralel met huub ligt voor de hand).
3.Mike heeft niks met het spel te maken, hij is daar alleen als knuffelzwerver om Brian goed te laten lijken.
4.Hij zeikt de boel onder, iets wat heel veelzeggend is over zijn gedrag buiten de kooi.
5.Mike is dom, en als hij dat laat bijken vinden sommige mensen hem schattig.
6.Hij is een egoist. Hij had zijn hondje af kunnen staan en het dier een veel beter leven kunnen geven (verzorging e.d.) maar deed dat niet uit puur eigenbelang. Hij sleept het dier mee naar kraakpanden vol louche figuren, en ook naar een vieze tent als de gouden kooi.
pi_56152773
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:12 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Enwat is zijn Nick dan? Hij vertelde btw ook dat Claire een bekende van hem is/was... Schoonzusje, nichtje, tante, moeder, vader van zijn kinderen, whatever..

dieenebart

en dat claire een bekende van hem is is idd ook al heel oud nieuws. hij weet veel van dr en weet ook (onder ander) dat ze 100% geen lesbo is.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:14:00 #298
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56152774

Claire onder de douche ! Hoeveel dagen zal het duren voordat Huub er bij komt?
Musica Español
Come On
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:14:16 #299
130755 Kinga
versier hier
pi_56152779
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:09 schreef SiRojK het volgende:
Wist je dat niet?
pi_56152788
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:12 schreef SiRojK het volgende:

[..]

mischien ben jij het wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')