Is hij doodquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:27 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Mike pakt even wat extra rust.... dan is hij straks helemaal klaar voor de strijd
ik snap ook niet dat er zoveel lui zijn die die kutzwerver zo cool vinden. Het is een focking heroine-junk en alcoholist, die zijn verslaving(en) financieerde met diefstal. Zo'n kutjunk heeft een paar honderd euro per dag nodig voor zijn verslaving en kan die maar op een paar manieren krijgen: autoradio's en inbraak. Dat is toch algemeen bekend.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:20 schreef DeWalrus het volgende:
Mensen die steeds roepen dat Mike moet winnen enzo, ga eens dood! Die ouwe gore stinkerd moet snel zijn biezen pakken en weer fietsen gaan jatten en bejaarden gaan beroven. Hopelijk treft hij een triggerhappy agentje!
bron: mens en gezondheidquote:Het gebruik van harddrugs verandert het hele leven van een verslaafde. Een junk zal er alles voor over hebben om aan drugs te komen, zoals diefstal, inbraak en prostitutie. Het hele leven van de verslaafde draait om drugs.
oh copycat ik heb een crush on youquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:25 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net een dappere poging gewaagd om naar die wanstaltige rap van Brian te luisteren. Mijn god, wat een aanfluiting weer. En een belediging voor mensen die wél weten wat rap is (ze hebben een gun in de club...) *
Gelukkig krijg ik een dezer dagen de laatste van Lupe Fiasco binnen en besef ik me hopelijk dat er gelukkig nog steeds écht talent rondloopt.
* Schaamteloos gejat van Opgezwolle
Jij beschouwt niets doen, een beetje stoken, profiteren en de boel onderpissen als fatsoenlijk gedrag? Jij vons het zeker knap dat hij zich lekker klem zuipt? Hij heeft niks gedaan dat noemenswaardig is in positieve zin. Dat mensen hem pop een voetstuk plaatsen vind ik achterlijk. Dat is volgens mij alleen uit frustratie met de andere bewoners.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:38 schreef Leandra het volgende:
Alsof er bij de overige bewoners nog iemand is die het waard is dat hij/zij fans heeft![]()
Mike is degene die zich de afgelopen maand het fatsoenlijkst gedragen heeft van de bewoners.. de rest is nog achterbakser dan een politicus.
En het verschil tussen Mike en die andere niets doende, stokende, profiterende, de boel onderpissende bewoners is??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:44 schreef DeWalrus het volgende:
[..]
Jij beschouwt niets doen, een beetje stoken, profiteren en de boel onderpissen als fatsoenlijk gedrag? Jij vons het zeker knap dat hij zich lekker klem zuipt? Hij heeft niks gedaan dat noemenswaardig is in positieve zin. Dat mensen hem pop een voetstuk plaatsen vind ik achterlijk. Dat is volgens mij alleen uit frustratie met de andere bewoners.
Bart post al forever mee... alleen wat minder in de COS de laatste tijdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:09 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoorde gister op 3FM van Bart (BB), dat hij hier ook meeleest, was gisteravond aan het posten.. Nou Bart, show yourselve!
weet iemand onder welke naam,quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart post al forever mee... alleen wat minder in de COS de laatste tijd![]()
Enwat is zijn Nick dan? Hij vertelde btw ook dat Claire een bekende van hem is/was... Schoonzusje, nichtje, tante, moeder, vader van zijn kinderen, whatever..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart post al forever mee... alleen wat minder in de COS de laatste tijd![]()
Dus wel jouw frustratie met andere bewoners als motivatie?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het verschil tussen Mike en die andere niets doende, stokende, profiterende, de boel onderpissende bewoners is??
De rest heeft nou ook niet bepaald een stabiele leefsituatie achtergelaten, dus eigenlijk zijn het allemaal zwervers... ze hadden (op Brian na) geen van allen zelfstandige permanente woonruimte, en Brian moet wel in die villa blijven want z'n moeder woont inmiddels in zijn huis.
Met andere woorden: Het zijn allemaal luie varkens die geen dak boven hun hoofd hadden... het verschil is?
dieenebartquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:12 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Enwat is zijn Nick dan? Hij vertelde btw ook dat Claire een bekende van hem is/was... Schoonzusje, nichtje, tante, moeder, vader van zijn kinderen, whatever..
Of was dat ook allemaal al bekend hier?
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:09 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoorde gister op 3FM van Bart (BB), dat hij hier ook meeleest, was gisteravond aan het posten.. Nou Bart, show yourselve!
mischien ben jij het welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:12 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Enwat is zijn Nick dan? Hij vertelde btw ook dat Claire een bekende van hem is/was... Schoonzusje, nichtje, tante, moeder, vader van zijn kinderen, whatever..
Of was dat ook allemaal al bekend hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |