(Eerst zien dan geloven.)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:56 schreef JaapLiekefan het volgende:
Lieke, blijf alsjeblieft. Je bent de enige toffe daar zo.
Ja dat meen ik, het zijn de enigen die het waard zijn om in zo'n huis te wonen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Zal ook wel de schuld van Huub zijn!
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:02 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
SuperheroMike
overlegt met Wonderwoman Lieke hoe ze het geteisem de villa uit gaan jagen..
Dat Lieke haar spullen inpakt is slechts een afleidingsmanoeuvre, SuperheroMike
zal haar straks helpen de MB volledig opnieuw in te richten.. en hebben ze alle tijd voor als al die anderen eindelijk de villa uitzijn
Mike en Lieke For The Win![]()
![]()
Aan de andere kant, wat heeft Brian allemaal wel al niet in vuilniszakken mee naar huis gegeven....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:05 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij neemt lieke de halve villa mee
Zeg dat! Alleen daar staan de streams dan niet opquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wat heeft Brian allemaal wel al niet in vuilniszakken mee naar huis gegeven....
Is zo, Lieke alleen 3 stukken sieraden die zij gaf aan Moeder en zus .quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:06 schreef Kinga het volgende:
Aan de andere kant, wat heeft Brian allemaal wel al niet in vuilniszakken mee naar huis gegeven....
Zeg nou niet van die enge dingen fluitertje, ik ben al sjaggo door de regen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:06 schreef tuinfluiter het volgende:
(Eerst zien dan geloven.)
Jaap: Ze zijn er niet blij mee dat Lieke weg wil.
Huub: We krijgen hoog bezoek.
Jaap: De heks.
Hub: Dat zijn jouw woorden, ik noem haar de buurvrouw.
Ze gaat niet, haar gesprek met Anita zal haar doen beseffen dat ze niet (weer) moet weglopen voor haar problemen, maar dat ze ze moet oplossen waar ze ontstaan zijn....... in de villa dusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lieke heeft zich inmiddels alweer omgekleed om te gaan trainen.. De verwarring onder de bewoners zal groot zijn.. Gaat ze nu wel of gaat ze niet ??
partyyyyyyyyyyyyy!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg nou niet van die enge dingen fluitertje, ik ben al sjaggo door de regen.
Lieke vertrekt, basta.![]()
Ach....9 van de 10 keer zijn ze 's nachts en 'sochtends niet in beeld.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
Opvallend hoe de regie het bed van Amanda en Brian van de streams houdt terwijl Amanda al gedoucht heeft.
Toch trouble in paradise?
1 groot verschil....Lieke gaf spullen van andere miljonairs weg.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is zo, Lieke alleen 3 stukken sieraden die zij gaf aan Moeder en zus .
Kennith zei elke keer , ik houd er veel van jouw kleren, heb je weer wat klaar gezet voor me?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:17 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Mike rust vast wat uit.... de stress die in de villa zal ontstaan als duidelijk wordt dat Lieke niet gaat zal het nodige van zijn fysiek vergen. Moet Mike strax samen met Jaap een flippende Huub en Brian uit elkaar halen??
Je weet dat doodsverwensingen op FOK! banwaardig zijn hè... dus kuis je taalgebruik ff.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:20 schreef DeWalrus het volgende:
-weg-
Ach jee, nog zo'n posterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:20 schreef DeWalrus het volgende:
-weg-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |